Spring naar bijdragen

Zondag 15 maart


An

Aanbevolen berichten

Wingchun, ik vind het ook jammer.

Maar ook een beetje onbegrijpelijk, want je bent hier nu al meer dan een half jaar, en volgens mij heb je je hier altijd prettig gevoeld! Waarom dan die verandering nu je stopt (of mindert) met drinken?

In ieder geval zal je door veel gemist worden.
Don't be a stranger!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 145
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Trees,
:)

Pippi,
:)

Wingchun,
Het staat je volkomen vrij om hier weg te blijven, maar drop dan niet een onware uitspraak als deze: "Voor hen die worstelen is het geen fijne plek." over het forum.
Ik heb hier lekker kunnen worstelen en de worstelpartij kunnen winnen.
Steeds opnieuw mocht ik komen klagen hoe moeilijk het was, dat ik me weer niet aan mijn rantsoen kon houden, dat ik stopte en twee dagen later languit op de grond lag, toen hebben ze me liefdevol weer opgeraapt en ben ik weer gestopt en dat gebleven, maar niet zonder hier ontieglijk veel te schrijven en te lezen (zie maar aan het aantal bijdragen dat ik hier geschreven heb).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal!

Poe peo, een heftig dagje zo te lezen.
Tapas die knokt met haar medicatie, Wing die aangeef hier niet meer te willlen zijn, Mieke die oma is geworden, Corinne, die nog wat orde in de chaos probeert aan te brengen, Pippi met goede en (niet klef bedoeld) liefdevolle adviezen, An met een hoop BOE-geroep Albert d, de constante factor en de rest..... En daar val je midden in.
Wat dat betreft geef ik Wing gelijk als hij het forum vergelijkt met een dorpje. Je moet even je draai vinden maar ik denk wel dat je met je worsteling hier terecht kunt. Ik heb al een aantal malen op het punt gestaan om die eerste te nemen en alleen het lezen heeft er al voor gezorgd dat ik dat niet heb gedaan. Voor mij een goede manier maar ook dat is persoonlijk natuurlijk.

Al met al sluit ik dag 20 snipverkouden maar zeer tevreden (bijna) af...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Treg58,
Welkom hier en veel succes bij het stoppen.
Ik heb de moderator ingelicht dat je profiel zichtbaar is.
Ze zullen dit ws. morgen aanpassen.
En verder zou ik zeggen: schrijf, reageer, doe mee.
Ook ik heb hier mijn eerste schreden aarzelend gezet.
Maar al snel kon ik mij niet meer inhouden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

O sorry, Corinne je hebt me eerder vandaag een vraag gesteld. Welke 4-daagse.

Nou, DE 4 daagse dus, die van Nijmegen. Heb vandaag 20 gelopen, vrees dat ik morgen een takelwagen moet bestellen maar het voelt wel lekker hoor. Je hebt opeens spieren waarvan je het bestaan niet kende :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Treg ik herken je verhaal.
De remblokjes zijn kapot, niet kunnen stoppen voordat je je tax hebt bereikt en blijkbaar is dat voor jou 8 halve liters

Ik ben gestopt en na een jaar droog staan een terugval gehad van een paar weken.
Sta nu weer bijna een half jaar droog en het bevalt me goed.
De strijd is niet gemakkelijk omdat er vaak een gewoonte in is geslopen na al die jaren.

Succes ermee

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
pippi

Mario ik mag je wel geloof ik.


Voor het eerst dat ik liefdevol wordt genoemd hier.


Jij mag blijven.
:D



Heb ik mijn goede daad ook weer gedaan, maar ik meen het wel. Je bent kritisch maar dat betekent niet autmatisch dat je een hard persoon bent, toch. Integendeel, als de anderen (in dit geval tapas) je niks kan schelen maak je je er ook niet druk over, dus: vooral doorgaan :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Leuk hé Mari, wandelen heet dat...... HAHA Stelt niks voor, totdat je je voeten voelt, je benen en plompverloren ergens in slaap valt.
Ik ken het, en bovendien heb ik DE 4 daagse gelopen, al vond ik dat niet de mooiste, en was ik bijna 30 jaar jonger.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
kirky

quote:


Originally posted by:
treg58


Phoooeee, jeetje, moet je altijd al die pagina's lezen voordat je bij je eigen inbreng bent?








Mijn ogen doen nu al pijn, en vierkant.........................................





als je bij de laatste pagina bent kun je met F5 elke keer de pagina verversen .


.



dank je Kirky, ik doe altijd ctrl en R nu hoef ik maar 1 toets;)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
treg58

Leuk hé Mari, wandelen heet dat...... HAHA Stelt niks voor, totdat je je voeten voelt, je benen en plompverloren ergens in slaap valt.


Ik ken het, en bovendien heb ik DE 4 daagse gelopen, al vond ik dat niet de mooiste, en was ik bijna 30 jaar jonger.....



Haha, dan nog een goede prestatie, heb 1 keer eerder meegedaan en dat ging goed maar omdat ik een toevalstreffer wil voorkomen loop ik nog 1 keer en dan is het weer klaar want het kost me toch een hoop tijd!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mari,
Dank je voor de heel mooie samenvatting van dit draadje.
Welterusten en snel beterschap met die verkoudheid.
De Nijmeegse, ah ah, welke afstand ga je dan wandelen?
Als je de 50km gaat doen en nu stijf bent van 20 km, dan heb je nog flink te wandelen.
Man en zoon doen de Nijmeegse niet meer. Te massaal, te opgeklopt. Zij lopen die van Apeldoorn veel liever. Die is wel iets zwaarder wat de accidentatie van het terrein betreft, maar wel lekker door de bossen. En ze lopen ook de Strand6daagse. Dat is pas echt zwaar.
Ik hoef geen van beide en ik hou ook niet van hardlopen.

Albert,
Geniet ervan. Ik hoef die ook niet meer.
Toch mis ik die dagafsluiter wel. Maar ook hiervoor zal ik een oplossing vinden.

Pippi,
Ik zeg ook niet dat ze moet gaan stoppen met die medicijnen, maar dat begeleiding erbij wel goed zou kunnen zijn. Nu zit Tapas toch maar in het ongewisse over wat er over haar heen komt. Dat geldt natuurlijk ook voor de andere mensen die aan dit experiment meedoen.
Het is niet eventjes waspoeders uitproberen.

Treg,
Nee, hoor, je hoeft echt niet alles te lezen wat er geschreven wordt. Daar heb je een dagtaak aan. Vandaag is het maar een kort draadje. Als je een bericht plaatst, komt dat altijd onderaan de laatste pagina. Links boven en rechtsonder kun je springen van de ene naar de andere pagina.
Pluk en lees wat voor jou van belang is, of gewoon leuk is en schrijf van je af wat je wilt. Stel je vragen, roep om steun, geef steun.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...