AlbertRemmo Geplaatst 6 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2009 klopt Woman ik zit ook al weer aan de shag en bovendien rook ik dan minder want ik kan niet altijd draaien en een sigaret heb je zo gepakt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 6 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2009 @ Woman ik rook half sigaretten en half zelf gemaakte scheelt toch weer .Ga binnenkort over op zelfgemaakte( minder lekker) maar het schilt me de helft in geld ( en aan roken want ze zijn niet zo lekker) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 6 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2009 Ik ga settelen voor de vrijdagnachtfilm, aju paraplu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 6 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2009 quote: Originally posted by: womanIk heb trouwens naast de sigaretten weer eens een pakje shag gekocht, mén wat zijn die peuken duur geworden.... Javaanse Jongens, die vind ik ook lekker, kan ik het afwisselen. Kijken of het wat scheelt in de portmonnee.... NIET ROKEN IS HELEMAAL GOEDKOPER Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 6 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2009 Ha ha Kirky, ik bedoel de onweerstaanbare vreetbuien.Ja Corinne gaan we nu die tour op? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 6 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2009 quote: Originally posted by: MiekeIk heb zin in patat met veel mayonaise en een broodje hamburger met Joppie saus. Het is weer zover. Zit al een jaar in de overgang maar die maandelijkse lusten verdwijnen maar niet Trek in patat met mayo en een broodje hamburger met joppie saus. Ik wou dat ik dat elke maand of zo had gehad. Dan was ik gelukkig geweest. Lekkere trek is echt veel leuker lijkt mij dan 1 heel erg ziek zijn en heel veel pijn hebben en 1 dag wat minder van dag 1, maar wel heeeeel eeeerg moe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 6 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2009 Gelukkig zitten we op een forum alcohol de baas en niet opeen forum stoppen met roken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 6 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2009 Heb je er zo'n last van Corinne? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 6 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2009 truste voor straks Woman:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 6 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2009 Ja Daaaaag Kirky no way Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 6 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2009 Pippi, Joppie saus is hier in de cafetaria's een populaiare saus.Soort cocktailsaus maar dan pittiger.Lekker hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 6 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2009 quote: Originally posted by: MiekeGelukkig zitten we op een forum alcohol de baas en niet opeen forum stoppen met roken Ja, zeker gelukkig maar, he. Hier is tenminste leven en interactie. Op het stoppen met roken forum is het eigenlijk maar een dooie boel. En ook nog een warboel.Het gaat mij ook niet om het uitsparen van geld. Het gaat om mijn gezondheid en zelfstandigheid. Als je stukje bij beetje de uiteinden van je lichaam gaat kwijtraken (en dat zijn meestal de vingers van de handen eerst), kun je ook niet meer roken. Dus laat ik nu maar stoppen, he.Maar wees gerust, ik word never nooit een fan van de CAN of zoals ze nu heten: Stivoro. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 6 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2009 Ziek goed uit Pippi.Beterschap Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 6 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2009 Hallo Martin, je profiel is zichtbaar als je dat niet wilt moet je even een berichtje sturen aan de moderator Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 6 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2009 quote: Originally posted by: MiekeHeb je er zo'n last van Corinne? Had, gelukkig, had. Ik ben de overgang door.Ja, het was echt zo erg. Mijn zwangerschappen waren een fantastische pauze en de bevallingen waren echt peanuts t.o.v. mijn maandelijkse afzien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 6 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2009 Pippi,Maak gebruik van de rust die je onverwacht is geschonken.Slaap lekker tussen je schone lakentjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 6 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2009 Vervelend Corinne dat je gezondheid je in de steek laat.Ik vind het wel knap en dapper dat je stopt.Wens je er succes en sterkte mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 6 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2009 Dank je Pippi, het is zo spannend.Maximaal nog 3 weken.Hoop wel dat je snel opknapt hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 6 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2009 quote: Originally posted by: kirkyquote: Originally posted by: FishermansFriendquote: Originally posted by: dhendroIk ga hond uitlaten (of hij mij) 1 kroeg voorbij, 1 weg oversteken en we staan op het strand; moet lukken. huh, woon je vlak bij mij?waarschijnlijk wel , wonen jullie allebei aan het noordzeestrand . 3.000 km verderopDeze heet de Ionische zee.Maar goed nat zijn ze allebei, het stormt, hoge golven en nu 6 natte poten/voeten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 6 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2009 Ha ha Pippi, het ventiel van mijn schaap zit aan zijn kont,,,,,,,,,,,,,,,,,,prrrrrrrrrrrrrtttttttttttttttttttttttttt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 6 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2009 Mieke,Is niet ten gevolge van het roken, maar roken bevordert nu eenmaal vaatkrampen en vernauwing van aders. Raynaud is niet te genezen of te voorkomen, maar de symptomen en gevolgen kunnen wel beperkt worden door een aantal leefregels in acht te nemen. Het is leven met een beperking die van buitenaf niet zichtbaar is. Dus je lijkt dan al snel een 'aansteller'. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 6 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2009 Nee Corinne in mijn ogen niet , mijn dochter heeft die ziekte ook en is gelukkig gestopt door haar zwangerschap. Denk dat ze het wel volhoud.Ze had veel vervelende klachten; dode vingers en tenen, blauw worden ervan etc.Hopen dat het jou stoppen je klachten verminderd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 6 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2009 ik rook nog 1 shaggie en dan ga naar bedje toe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 6 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2009 Een grote shag of een kleine Albert? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 6 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2009 een normaal shaggie Mieke en zonder iets er in alleen shag;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden