AlbertRemmo Geplaatst 8 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2009 Dhendro,Hoe snel is een pakje daar vanuit Nederland? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 8 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2009 Dhendro `t is nu 9 maart;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 8 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2009 quote: Originally posted by: kirkyquote: Originally posted by: dhendroGriekenland en drank en sigaretten zijn hier goedkoop. Fles rum of whiskey 5 euro, pakje sigaretten 2 euro. stuur ff een paar slof op als je wil . shag moet je hier niet roken denken ze meteen dat je hasj rookt, ze denken toch al dat elke hollander hasj rookt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 8 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2009 quote: Originally posted by: AlbertRemmoDhendro,Hoe snel is een pakje daar vanuit Nederland? 3 werkdagen, het probleem zijn de portokosten, meestal is de porto duurder dan de inhoud. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 8 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2009 quote: Originally posted by: kirkydus nu is het eigenlijk morgen en niet meer vandaag . Hier al een uur langer, het is hier een uur later dan bij jullie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 8 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2009 Dhendro ik wil best wel eens een pakketje maken voor je hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 8 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2009 quote: Originally posted by: dhendroquote: Originally posted by: kirkydus nu is het eigenlijk morgen en niet meer vandaag . Hier al een uur langer, het is hier een uur later dan bij jullie Dan wist je dus al een uur eerder dat je jarig was en dan nog zeg je tegen ons het is morgen pas grapjas;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 8 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2009 Leuk, lekker, altijd welkom. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 8 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2009 hahaha bij is het pas morgen als ik geslapen heb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 8 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2009 Kan je nagaan hoe diep de drank toch in mij gebakken zit: toen Dhendro zei dat wiskhey en rum maar €5,= kost, zat ik gelijk te rekenen hoeveel ik over zou houden als ik het berekende naar mijn oude consumptie! Ik drink dan niet meer, nog niet alles in mij weet dat kennelijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 8 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2009 Kirky heb je in die 10 maanden nooit een terugval gehad? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 8 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2009 quote: Originally posted by: dhendrohahaha bij is het pas morgen als ik geslapen heb ja eigenlijk bij mij ook hoor;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 8 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2009 En nu ga ik echt slapen!Welterusten! zzz:lips:zzz:lips:zzz:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 8 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2009 quote: Originally posted by: TreesKan je nagaan hoe diep de drank toch in mij gebakken zit: toen Dhendro zei dat wiskhey en rum maar €5,= kost, zat ik gelijk te rekenen hoeveel ik over zou houden als ik het berekende naar mijn oude consumptie! Ik drink dan niet meer, nog niet alles in mij weet dat kennelijk! hahahaahah sorry, ik lig in een deuk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 8 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2009 Wat is jouw stok achter de deur? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 8 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2009 Zo ben dr ook weerHele middag opgeruimd en gepoetst, vanavond genaaid aan mn outfit, ben al een heel eind opgeschoten maar nog niet tevreden.Nu ben ik lekker moe van het zonnetje van vanmiddag, dus even de afwas in de week, hondje uit, afwas doen, douchen en alles uit en richting beddeke.Misschien tot zo nog even dag x Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 8 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2009 truste Woman:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Papillon Geplaatst 8 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2009 Hallo dhendro,van harte geefelicieteerd met je verjaardag:musicnote:Lieve groetjes Papillon Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 8 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2009 Dank je Papillon.eeeh misschien stomme vraag Kirky, maar hoe kunnen ze dat nou controleren dat je heel jaar droog staat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 8 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2009 spannend ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 8 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2009 M'n hond wil er nu dus echt uit, Tot morgen, welterusten en succes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 8 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2009 nou voor mij gaat het dan nu ook maar gebeuren, mijn bed roept, alles leeg gooien;) en morgen gezond weer op.Truste Woman, Papillon, Kirky, Dhendro:lips:wist je trouwens Dhendro dat boerenkool van oorsprong Grieks is? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 9 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2009 OK, Welterusten iedereen. Dan doe ik het licht maar uit.Ik was nog even het bandje gaan afluisteren van een koorrepetitie. Tja, moet ik niet meer zo laat op de avond doen.Slaapzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 9 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2009 quote: Originally posted by: AlbertRemmonou voor mij gaat het dan nu ook maar gebeuren, mijn bed roept, alles leeg gooien;) en morgen gezond weer op. Truste Woman, Papillon, Kirky, Dhendro:lips: wist je trouwens Dhendro dat boerenkool van oorsprong Grieks is? Nee, dat wist ik niet. Meen je dat nou? Ik heb het hier nog nooit kunnen vinden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden