Hermie Geplaatst 16 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2009 Ik slaap tegenwoordig met mijn live kater (miauw miauw) bij gebrek aan beter. Voordeel is wel dat ik hem ook zo van het bed af kan lanceren als ik hem zat ben haha.Pip, heb je wel de goede voor, had ik vakantie dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 16 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2009 Waarom kan dat niet eerder Pippi? Het lijkt me erg lastig om zo verpicht om te moeten zitten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 16 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2009 Hermie de kat komt er ook nog bij. Ja lanceren dat ken ik.....................floep............................. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 16 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2009 Ok snap ik Pippi,Sterkte met je onderzoeken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 16 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2009 Oh ok nee die stacaravan staat er nog wel, tenzij die inmiddels pootjes heeft gekregen maar dat is pas half augustus.Morgen weer onderzoeken? Sterkte meid.Ja geweldig is dat hè Mieke en weet je wat het mooie is.. hij blijf terugkomen haha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 16 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2009 Dhendro als ik het goed begrepen heb woon je nu in Espagne. Waar precies? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 16 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2009 Ja Hermie mijn kleine beertje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 16 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2009 Wat een ellende-vergadering, er was iemand gewoon stomdronken en zat de boel te verstierenmet een enorme alcoholwalm om zich heen, zat nog naast me ook!!ik ben al zo wiebelig momenteel dus kon dat echt niet meer verdragendus dat was een avond overleven en nu is de koek op.ik meld me ziek... eindelijk!Klaar!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 16 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2009 Ik ga zo naar mijn schaapjes toe en lekker dromen van Beertje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 16 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2009 Tsjee Tapas dat is echt K.U.T. Maar weet je dat hebben mensen vaak ook geroken toen jij nog dronk... dat wil je toch niet meer dus meteen weer een punt om vol te houden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 16 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2009 quote: Originally posted by: HermieDhendro als ik het goed begrepen heb woon je nu in Espagne. Waar precies? Lezen is ook een vak nee, ik woon in Griekenland. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 16 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2009 Sweet dreams Mieke. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 16 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2009 Wist niet dat je boos werd:)Zal het vast wel niet goed schrijven (schrijven is ook een vak) maar alvast kalinichta dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 16 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2009 tssss Tapas; lekker dan; niet dus.Welterusten Mieke, wees voorzichtig met de kat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 16 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2009 Tapas groot gelijk, rust maar es uit en neem je medicatie serieus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 16 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2009 quote: Originally posted by: HermieWist niet dat je boos werd:) Zal het vast wel niet goed schrijven (schrijven is ook een vak) maar alvast kalinichta dan. schrijven kan je wel het klopt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 16 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2009 hermie, ik was wel zo verstandig dat ik als ik verplichtingen had dat ik zorgde dat ik er nuchter heen ging.Maar het is niet alleen dat hoor, het was gewoon de druppel!!Loop al tijden met een te kort lontje, dan dat ADHD verhaal en dat gek*t met die medicatie, ik word er gewoon gestoord vanjanken, paniek, rust, paniek, het schiet alle kanten op en ik weet niet wat ik er mee aan moet.ik doe verdorie zo mijn best en het glijdt steeds meer uit mijn handenik weet het effe niet meer hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 16 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2009 Nou kijk aan dhendro er is nog hoop voor mij hahaTapas: laat het effe gaan. Hoe meer je je best doet des te grotere puinhoop het op dit moment wordt en ik spreek uit ervaring. Je moet je nu gewoon helemaal focussen op jezelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 16 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2009 @ Tapas, juiste medicatie zou je rust moeten geven en al helemaal geen paniek.Snap de experimenten niet bij jou Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 16 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2009 Zo daar waag ik mij echt niet aan !! Levensgevaarlijk, Merlot was mijn favoriete wijn......3 x als sapje drinken en de 4e keer haal ik weer mét alcohol.....Ik drink trouwens ook geen druivensap...... quote: Originally posted by: FishermansFriendWe kunnen weer aan de Merlot! Gespot bij AH in het koelvak bij de verse sapjes: Merlot Druivensap! Met de karakteristieke smaak. Zit in een fles met een mooi etiket van het Franse landschap. Kost 1,99. Ben benieuwd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 16 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2009 Waarom heb je die medicatie gekregen, Tapas? Het ging toch lekker, al zo lang nuchter en goed bezig met van alles. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 16 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2009 Tapas dit wil ik je nog meegeven. Ik zat echt helemaal aan de grond vwb alles en toen heb ik het wijze besluit genomen om mezelf eens voorop te stellen, voor het eerst, en nu beetje bij beetje krijg ik weer grip op zaken en gaat het langzaam aan weer beter. Je kunt alleen maar voor jezelf kiezen. Als jij niet goed in je vel zit ben je niemand tot steun, dus ook jezelf niet.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 16 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2009 Tapas,Wat vervelend. Voel met je mee. Momenteel wil ik ook niet in de buurt komen van iemand die drinkt.Het is mij angst om terug te vallen , namelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 16 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2009 Lieve mensen,Ik ga mijn nest maar eens opzoeken. Dus zo gezellig langskomen als ik beloofde, kan ik niet waarmaken. 't Zal ook wel te maken hebben met het feit dat stoppen met roken toch ook aardig vermoeiend is. Pippi,Jij hebt morgen je onderzoeken lees ik zo in een flits. Daar wens ik je dus heel veel sterkte bij en ik zal aan je denken.Ik heb vanochtend eindelijk een afspraak gemaakt met mijn huisarts ('t is wel een nieuwe). Vanochtend zette ik weer mijn voet een klein tikkeltje scheef en ik kreet het uit. Dus nu drie weken na dato van de eerste keer naar de huisarts. De afspraak is woensdagmiddag.De zieken (ik hoop dat die er niet zijn)en de herstellenden van ongelukken: sterkte en beterschap.Iedereen veel KMW en welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 16 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2009 Tsjonge als ik het zo teruglees lijk ik lieve Mona wel maar ik hoop dat je snapt wat ik bedoel.. Enne v.w.b. die medicatie ik heb er echt heel grote vraagtekens bij hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden