Spring naar bijdragen

Zondag 8 maart 2009

An

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 273
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Het leven zonder drank en katers brengt zoveel meer op dan het leven mét! Opeens moet je dealen met alles wat je normaal zou hebben verzopen. Je komt er ook achter dat het niet alleen maar vervelend is, het is ook een uitdaging en maakt nieuwsgierig wat er allemaal op je pad gaat komen en hoe je er anders mee om kan gaan.. en hoe de afloop van dingen dan ook verandert. Hartstikke spannend eigenlijk! Als je er zo naar kunt kijken is het leven zonder drank veel avontuurlijker dan het leven met drank!!

Ja het is eng, vermoeiend maar idd ook een uitdaging. Het is goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Houtje,

Kan je zeggen dat dag 6 van niet roken er over een uur op zit. En het gaat goed. Alleen vrijdag heb ik het even een kwartier heel moeilijk gehad.

Ik ben best tevreden over het resultaat. En het is fantastisch dat An met me meedoet en het hele forum support levert. Spud heeft ook de weg gevonden, Soothe bereidt zich ook voor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
FishermansFriend

ja AR, het wordt een lesje assertief zijn als ik me niet goed wil en eigenlijk naar huis zou moeten....

Mijn baas is daar nooit zo blij mee.....

Geen enkele baas is daar blij mee, maar jij toch ook niet. Als je ziek bent, ben je ziek. Daar is niks aan te doen punt uit. Daar heeft je baas zich bij neer te leggen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
AlbertRemmo

Dhendro ja ik ga een poging wagen, en straks alles weggooien:$

Dapper, ik heb het boek "de opluchting" gelezen en volgens dat boek moest ik eerst van de drank af en na 14 dagen zonder drank stoppen met roken. Morgenavond om 12 uur heb er 2 weken nuchter op zitten maar het is mij te snel om dan al te stoppen met roken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...