Mai Geplaatst 26 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2009 Tapas sterkte met TapasTot morgen! Lekker slapen zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 26 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2009 Corinne, ben je er nog?Kunnen we morgen op Utrecht afspreken eventueel? Ik heb erg veel pijn aan mijn arm, en met veel morfine op rijd ik liever niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 26 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2009 Goed, ik weet het eigenlijk nietDat soort dingen gebeuren somsMisschien zit er iets niet lekker in de relatieMisschien heeft hij niet genoeg aan haarweet ik veel. Vraag het hem! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 26 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2009 Hee Wing! Hard gewerkt?Hoe gaat het vandaag met jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 26 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2009 Hoi Wing Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 26 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2009 Nou zit mijn kin ineens de afgelopen dagen helemaal onder de rode vlekken, ontstekinkjes en pukkeltjes! Echt geen gezicht! Schaam me er voor... Vraag me ook af hoe het komt......Kijk of de zonnebank een beetje wil helpen..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 26 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2009 Wing:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 26 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2009 quote: Originally posted by: tapasIk ga zo slapen, hond is niet lekker, hoop dat hij wel voor morgen opgeknapt is dus ga nu met hem een flinke wandeling maken Wat heeft -ie? Er heerst hier een vrij zwaar maag- darmvirus..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 26 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2009 quote: Originally posted by: FishermansFriendquote: Originally posted by: tapasIk ga zo slapen, hond is niet lekker, hoop dat hij wel voor morgen opgeknapt is dus ga nu met hem een flinke wandeling maken Wat heeft -ie? Er heerst hier een vrij zwaar maag- darmvirus..... Hier ook, onze honden hebben het al gehad diarree tot bloedens aan toe. duurt 2 dagen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 26 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2009 Ja ik ga er zekerl iets mee doen.Ik ga hem er op aanspreken, van wat fl*k je me %@&%$#@ nou.En als ik bij haar maar iets proef dat ze hem niet vertrouwd vertel ik het haar. verder ga ik voorlopig alleen bij haar langs als ik weet dat hij er niet is (doordeweeks overdag)Houtje, ik ben heel erg geinteresseerd in het krantenartikel !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 26 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2009 quote: Originally posted by: FishermansFriendNou zit mijn kin ineens de afgelopen dagen helemaal onder de rode vlekken, ontstekinkjes en pukkeltjes! Echt geen gezicht! kan van alles zijn natuurlijk Fish, maar vervelend is `t wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 26 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2009 Ik stuur morgen wel een sms-je want ik ga niet om 23.40 bellen en meestal komt ze nog wel even online, daarom. Dan denkt ze dat er iets is met haar ouders of zo. Komt wel in orde. We komen elkaar HEUS wel tegen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 26 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2009 Inderdaad Pip, ik ben geen gratis prostitué !!!!!!!!!!!!!!!!!!!Het is ook nog een ontzettende lellekerd bah, smerig ventje, jakkes !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 26 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2009 Fish,Ik zou zeker niet gaan zonnen, dalijk zit je helemaal onder. Maar goed schoonmaken en een kalmerend maskertje op dat stukje doen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 26 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2009 Ik heb hem meteen geblokkeerd op msn, bekijk het even lekker. Bah Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 26 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2009 quote: Originally posted by: womanInderdaad Pip, ik ben geen gratis prostitué !!!!!!!!!!!!!!!!!!! Het is ook nog een ontzettende lellekerd bah, smerig ventje, jakkes !!! Bà à à hhh!!!! Zeg dan toch maar tegen je vriendin, is ze tenminste van 'm af straks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 26 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2009 quote: Originally posted by: wingchunIk ga niet teruglezen. Geen puf. Er is vast van alles aan de hand en dat is natuurlijk helemaal fantastisch. Ik kwam alleen even melden dat het forum prettiger is dan amsterdam. Fijn te horen WingDenk ik dan toch.. Mensen ik ga maffenHeb een goed weekend allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 26 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2009 quote: Originally posted by: marjoMensen ik ga maffen Heb een goed weekend allemaal euhh hier is het nog donderdagTruste Marjo:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 26 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2009 ik doe wel een mondkapje voor, dan zie je m'n kin niet meer..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 26 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2009 ik heb ook al weekend hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 26 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2009 Is je dag creme over datum? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 26 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2009 Ja leuk he, en dan met al die glitterjes, [En ach, een lichtroze rok. Een prinses! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Willem65 Geplaatst 26 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2009 Euh... Alle mannen verschepen? Dan blijven de meiden alleen achter hoor ;-)In ieder geval welterusten, ik van om van de slaap... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 26 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2009 Woman Hoe was de generale repetitie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 26 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2009 truste Willem:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden