Vie Geplaatst 28 februari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 februari 2009 Good for you Dhendro!We hebben trouwens weer een jarige: Karinneke. Van harte.En nu zie ik mijn gemaal thuiskomen, dus ik sluit af. Saap wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 28 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2009 live! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 28 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2009 ff tanden poetsen dan maar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2009 Hmmm, ik wist altijd dat we ruzie gehad hadden omdat ik dan in het logeerbed wakker werd. Tja was daar heel principieel in ruzie, dan ging ik niet naast m'n lief slapen. Maar ik moest wel de volgende dag vragen of we ruzie gehad hadden en waarover enzo.Mooi dat jij het nu wel weet dhendro, hoef je daar tenminste geen twijfels over te hebben morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
antonia Geplaatst 28 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2009 Zo mensen ik ben weer bijgelezen pffffffffff wat een verhalen allemaal. Morgen een jarige hier dus visite. Ga lekker naar mijn bedje en hoop vannacht weer net zo goed te slapen als gisteren. Is lang niet gebeurd maar dat komt ook door die onregelmatige diensten, je hele biologische klok gaat naar de kl@te. Wens jullie allemaal een fijne avond en trusten voor strakkies. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 28 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2009 We zijn apart gaan slapen toen we besloten om te stoppen. Dan kan hij het op zijn manier doen en ik op mijn manier. Als we lang genoeg nuchter zijn zullen we moeten kijken hoe we dan samen zijn. Het was niet echt ruzie; ik denk dat ik aan het uitlokken was om een smoes te krijgen om een borrel te halen maar toen m'n trek wegging was het conflict ook min of meer over. Je hebt alles over voor een borrel als verslaafde; eng hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2009 Dhendro, ja je kan inderdaad wel extra geprikkeld zijn en een kortlontje hebben als je niet meer drinkt. Mooi dat je die smoes overleeft hebt en niet bent gaan drinken. Maar zijn jullie dan allebei gestopt met drinken?Da's wel top, want dan kan je elkaar wel enigzins beter begrijpen wanneer er zucht is lijkt me zo.Mijn ex vond dat ik moest stoppen terwijl hij dan lekker doorzoop. Tja dat werkte dus absoluut niet. Voelde me ook niet echt gesteund. Heb dan ook mijn stoppen uitgesteld totdat het uit was en toen heeft het nog bijna een jaar geduurd voordat ik er echt voor ging. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 1 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2009 Ja we zijn samen gestopt. Ik met 2/3 fles rum per dag en hij 1/3 fles whiskey per dag. Het is niet de eerste poging wel de laatste hoop ik, onze toekomst gaat naar de klote als we het nu niet aanpakken en zelfs dat inzicht hadden we beter een jaar of 10 geleden kunnen hebben. Maar beter laat dan nooit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 1 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2009 ik ga nu weer even naar buiten met de honden, BOEM, BOEM, BOEM....lijkt nu wel hardcore feest.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 1 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2009 Jij stoppen en hij dan doorzuipen? tss lekker dan, nee samen uit en thuis; graag of niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 1 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2009 Inderdaad beter laat dan nooit. Moet aan een nummer denken "te laat om terug te kijken, dat doet de dingen anders lijken"Ik denk dat iedereen wel dat gevoel heeft wanneer die gestopt is "had ik dat maar veel eerder gedaan"Maar blijkbaar hebben we eerst die leerschool nodig om onze kijk te veranderen.Wel mooi dat jullie samen het initiatief nemen. Dan kan je je een beetje invoelen in wat de ander doorstaat en de ander met jou. Ook wel link lijkt me zo want wat nu als de ander toch weer besluit om te gaan drinken? Uiteindelijk moet je het toch zelf doen. Maar altijd fijn om te kunnen praten met iemand die ongeveer op hetzelfde level zit lijkt me zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 1 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2009 Ja ik zou er niet tegen kunnen, als er vanavond een borrel in huis had ik die gedronken. Maar goed ik duik m'n nest in. Slaap lekker of wat de plannen dan ook zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 1 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2009 quote: Originally posted by: dhendroJij stoppen en hij dan doorzuipen? tss lekker dan, nee samen uit en thuis; graag of niet. Doordat ik stopte, 2 weken volgehouden. Zag ik dat hij eigenlijk ook best een alcoholist was. Ik bedoel, 's ochtends als ie eerder opstond dan ik. Kwam ik beneden in een alcoholwalm die hij achtergelaten had. En als ik thuis kwam ook weer. Tja en hoe vertel je iemand dat voorzichtig terwijl je zelf snakt naar een borrel? Uiteindelijk zoop ie alleen nog op z'n werkkamer. Tja en daar zat ie dan ook altijd wanneer ie terug kwam van z'n werk. Nu weet ik dat dat een alcoholist is in de ontkenningsfase, maar toen had ik er toch behoorlijk dubbele gevoelens bij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 1 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2009 Slaap lekker! En geniet van wat je vandaag gelukt is. Dat pakt niemand je meer af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 1 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2009 jammer dat ik geen hele cd's hier kan droppen. Maar die cd van Roger Waters is echt bijzonder! Voor geïnteresseerde album heet The pros & cons of hitch hiking. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 1 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2009 Wing,Je beschreef het scenario van leaving Las Vegas. Een film die heel lang is blijven hangen bij mij.Natuurlijk sprak het een kant van mijn zelfdestructive kant van mij aan. Drink maar door en het houd op.Helaas een een mens is geen eiland. willen we het of niet er zijn altijd mensen die van ons houden.Ik denk juist dat bij ons het stukje zelf liefde ontbreekt.Natuurlijk betekent afbouwen dat je de meeste afkick vermijnd. Maar neem het van iemand die nooit geleidelijk afkickt. Een pot thee, een valium als je die hebt maar ook zonder valium lukt het en iets wat je interseert op de buis. En laat het maar over je heen komen het duurt nooit langer dan een dag en dan is het gebeurd.De afkick is niet zo erg als mensen bechrijven er is niets om bang voor te zijn. Ga er gewoon voor Wing, ik wens je uit heel mijn hart het beste. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 1 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2009 Dendero,Ik wilje met de beste wil van de wereld wel thiamide sturen. Geef je mij je adress wel en ik stuur het jou. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 1 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2009 Ik ga nu ook mijn bedje in, ondanks dat de zanger hiernaast nog luid: 'I did it my way' aan het zingen is...en de rest van het publiek natuurlijk....Weltruste en tot morgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 1 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2009 Dhendro,Welkom op het forum. Samen verder zonder alcohol. Dat gaat een stuk beter al zal het af en toe moeilijk zijn. Hou de moed erin allebei en kijk niet verder dan een dag. Een dag is namelijk te overzien.Spud,Moet jij niet eens naar bed toe? Ik ga maar snel. Wat vliegt de tijd toch om. De laatste keer dat ik op de klok keek was het net 12 uur geweest. Kennelijk ben ik zolang bezig geweest om een bericht te tikken aan Hermie op de Wie is Wie.Slaap lekker allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 1 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2009 Mag ik vragen wat thiamine is? En belangrijker nog krijg ik antwoord?Klinkt me namelijk heel bekend in de oren en denk zelfs dat ik het ooit ook eens geslikt heb maar waarvoor?? Meen het slapen.Hahahaha, Corinne, ben te heftig aan het downloaden dus vannacht denk ik niet dat ik slaap. Denk dat ik morgen/vandaag maar vroeg naar bed ga want anders slaap ik door m'n 4 wekkers heen maandag. Ben ik bang. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 1 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2009 You did it your way FF. Die muziek gewoon bezien als iets wat ver buiten jou staat als je je bedje instapt. Buitensluiten dus. Sweet dreams. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 1 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2009 Hallo, wat zijn jullie nog wakker ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 1 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2009 Jij toch ook woman. Hoe zit dat nou met buikdansjurken en wel of geen blote buik? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 1 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2009 Haha Spud, voor een blote buik moet je wel wat lef hebben........ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 1 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2009 Ik ben met een filmpje bezig van vanavond, een optreden van een man, Rachid kan em zo wel hier op zetten als jullie zin hebben, wervelend vuurwerk poeh..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden