Hermie Geplaatst 6 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2009 Ja AlbertRemmo dat is idd makkelijk gezegd want 's nachts is er niemand ie je stoort in je gepeins en dan begint het: hoe ga ik het deze maand financieel redden en er moet nog dit en dat gebeuren enz. Erg vermoeiend allemaal en allemaal triggers om weer de vergeteleid op te zoeken maar dat doen we niet meer toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 6 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2009 nee Hermie dat doen we niet meer maar dat gepeins blijft, eigenlijk moeten ze daar ook zo`n topforum voor uitvinden DDB Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 6 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2009 Ik ben ff wat te eten aan het maken ondertussen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 6 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2009 dochterlief is binnengekomen van werk en het is dus voedertijd!!lig nog steeds in een deuk! ennnuuhh pip, erop duiken? mag alvast wel oefenen! oh ja ik heb ergens nog een boek oversexualiteit van 16 tot 88 jaar.Hermieeee!!!!!!date dag!!, als je je nu maar niet vergist tussen de pop en echte date ga even afnokken, kindlief heeft een kletskik en we gaan even een filmpje kijken, spreek jullie straks weer@@ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 6 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2009 Fish, lekker gezond, nou ja maakt niet uit ik ben ook niet zo moeilijk laatst een heel pak speculaas gegeten en volgens mij zat jij toen aan de appelmoes;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 6 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2009 hoi Carolien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 6 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2009 Tasseke vergissen tussen de pop en de echte date?? Het is wel een tidje geleden maar ik denk dat ik het verschil nog wel zal merken haha (hoop ik en anders heb ik een probleem toch). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 6 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2009 tot straks Tas;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 6 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2009 Carolien, en deze vind ik dus ècht gaaf.Wie met beide benen op de grond staat, zal geen meter vooruit komen, dus ......lópen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 6 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2009 Juist Kirky maar het piekeren wordt er (voorlopig) niet minder om. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 6 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2009 Kirky, hahaha op zijn rug natuurlijk:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 6 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2009 Nou ja ik ga de date maar met open vizier aan en zie wel wat ervan komt.. of niet. Hoe is het gezegde ook alweer: life's a bitch and then you die. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 6 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2009 En als dat niet werkt ga ik op hem zitten met mijn hele 60 kg. Nee we zien wel, ik heb geen verwachtingen en dat is denk ik het beste. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 6 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2009 quote: Originally posted by: tassekerot dingen het eerste afspraakje?? wat voor werk doe je? bijstand! auto? rijbewijs ingenomen wil je een wijntje? nee ik ben alcoholist kijk die putten in mij billen, nee die vertel ik niet! dat ik bang ben voor de tandarts, nee die vertel ik niet, ook niet dat ik snurk al helemaal niet dat mijn ene borst groter is dan de andere, zeker niet dat ik nu een je weet wel poes ben, regelmatig ontstekingen in de lies heb en zeker de weten niet dat ik zweetvoeten heb!!!! oeiedieoeeioiii, wat ben ik eerlijk, iemand zin in een date????? :D:D Lijkt me gezellig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 6 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2009 quote: Originally posted by: AlbertRemmoTas, en Will vind dit forum ook geweldig, als ze een drankprobleem had zou ze zich zo aanmelden;) HAHAHAHAHAHA Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 6 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2009 quote: Originally posted by: kirkyzie het al voor me , zit een vrouw te ''worstelen'' met een pop , komt er iemand binnen die vraagt ''wat ben jij aan het doen dan '' . oh, ik blaas hem ff op . Waar heb ik nou een pop voor nodig? Die dingen op batterijen gaan ook best en dan hoef ik niet te blazen, niet dat er nog alcohol in die adem zit maar blazen is toch vermoeiend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 6 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2009 quote: Originally posted by: Carolienquote: Originally posted by: kirkyvraag me trouwens opeens af waar bij een mannelijke opblaaspop het ventiel zit . Nooit naar gezocht maar ik denk tussen z'n oren, zodra andere delen zijn opgeblazen loopt het daar leeg. Carolien;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 6 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2009 Jongelui ik ga jullie verlaten en morgen in de praktijk brengen hoe ik iemand the gift of life kan geven. Ook al is het een formaliteit, duim toch maar voor me. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 6 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2009 Ik heb bietensalade gemaakt, maar niet erg veel trek meer merk ik.....Kom net aan mijn dagelijkse 2 ons hopelijks..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 6 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2009 Oh ja, mijn naam: tja, dat krijg je als je in een vissersdorpje woont....bovendien is het sterk spul.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 6 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2009 truste Hermie;) en ik duim voor je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 6 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2009 Ja kijk, dat heb ik weer, mijn man heeft schoenmaat 39, ik 43 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 6 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2009 quote: Originally posted by: FishermansFriendIk heb bietensalade gemaakt, maar niet erg veel trek meer merk ik..... Kan ik me voorstellen na je koekies actie;) Kom net aan mijn dagelijkse 2 ons hopelijks..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 6 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2009 Vaak eet ik zo'n heel pak gekookte bietjes op van 500 gram.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 6 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2009 quote: Originally posted by: AlbertRemmoquote: Originally posted by: FishermansFriendIk heb bietensalade gemaakt, maar niet erg veel trek meer merk ik..... Kan ik me voorstellen na je koekies actie;)..... Nee die koekjes waren van Woman, ik zat vanmiddag aan de boterhammen met hazelnootpasta Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden