Spring naar bijdragen

vrijdag 6 maart 2009


ferry

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 344
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik heb de hele avond mee zitten lezen vanaf de zijlijn. Ondertussen zaten man en zoon die film van die Kazach te kijken. Zoon dacht dat ik meeluisterde naar wat er in de film werd gezegd iedere keer als ik in een deuk schoot. Later kwam man kijken of ik soms allerlei leuke filmpjes en/of verhaaltjes ontving. Had ie pech.

Je kan dit draadje van vanavond toch wel de titel geklutse dates o.i.d. meegeven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat leuk Spud !!
Lief dat je aan me denkt ! Ja graag ik kan overal wel wat van maken !!!
xx

quote:


Originally posted by:
Spud

Woman, zou je iets aan een topje kunnen hebben met heel veel zilver? Voor andere creaties? Gaaf jòh die jurk!


Zal dat ding eens op foto zetten en plaatsen, als het je wat lijkt kost niks, hangt hier in de kast niks te doen.
;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
kirky

quote:


Originally posted by:
CPAS


Ik heb de hele avond mee zitten lezen vanaf de zijlijn. Ondertussen zaten man en zoon die film van die Kazach te kijken. Zoon dacht dat ik meeluisterde naar wat er in de film werd gezegd iedere keer als ik in een deuk schoot. Later kwam man kijken of ik soms allerlei leuke filmpjes en/of verhaaltjes ontving. Had ie pech.








Je kan dit draadje van vanavond toch wel de titel geklutse dates o.i.d. meegeven.







voor je het weet , heb je een date .




Ja, voor morgenochtend. Samen de boodschappen doen en maar hopen dat zoonlief het boodschappenlijstje maakt, anders moeten we dat ook nog doen. ;)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb trouwens naast de sigaretten weer eens een pakje shag gekocht, mén wat zijn die peuken duur geworden....
Javaanse Jongens, die vind ik ook lekker, kan ik het afwisselen. Kijken of het wat scheelt in de portmonnee....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...