Otje Geplaatst 17 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2009 Zo, hondje uit, tevee uit, pecee uit, lichtjes uit en oogjes toe. Tot morgen ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 17 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2009 Soothe men zegt dat volledig herstel net zoalng duurt als de tijd men heeft gedronken.Dit soort uitspraken was voor mij al een trigger weer te gaan drinken.Dat red ik nooit dacht ik dan.Dus llieve mensen dit is geen vrijbrief weer te gaan drinken.Alles in het leven nog eens over doen maar nu zonder drank.en wat erg belangrijk is, beseffen dat het niet meer alléén moet.Vraag hulp en doorgaans wordt gehoor gegeven aan de vraag.Leer luisteren, neem iets aan van de ander, geloof en vertrouw.Maak er per dag iets moois van.Een ander doet het niet voor jou.Verslaafd of niet,De wereld draait gewoon door. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 17 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2009 Woman tot morgenSlaapwelLicht uit:moon::light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden