Spring naar bijdragen

vrijdag 6 maart 2009


ferry

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 344
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

quote:


Originally posted by:
woman

Ik heb trouwens naast de sigaretten weer eens een pakje shag gekocht, mén wat zijn die peuken duur geworden....


Javaanse Jongens, die vind ik ook lekker, kan ik het afwisselen. Kijken of het wat scheelt in de portmonnee....



NIET ROKEN IS HELEMAAL GOEDKOPER

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
Mieke

Ik heb zin in patat met veel mayonaise en een broodje hamburger met Joppie saus.


Het is weer zover.


Zit al een jaar in de overgang maar die maandelijkse lusten verdwijnen maar niet



Trek in patat met mayo en een broodje hamburger met joppie saus. Ik wou dat ik dat elke maand of zo had gehad. Dan was ik gelukkig geweest. Lekkere trek is echt veel leuker lijkt mij dan 1 heel erg ziek zijn en heel veel pijn hebben en 1 dag wat minder van dag 1, maar wel heeeeel eeeerg moe.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
Mieke

Gelukkig zitten we op een forum alcohol de baas en niet opeen forum stoppen met roken



Ja, zeker gelukkig maar, he. Hier is tenminste leven en interactie. Op het stoppen met roken forum is het eigenlijk maar een dooie boel. En ook nog een warboel.

Het gaat mij ook niet om het uitsparen van geld. Het gaat om mijn gezondheid en zelfstandigheid. Als je stukje bij beetje de uiteinden van je lichaam gaat kwijtraken (en dat zijn meestal de vingers van de handen eerst), kun je ook niet meer roken. Dus laat ik nu maar stoppen, he.

Maar wees gerust, ik word never nooit een fan van de CAN of zoals ze nu heten: Stivoro.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
Mieke

Heb je er zo'n last van Corinne?



Had, gelukkig, had. Ik ben de overgang door.

Ja, het was echt zo erg. Mijn zwangerschappen waren een fantastische pauze en de bevallingen waren echt peanuts t.o.v. mijn maandelijkse afzien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
kirky

quote:


Originally posted by:
FishermansFriend


quote:


Originally posted by:
dhendro




Ik ga hond uitlaten (of hij mij) 1 kroeg voorbij, 1 weg oversteken en we staan op het strand; moet lukken.









huh, woon je vlak bij mij?




;)






waarschijnlijk wel , wonen jullie allebei aan het noordzeestrand .



3.000 km verderop

Deze heet de Ionische zee.

Maar goed nat zijn ze allebei, het stormt, hoge golven en nu 6 natte poten/voeten
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mieke,
Is niet ten gevolge van het roken, maar roken bevordert nu eenmaal vaatkrampen en vernauwing van aders. Raynaud is niet te genezen of te voorkomen, maar de symptomen en gevolgen kunnen wel beperkt worden door een aantal leefregels in acht te nemen. Het is leven met een beperking die van buitenaf niet zichtbaar is. Dus je lijkt dan al snel een 'aansteller'.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee Corinne in mijn ogen niet , mijn dochter heeft die ziekte ook en is gelukkig gestopt door haar zwangerschap. Denk dat ze het wel volhoud.
Ze had veel vervelende klachten; dode vingers en tenen, blauw worden ervan etc.
Hopen dat het jou stoppen je klachten verminderd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...