Spring naar bijdragen

Zondag 8 maart 2009

An

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 273
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

De leegte Mieke, net als de avond dat ik met de drank stopte, geen doel, een hele lege K avond voor de tv hangen met thee. dat was 1 avond, stoppen met roken, een hele lege doelloze DAG?

`t is eng omdat ik het wel wil maar niet weet wat me te wachten staat, net als de eerste dag op school of voor een nieuwe baan, snap je? sprong in het diepe;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja AR ik ben er nog en zit me momenteel geestelijk voor te bereiden.
Beetje eng is het wel ja. En morgen word ik meteen voor de leeuwen gegooid, om 11.00 uur gesprek met ex-werkgever over reïntegratie en dat zijn toch echt wel situaties waarin ik normaal gesproken vantevoren echt wel zou roken.

Maar AR we gaan ervoor!

Ik heb trouwens een springtouw gekocht en me voorgenomen om elke keer als ik trek krijg, en dat zal in begin zo om de 20 minuten zijn 5 minuten te gaan springen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oh ja AR nog een tip haal dextro druivensuiker in huis. Het trekcentrum zit namelijk vlak bij het rookcentrum en om te voorkomen dat we gaan snaaien kun je op zo'n moment een druivesuikertje pakken, daar mag je er 10 van per dag hebben.

Ben ik voorbereid of niet:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

omdat ik er al een paar weken mee bezig was, en omdat het slecht voor me is, en omdat het veel te veel kost, en omdat ik nu bruine vingers krijg (shag) wat ik super lelijk vind en iedere dag mijn vingers moet schoonmaken met chloor en brillo, en eigenlijk doordat ik de drank heb laten staan tot de conclusie kwam dat ik niet meer verslaafd wil zijn aan niks, nou ja aan Will dan en onze hondjes maar da`s ook het enige.
en ook omdat er dan ineens zo`n nieuwe;) komt die mij es even voor het blok zet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Druppel, er is vaak naar Marion gevraagd als we zagen dat ze was ingelogd. En inderdaad heeft ze een keer gezegd dat het niet goed ging, maar volgens mij werd er toen goed op gereageerd, en is ze zelf weer weggebleven. En ik heb me ook vaak zorgen gemaakt om haar, maar als ze niet bereikbaar is, houdt het op.
Ik vind het niet terecht dat je nu zo fel naar het forum uithaalt, maar begriijp dat je je ook zorgen maakt. Is ze op het andere forum wel goed opgevangen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Druppeltje ik weet niet tegen wie je het hebt. Ben ook lange tijd niet op het forum geweest.
Wat ik weet is dat er geruime tijd 2 en een half jaar zeker faiisementszaken speelden.
Iedere keer weer en ik heb geprobeerd haar te steunen.
Ze is haar eigen weg gegaan naar mijn weten.

Wat verwacht je eigenlijk van forumleden......een redding?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De kracht, maar ook het gemis van het forum is juist dat als iemand (even) geen contact wil, dat dat gerespecteerd wordt. Kom je dan na een tijdje terug, dan word je volgens mij ook weer hartelijk ontvangen, toch, Drupje?

Ik wens jou en Carolien een fijne tijd!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...