Spring naar bijdragen

Vrijdag 20 februari


tasseke

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 197
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goeieavond!
Je zult het niet geloven, er is een wonder geschiedt!!
De kat bij mijn ex is weer gaan eten! :D
Dus hij is nog niet ingeslapen!
Hij heeft de afs[raak bij de dierenarts afgebeld.
Hij is dus ook niet gegaan voor controle o.i.d......
Hij kan nog steeds wel extra ondersteuning gebreuken lijkt mij...
Maar ja, wie ben ik?
Ik was vanmorgen wel in alle staten, hij had nl geen tijd om mij te ontvangen thuis zodat ikde kat nog wat infuus kon geven, zodat zijn afvalstoffen (die hij ongetwijfeld in ruime mate heeft na 6 dagen niet eten!!) sneller uit zijn lichaam gaan......
Dan denk ik: was dan gewoon naar die afspraak gegaan bij de dierenarts, niet om hem in te laten slapen, maar voor een check en infuus!
:huh:
Daar kan ik dus een beetje grrwwmmlll van worden.......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goh Kirky, dat gaat inderdaad een spannende tijd worden! Ik hoop voor je dat je in de schuldsanering komt en dat je over 3 jaar uit de ellende bent.
Vind het trouwens knap hoe jij maar volhoudt. Nooit klagen, altijd optimistisch.. heel bijzonder wel.

Ik ben mijn optimisme aan het kwijtraken, niet dat ik daarom weer ga drinken maar ik vind het leven op dit moment wel een grote ploeterpartij, het is allemaal zo hangen en wurgen, baggeren, kniehoog door de drek. Geen reden om rare dingen te doen maar wel vreet het mega veel energie. Ik ga er van uit dat er weer betere tijden komen want dit is geen feestje. Ik heb meestal in het voorjaar en het najaar wel een dipje maar dit keer zitten ze aan elkaar vast en gaat de najaarsdip naadloos over in de voorjaarsdip..

klaagklaag, sorry hoor.. maar ik drink niet!!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Kirky, het is zelden dat een kat na zo lange tijd weer gaan eten uit zichzelf. Katten komen nl al na 2 dagen in de problemen met hun stofwisseling, ze krijgen dan vervetting van de lever en veel vet in het bloed waardoor ze zich beroerd gaan voelen en al helemaal niet willen eten....
Ik denk dat hij van de afspraak afwist, en toch ff wilde zeggen tegen mijn ex dat nog niet van plan is eruit te stappen....
Ik hoop dat we 'm nog kunnen behandelen voor zijn schildklier zodat hij weer een beetje opknapt en nog een jaartje meegaat....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
kirky

jij zit toch in dat werk , neem je de kat een tijdje over van je ex als hij er niks meer mee wil .

gegarandeerd dat het beeste opknapt


Ik mag dus niet bepalen wat er met de kat gebeurd, ik mag alleen adviseren.
Want ik kon mijn kat niet meenemen, dus is het nu ineens zijn kat denkt hij, en hij hij er zeggenschap over.....Tja.......ik kan geloof ik wel blij zijn dat het uit is tussen ons.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
kirky

en niet te kort met de neus er boven gaan zitten , voor je het weet heb je een haaknaald in je oog . dat is zeker niet goed voor je ogen .



Dan is het eerder dat ik het werk verder van me af moet houden. Ik ben nl. verziend. Glaasjes van +2,5 (links) en +4 (rechts) voor gewoon zien en +5 en +6,5 om te lezen. Het wordt wel weer eens tijd om naar de opticien te gaan, dat wel, want het is alweer 3,5 jaar geleden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
kirky

mischien baalt ie wel , nu gaat het weer voer kosten . of ben ik nu heel erg cynisch


Gewoon voer wil hij nog wel kopen, geen dieetvoer.
En nauwelijks medische kosten.

oké, hij is wel afgelopen zondag naar de weekenddienst gegaan.
Maar hij dacht ook eigenlijk dat dat de laatste keer zou zijn......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...