AlbertRemmo Geplaatst 6 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2009 ja leuk Fish ik wilde het niet vragen maar je hebt het gelezen, ècht bijna iedereen heeft er op geantwoord erg leuk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 6 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2009 de honden mogen ook vaak wat van de bietjes..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 6 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2009 oh sorry Fish, maar hazelnootpasta zit toch heel veel goeds in volgens de reclame? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 6 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2009 quote: Originally posted by: FishermansFriendde honden mogen ook vaak wat van de bietjes..... en sperciebonen lusten ze ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 6 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2009 Carolien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 6 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2009 zo ik heb zin in snaaien zal ik kaas nemen of een eitje bakken of chips? lastig die keuzes;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 6 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2009 quote: Originally posted by: AlbertRemmooh sorry Fish, maar hazelnootpasta zit toch heel veel goeds in volgens de reclame? Ja, en dit was nog eens die van Natudis, uit de gezondheidswinkel, met ongeharde en dus gezonde vetten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 6 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2009 quote: Originally posted by: AlbertRemmozo ik heb zin in snaaien zal ik kaas nemen of een eitje bakken of chips? lastig die keuzes;) het eitje lijke me het gezondst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 6 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2009 ik doe eieren altijd in een laage olijfolie in de koekenpan, en dan met het gas heeel laag, en deksel op de koekenpan.en dan een tijdje wachten. blijven ze lekker zacht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 6 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2009 niet verder vetellen hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 6 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2009 Kirky;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 6 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2009 quote: Originally posted by: FishermansFriendik doe eieren altijd in een laage olijfolie in de koekenpan, en dan met het gas heeel laag, en deksel op de koekenpan. en dan een tijdje wachten. blijven ze lekker zacht. ga ik nu proberen Fish:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 6 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2009 quote: Originally posted by: CarolienEitje stukgeslagen in de magnetron, beetje kaas erover.... Dat geeft ook zo'n rotzooi, die eieren stukslaan in de magnetron;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 6 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2009 AR, ik zet 'm altijd zo laag, dat ze niet gaan sputteren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 6 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2009 Ik ga hond uitlaten (of hij mij) 1 kroeg voorbij, 1 weg oversteken en we staan op het strand; moet lukken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 6 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2009 Ik heb de hele avond mee zitten lezen vanaf de zijlijn. Ondertussen zaten man en zoon die film van die Kazach te kijken. Zoon dacht dat ik meeluisterde naar wat er in de film werd gezegd iedere keer als ik in een deuk schoot. Later kwam man kijken of ik soms allerlei leuke filmpjes en/of verhaaltjes ontving. Had ie pech.Je kan dit draadje van vanavond toch wel de titel geklutse dates o.i.d. meegeven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 6 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2009 Wat leuk Spud !!Lief dat je aan me denkt ! Ja graag ik kan overal wel wat van maken !!!xx quote: Originally posted by: SpudWoman, zou je iets aan een topje kunnen hebben met heel veel zilver? Voor andere creaties? Gaaf jòh die jurk! Zal dat ding eens op foto zetten en plaatsen, als het je wat lijkt kost niks, hangt hier in de kast niks te doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 6 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2009 ik ga ff tv kijken met m'n meisje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 6 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2009 quote: Originally posted by: dhendroIk ga hond uitlaten (of hij mij) 1 kroeg voorbij, 1 weg oversteken en we staan op het strand; moet lukken. huh, woon je vlak bij mij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 6 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2009 quote: Originally posted by: kirkyquote: Originally posted by: CPASIk heb de hele avond mee zitten lezen vanaf de zijlijn. Ondertussen zaten man en zoon die film van die Kazach te kijken. Zoon dacht dat ik meeluisterde naar wat er in de film werd gezegd iedere keer als ik in een deuk schoot. Later kwam man kijken of ik soms allerlei leuke filmpjes en/of verhaaltjes ontving. Had ie pech. Je kan dit draadje van vanavond toch wel de titel geklutse dates o.i.d. meegeven. voor je het weet , heb je een date . Ja, voor morgenochtend. Samen de boodschappen doen en maar hopen dat zoonlief het boodschappenlijstje maakt, anders moeten we dat ook nog doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 6 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2009 succes Dhendro en truste voor straks:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 6 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2009 :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 6 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2009 Ik heb trouwens naast de sigaretten weer eens een pakje shag gekocht, mén wat zijn die peuken duur geworden....Javaanse Jongens, die vind ik ook lekker, kan ik het afwisselen. Kijken of het wat scheelt in de portmonnee.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 6 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2009 Ik heb zin in patat met veel mayonaise en een broodje hamburger met Joppie saus.Het is weer zover.Zit al een jaar in de overgang maar die maandelijkse lusten verdwijnen maar niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 6 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2009 Haha Mieke, ik heb dan altijd trek in magnums hihi. Dus als ik trek in magnums krijg weet ik hoe laat het is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden