Mieke Geplaatst 8 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2009 Waarom eng Albert? Je gaat toch iets aan waar je achter staat?Waar ben je bang voor? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 8 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2009 Hermie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 8 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2009 En daar ben ik het niet mee eens Druppie. Marion is altijd gesteund hier maar ging haar eigen gang wat men ook probeerde hier.Het is ieders verantwoording om te doen en te laten, probeer nu niet het forum de zwarte Piet toe te schuiven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 8 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2009 De leegte Mieke, net als de avond dat ik met de drank stopte, geen doel, een hele lege K avond voor de tv hangen met thee. dat was 1 avond, stoppen met roken, een hele lege doelloze DAG?`t is eng omdat ik het wel wil maar niet weet wat me te wachten staat, net als de eerste dag op school of voor een nieuwe baan, snap je? sprong in het diepe;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 8 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2009 Waarom ga je dan stoppen met roken? Albert Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 8 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2009 Ja AR ik ben er nog en zit me momenteel geestelijk voor te bereiden.Beetje eng is het wel ja. En morgen word ik meteen voor de leeuwen gegooid, om 11.00 uur gesprek met ex-werkgever over reïntegratie en dat zijn toch echt wel situaties waarin ik normaal gesproken vantevoren echt wel zou roken.Maar AR we gaan ervoor!Ik heb trouwens een springtouw gekocht en me voorgenomen om elke keer als ik trek krijg, en dat zal in begin zo om de 20 minuten zijn 5 minuten te gaan springen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 8 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2009 Niet roken moet je niet als doelloze dag zien Albert. Zie het als nog frisser en fruitiger( hoe krijg ik het mijn bek uit als roker ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 8 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2009 Oh ja AR nog een tip haal dextro druivensuiker in huis. Het trekcentrum zit namelijk vlak bij het rookcentrum en om te voorkomen dat we gaan snaaien kun je op zo'n moment een druivesuikertje pakken, daar mag je er 10 van per dag hebben.Ben ik voorbereid of niet:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 8 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2009 omdat ik er al een paar weken mee bezig was, en omdat het slecht voor me is, en omdat het veel te veel kost, en omdat ik nu bruine vingers krijg (shag) wat ik super lelijk vind en iedere dag mijn vingers moet schoonmaken met chloor en brillo, en eigenlijk doordat ik de drank heb laten staan tot de conclusie kwam dat ik niet meer verslaafd wil zijn aan niks, nou ja aan Will dan en onze hondjes maar da`s ook het enige.en ook omdat er dan ineens zo`n nieuwe;) komt die mij es even voor het blok zet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 8 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2009 Goed hè haha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 8 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2009 Hermie, ik heb al 2 weken een springtouw maar kan dat op mijn werk niet doen en bovendien `s avonds blijf ik er iedere keer met mijn teen in hangen.druivesuiker kan ik ook proberen neem het morgen meteen mee en ik heb ook al een kilo drop gehaald;)en YES we gaan ervoor:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 8 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2009 Em war was het belangrijkste Albert wat jou over de scheef heeft doen gaan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 8 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2009 Heb je dan niet gezien dat ze stuk ging? De meid was kapot stuk niets meer van over, wat ze ook heeft gedaan ze gilde om hulp en nada niemand stak een had uit en daar gaat het me om. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 8 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2009 Je moet natuurlijk wel springen hè haha.Enne.. die druivesuiker is dus om te voorkomen dat je die kilo drop achterover werkt.. duhhhh. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 8 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2009 Druppel, er is vaak naar Marion gevraagd als we zagen dat ze was ingelogd. En inderdaad heeft ze een keer gezegd dat het niet goed ging, maar volgens mij werd er toen goed op gereageerd, en is ze zelf weer weggebleven. En ik heb me ook vaak zorgen gemaakt om haar, maar als ze niet bereikbaar is, houdt het op.Ik vind het niet terecht dat je nu zo fel naar het forum uithaalt, maar begriijp dat je je ook zorgen maakt. Is ze op het andere forum wel goed opgevangen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 8 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2009 Druppeltje ik weet niet tegen wie je het hebt. Ben ook lange tijd niet op het forum geweest.Wat ik weet is dat er geruime tijd 2 en een half jaar zeker faiisementszaken speelden.Iedere keer weer en ik heb geprobeerd haar te steunen.Ze is haar eigen weg gegaan naar mijn weten.Wat verwacht je eigenlijk van forumleden......een redding? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 8 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2009 Maja ben drupje en ga lekker slapen met een reis en ban voor de boeg,Trusten allemaal, morgen gezond weer op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 8 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2009 Hoe lang ben je al van de drank af AlbertR? En hoe gaat dat je af? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 8 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2009 lekker makkelik Druppie om je ervan af te maken.Goede reis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 8 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2009 weet ik niet zeker Mieke, nu wel de steun en het drammen van Hermie en daarvoor de kosten, en daar voor weet ik niet ik wil er gewoon vanaf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 8 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2009 @ Kirky Marion stond onder de naam sneeuwitje bekend en haar avirator was een appel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 8 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2009 Druppeltje truste:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 8 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2009 Nou sterkte met stoppen Albert. Ik stop niet met roken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 8 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2009 De kracht, maar ook het gemis van het forum is juist dat als iemand (even) geen contact wil, dat dat gerespecteerd wordt. Kom je dan na een tijdje terug, dan word je volgens mij ook weer hartelijk ontvangen, toch, Drupje?Ik wens jou en Carolien een fijne tijd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 8 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2009 Geeft niets Kirky, soms is het beter hier om een hoofd als een zeef te hebben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden