FishermansFriend Geplaatst 27 februari 2009 Rapport Geplaatst 27 februari 2009 Negeren van hatelijkheden hier lijkt mij de beste optiesvp weer 'normale' conversatie hierlaat gifspuwers maar links liggen, gewoon niet op ingaan
FishermansFriend Geplaatst 27 februari 2009 Rapport Geplaatst 27 februari 2009 nee dank je voor het aanbod, ik neem wat zoets!
CPAS Geplaatst 27 februari 2009 Rapport Geplaatst 27 februari 2009 quote: Originally posted by: Gigi74(quote verwijderd) 't Is dat ik weet wie het zegt.
Houtje Geplaatst 27 februari 2009 Rapport Geplaatst 27 februari 2009 Trouwens, ik heb nog een hartstikke leuk boek liggen en wil eigenlijk nog een half uurtje lezen in bed. Dochter moet morgen voetballen, maar gelukkig niet zo vroeg (pffff) en haar vader komt misschien nog even kijken, dat hoop ik tenminste. Vind het altijd zo leuk voor de kids als hun vader naar de sport komt. En het was een vermoeiend dagje vandaag, dus zometeen lekker naar bed.
AlbertRemmo Geplaatst 27 februari 2009 Rapport Geplaatst 27 februari 2009 quote: Originally posted by: Gigi74(quote verwijderd) Mamma`s poppie ook nog de ziel
CPAS Geplaatst 27 februari 2009 Rapport Geplaatst 27 februari 2009 quote: Originally posted by: pippiIk ken het ja, maar wat wordt er nu gevoed? Had je mooi te pakken Corinne!!! Zeg dat wel. Kreeg helemaal de schaamroodkriebels.
CPAS Geplaatst 27 februari 2009 Rapport Geplaatst 27 februari 2009 Fish,Ik ben blij dat ik niet met huurtoeslagen te maken heb. Dat klinkt nogal ingewikkeld allemaal.
Houtje Geplaatst 27 februari 2009 Rapport Geplaatst 27 februari 2009 Doe mij maar een spa rood graag en een stukje kaas, maar dan wel lekker met mosterd. Ik ken een aantal schrijvers die vandaag in Deventer waren die zich nu morgen op de boodschappen moeten storten ipv vandaag, en daar hoor ik bij. Ik heb er niet echt zin in.
AlbertRemmo Geplaatst 27 februari 2009 Rapport Geplaatst 27 februari 2009 Ik heb alleen pittige mosterd op het moment houtje, en ja zaterdag`s boodschappen halen is nooit leuk, en je kunt ook niet vroeg hè?
CPAS Geplaatst 27 februari 2009 Rapport Geplaatst 27 februari 2009 quote: Originally posted by: Gigi74(quote verwijderd) OH, NU BEGRIJP IK HET! DE EXCUSES WAREN NIET EENS AAN DE MENSEN DIE JE HARDSTE PROBEERDE TE RAKEN. IETS WAT JE NU WEER ZIT TE DOEN.Waarom sleur jij er trouwens iedere keer je mamsie bij? Kan ukkiepukkie Geertje nog niks zelf? Wanneer is je luiertje voor het laatst verschoont? Was het laatste flesje lekker? Huilbaby'tje.
CPAS Geplaatst 27 februari 2009 Rapport Geplaatst 27 februari 2009 quote: Originally posted by: Gigi74(quote verwijderd) Gossie manneke, wij willen helemaal geen macht. Het modereren laten wij aan de moderatoren over.
AlbertRemmo Geplaatst 27 februari 2009 Rapport Geplaatst 27 februari 2009 Fish je gaat er gewoon wonen klaar;)
Houtje Geplaatst 27 februari 2009 Rapport Geplaatst 27 februari 2009 ik zie nu je posting aan Corinne: Geer, ROT OP.Ik kom voor Corinne op. Ik heb alle postings doorgestuurd naar de moderator. Corinne, ga uitloggen, dit is allemaal onzin. Trek het je niet aan.Ik ben er ook vandoor. Ga Weg Geer je verpest het hele forum.
AlbertRemmo Geplaatst 27 februari 2009 Rapport Geplaatst 27 februari 2009 Hoi Spud ik weet niet waar je het over hebt ik heb het niet gelezen sorryhoor je nog wel eens wat van Pat? ik heb haar al een poos niet meer gesproken;)
FishermansFriend Geplaatst 27 februari 2009 Rapport Geplaatst 27 februari 2009 Er zijn twee dingen die spelen met de Huurtoeslag, ze kunnen controleren of je inderdaad niet te groot woont voor je schoenmaat (leefsituatie en inkomen), en de andere is of de verhuurder niet een te hoog bedrag vraagt. Beide dingen kunnen ze gaan toetsen, als er verdenkingen zijn. Hoevaak dat gebeurd wilde ze door de telefoon niet vertellen. Maar ook al is het risico maar klein, verhuurders zitten er niet op te wachten, die willen GELD HEBBEN!
FishermansFriend Geplaatst 27 februari 2009 Rapport Geplaatst 27 februari 2009 Maar ik blijf nog hoop houden op het huisje hoor!Lijkt me zo gaaf om het helemaal in te richten!En lekker koken in een èchte keuken!
safidepafi Geplaatst 27 februari 2009 Rapport Geplaatst 27 februari 2009 Welterusten HoutjeWe weten allemaal wel beter
FishermansFriend Geplaatst 27 februari 2009 Rapport Geplaatst 27 februari 2009 Het huis zit op een hoek, met een afgesneden hoek. Daar aan de buitenkant zijn wat tegels, bij wijze van 'voortuintje". Daar stond eerst een tuinbank, die is nu weg, maar ik heb stoeltjes en bloembakken. En veilingkistjes. Je kan het dus erg gezellig maken daar!
AlbertRemmo Geplaatst 27 februari 2009 Rapport Geplaatst 27 februari 2009 Dat kan niet Spud ik kan je zo iets sturen wat je nog niet hebt hoor
tapas Geplaatst 27 februari 2009 Rapport Geplaatst 27 februari 2009 negeren!haha, ik heb Marjo mooi op pad gestuurd met Tapas, hoef ik lekker de deur niet uit.tja je moet wel werken voor je slaapplek he!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden