Har Geplaatst 17 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2009 quote: Originally posted by: Spudquote: Originally posted by: Har***** . Paar honderd meter verderop gaan ze bij jou en mij in de buurt ook beginnen....gaan 75 en 85 meter de grond in...oeps, de lucht in.***** ******* Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 17 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2009 quote: Originally posted by: druppeltjeHar heb hier in dat rustige Amsterdam nog wel een bed over maja das een intiem praatje. Heb maar een muziekske opgezet van de Friezen want die mogen we niet over het hoofd zien: tis sil aan de overkant. ??...tsja, nou heb je het verklapt! Of.....maakt Wannes nog kans? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 17 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2009 quote: Originally posted by: SpudM'n ouwe trouwe cabrio is helaas passee Har. Maar als ik straks m'n motor heb mag er best eentje achterop springen, ****************Jammer van je cabrio....was het een kat in de zak? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 17 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2009 quote: Originally posted by: pippiSpud ik heb er zat! ******** En Har eet e pasta nu eens op , het wordt koud zo. Haa, kan het tegenwoordig allemaal tegelijk...typen en spaghetti et....gadver.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 17 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2009 ...je doet me ****** Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 17 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2009 quote: Originally posted by: pippi************ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 17 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2009 Menigeen zal zich nu afvragen of dit een Adb forum is....echt wel, kan ik verzekeren. We praten er toch nuchter over? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 17 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2009 En ikke maar denken dat Har de kans had i.pv. Wannes wat een rotdag hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 17 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2009 Getver Spud kon er ook nog wel bij hahaha wedden dat Pip nu over haar nek zit? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 17 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2009 Now for something completely different....ga mijn rekeningen is webbankieren. Weet ik wat ik voor de rest van de maand overhoud. Heb trouwens vandaag een prachtstoeltje bij de kringloop gekocht...€ 10,- riet met sterk stalen frame, mot 'm wel met een ketting vastleggen op mijn balkon...tsss, over balkon gesproken ze hebben al eens een paar hemden van mijn waslijn afgepikt Heb nu maar bamboestokken puntig tegen de balustrade aan gebonden...effectief! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 17 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2009 nog een slaapliedje maar iets Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 17 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2009 Hallo dan ik zit hier verkeerd geloof ik, ***** Vervelende is dat het me best bevalt hahaha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 17 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2009 Dan liever wat AR Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 17 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2009 ....dat ie dat kan hé, die Rieu....in zijn eentje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 17 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2009 Nok hem ook. Wens de aanwezige dames en heer een plesante nacht....toedels Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 17 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2009 truste Spud:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 17 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2009 truste Har:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 17 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2009 ...hum, altijd al gedacht dat ****** Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 17 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2009 truste Har:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 17 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2009 ...eigenlijk heet ie Jo Grace.Hups, wegwezen hier....wordt een beetje meeeeeliggggggg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 17 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2009 Ha, Druppeltje, zeide gij oak nen Brobander?Albert,Wat goed, dat was precies mijn bedoeling. Vraag me af of Woman ook onder tafel ligt. Har,Word jij nu uit bed geheid? Was Woman daar niet eerder slachtoffer van?Spud,Dat moest ik even 2 keer lezen voor het doordrong van die katten en biggen.Woman,Let op, he. Als ze in 't groot zetten 0% vet, zit het dikwijls proppies vol suiker. Omgekeerd van hetzelfde laken een pak.Pippi,Wie fluiten niet meer?Ik snap'm ineens. Spud,*******Rapilos,SlaapzzzzzzzzzzzzzzzzzJuist, Spud, **** . En dat vind ik nou zo makkelijk zitten. En een normale lengte van truitjes heb je ook niet meer. Ze zijn of tot halverwege de benen of ze komen net op of onder je onderste rib. En met mouwen is het net zo de laatste tijd. Heel veel driekwarts.Har,quote ...************Nou, vooruit maar, die naar bed gaat: welterusten. Ik ga de vaatwasser opzetten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 17 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2009 Silverwings en andere nieuwe forumgenoten,Laat jullie niet afschrikken door ons gegeit! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 17 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2009 Sjonge Har voel me weer helemaal stratsumend. Tralalal en daar vliegt dup over de dommelstraat door het staddswandelpark, over de tongelresse straat naar de 8e barrier en kijken hoe het op de Leenderweg is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 17 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2009 nee inderdaad gewoon mee geiten, maar als je het moeilijk hebt ook zeggen;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 17 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2009 Neu Corinne ik ben zo plat als een Brabander maar kan zijn, niks mis mee maar ze proaten een bietje plat. Naja en toen ben ik verdronken in Amsterdam, moet wat de schuld geven hihi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden