Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 337
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Geplaatst

Trouwens, ik heb nog een hartstikke leuk boek liggen en wil eigenlijk nog een half uurtje lezen in bed. Dochter moet morgen voetballen, maar gelukkig niet zo vroeg (pffff) en haar vader komt misschien nog even kijken, dat hoop ik tenminste. Vind het altijd zo leuk voor de kids als hun vader naar de sport komt.
En het was een vermoeiend dagje vandaag, dus zometeen lekker naar bed.

Geplaatst

quote:

Originally posted by:
pippi

Ik ken het ja, maar wat wordt er nu gevoed?

Had je mooi te pakken Corinne!!!

Zeg dat wel. Kreeg helemaal de schaamroodkriebels. :D:P;)

Geplaatst

Doe mij maar een spa rood graag en een stukje kaas, maar dan wel lekker met mosterd.

Ik ken een aantal schrijvers die vandaag in Deventer waren die zich nu morgen op de boodschappen moeten storten ipv vandaag, en daar hoor ik bij. Ik heb er niet echt zin in.

Geplaatst

quote:

Originally posted by:
Gigi74

(quote verwijderd)

OH, NU BEGRIJP IK HET! DE EXCUSES WAREN NIET EENS AAN DE MENSEN DIE JE HARDSTE PROBEERDE TE RAKEN. IETS WAT JE NU WEER ZIT TE DOEN.

Waarom sleur jij er trouwens iedere keer je mamsie bij? Kan ukkiepukkie Geertje nog niks zelf? Wanneer is je luiertje voor het laatst verschoont? Was het laatste flesje lekker? Huilbaby'tje.

Geplaatst

ik zie nu je posting aan Corinne: Geer, ROT OP.

Ik kom voor Corinne op. Ik heb alle postings doorgestuurd naar de moderator. Corinne, ga uitloggen, dit is allemaal onzin. Trek het je niet aan.

Ik ben er ook vandoor.

Ga Weg Geer je verpest het hele forum.

Geplaatst

Er zijn twee dingen die spelen met de Huurtoeslag, ze kunnen controleren of je inderdaad niet te groot woont voor je schoenmaat (leefsituatie en inkomen), en de andere is of de verhuurder niet een te hoog bedrag vraagt.
Beide dingen kunnen ze gaan toetsen, als er verdenkingen zijn. Hoevaak dat gebeurd wilde ze door de telefoon niet vertellen.
Maar ook al is het risico maar klein, verhuurders zitten er niet op te wachten, die willen GELD HEBBEN!

Geplaatst

Het huis zit op een hoek, met een afgesneden hoek. Daar aan de buitenkant zijn wat tegels, bij wijze van 'voortuintje". Daar stond eerst een tuinbank, die is nu weg, maar ik heb stoeltjes en bloembakken. En veilingkistjes. Je kan het dus erg gezellig maken daar!

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...