An Geplaatst 28 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2009 Ha Marjo: doe je even Tapas de groeten van mij Anjo: ik heb er geen woorden voor en neem toch aan dat de moderatoren hier wat aan gaan doen.Voor jou ook een goede dag, en pas op jezelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 28 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2009 Goede morgen Marjo, BlackyVisje gefeliciteerd:musicnote: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 28 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2009 Hoi Wing: hoe bedoel je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2009 An, groeten terug.Blacky, hee meissie! Klinkt goed voor je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2009 Arme Tapas. Ik neem d'r alles over.In de directiestoel achter the hottest playtoyEn zij, 5 minuten doende om 1 berichtje te typenop d'r newest playtoy. What a playgirl, huh! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 28 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2009 Groeten terug van mij an, marjo achter mijn Computer en ik op mijn kleine iPod hihi Het is voor mij wel wennen weer eens iemand over de vloer te hebben maar alles went een keer toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2009 Tsja... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 28 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2009 Ach, zometeen heb ik mijn eigen Computer weer voor me alleen.....En mag ik zelf weer op mijn directeurstoel zitten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 28 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2009 Ach, zometeen heb ik mijn eigen Computer weer voor me alleen.....En mag ik zelf weer op mijn directeurstoel zitten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 28 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2009 jaja nu weten we het wel Tapas;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2009 Hee tapas!Leuk je even te zien!Lekker geslapen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 28 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2009 Hoi Anjo, ik heb m'n antwoord even pb gestuurd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 28 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2009 Zal ik het nog een keer plaatsen remmo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2009 Een vorstelijk ontbijtMet echte koffieVerse jus, eigen gebakken brood en een scharrelei van de kippen uit de tuinGewoon een gezonde volkorenboterham met geitenkaas en cafeinevrije koffieDat zal me leren!Over gisteravondIk vind het vreselijkEn was helemaal beduusdNog. Maar ik laat mijn dag er niet door leiden.Ik log maar uit.hush! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 28 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2009 haha, dit was grote uitzondering hoor Pip, de laatste keer dat hier iemand logeerde was ook wel erg lang geleden. Moet er echt weer even aan wennen.Het moeilijke van gisteravond is dat het zoveel gemengde gevoelens geeft, boos, medelijden, maar vooral machteloosheid en vanuit die machteloosheid ga je vaak reageren, emoties voor realiteit.er zijn gewoon mensen die het fijn vinden om te 'stoken' en het vuurtje op te laten laaien... hoewel, fijn vinden, schijnbaar hebben ze het nodig om zich beter te voelen en dat is zo jammer en voor iemand die niet zo denkt moeilijk te begrijpen, zie het maar als een soort persoonlijkheisstoornis. Niet dat dat het makkelijker maakt maar misschien iets begrijpelijker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 28 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2009 quote: Originally posted by: wingchunIn communicatie komt alles van meerdere kanten. Het is niet zwart wit. Het is niet ik heb gelijk, jij hebt geen gelijk. Dat is geen communicatie. En bovenal: er is geen vijand. De vijand is de drank! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 28 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2009 Ik ben ook nog beduusd maar vind het persoonlijk te veel eer om er nog een dag aan te spenderen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
honestly Geplaatst 28 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2009 Goedemorgen allemaal!Al een paar dagen niets geschreven.Dat komt omdat het eigenlijk geweldig gaat.Na 8 jaar dagelijks veel te veel drinken ben ik nu 12 dagen achtereen nuchter.Als ik heel eerlijk ben, heb ik er - vooral de laatste 8 dagen - totaal geen last van.Ik heb geen trekmomenten gehad, bedrijfsborrels meegemaakt op appelsap, en heerlijk met thee TV gekeken.Nog geen moment de behoefte gehad om een borrel te pakken, en dat voelt super.Ik heb veel meer energie en geniet meer van de dagen en mijn gezin.Ik merk dat ik er in mijn hoofd nog wel veel mee bezig ben, maar dan vooral met het feit dat ik geen behoefte heb en daar zo blij mee ben.De eerste dagen waren een hel, en achteraf ben ik blij dat ik zonder hulpmedicatie dit doorstaan heb.Het vertrouwen in een goede afloop groeit met de dag met in mijn achterhoofd dat ik niet te snel tevreden moet zijn en er scherp op moet blijven.Ik trots, mijn omgeving trots, wat wil een mens nog meer ( afgezien van beter weer )...Ik wens jullie een heerlijk weekend en hen die het weekend met argusogen tegemoet gaan wens ik heel veel kracht en warmte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 28 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2009 Honest Top hoor vol blijven houden, Succes:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 28 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2009 D.Ik heb je pbtje gelezen. Ik verwacht dat je bij de apotheker gewoon vit B 1 kan krijgen het hoeft niet op recept. Lukt dan vinden we daar wel een oplossing voor.Ga er voor ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 28 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2009 Goeie morgen allemaal,Het weekeinde is weer begonnen. De 99% positiviteit die ik gisteren ervaren heb, heeft mijn aandacht. Die ene zwarte % zoekt het maar uit. De aandacht niet waard. Hoewel zelfs die ene zwarte % nog wat positiefs heeft opgeleverd: ik heb namelijk niet aan roken gedacht. Ik wil wel iedereen bedanken voor de emotionele ondersteuning. Een was zit al volop te draaien. Het rookrantsoenschema wordt weer gevolgd. Net als JoyHope naar het drinken kijkt, tracht ik nu te kijken naar mijn rookgedrag. Waarom doe ik dat toch? Het levert helemaal niks op, behalve de zucht naar meer.Ik maak er vandaag maar een rustig rommeldagje van. Morgen wordt het weer druk als dochter thuis wordt gebracht door mijn ouders. Ik mis haar levendigheid en spontaniteit toch wel in zo een week. Zoon vertoeft steeds meer elders en dan is het toch maar stilletjes zo met zijn tweetjes. We zien het maar als een soort wenperiode. Nog een paar jaar en dan zijn we altijd maar met zijn tweetjes. Maar laat ik maar met vandaag beginnen. Handen vol aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 28 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2009 Honestly,Fantastisch! :present:Ik vergeet Visje te feliciteren.Dus bij deze : HARTELIJK GEFELICITEERD met je verjaardag, Visje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 28 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2009 Goed zo Corinne, we gaan gewoon door. Dochter is naar de voetbal, ik ga zo even kijken, en heb de meeste boodschappen al in huis. Vanmiddag wil ik gaan ZITTEN (huh? wat is dat?) met mijn boek. Dochter gaat dit weekend naar haar vader, Zoon wil hier blijven. Allemaal ok;éé.Mooie uitspraak gisteren 99% goede flow en 1% wat minder, kan ons dat wat verrekken. Ik ben er klaar mee. Wég met die nega gevoelens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 28 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2009 Honestly, Top hoor! je bent goed bezig! Houd vol want je hebt nu het ergste gehad. De eerste tijd is het vooral je lichaam wat moet herstellen, maar je gaat ook merken dat je geest ook gaat veranderen. Er zullen zeker nog momenten komen dat je het zwaar hebt en dat je denkt dat drank dat gevoel weg zal nemen maar weet dat je die momenten ook aan kan zonder drank!Marjo is weer op stap en ik geniet weer van het alleen zijn, goh, samenwonen zou niks voor mij zijn, ben toch wel erg gehecht aan mijn leventje alleen dus het was gezellig en genoeg Lekker de radio aan met spijkers met koppen en de CD,s die ik gisteren op mijn computer gezet heb maar eens gaan branden, rommelen dus!!jippieeee! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 28 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2009 An ik doe met je mee quote: Ik maak er vandaag een droog dagje van. Geen drank in huis, geen gedoe met drank. wat een rust.Marjo goedemorgenJij bent het zonnetje in huis dus overal welkom:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden