treg58 Geplaatst 24 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2009 he safidepali, Denk je nu echt dat ik denk dat ik de 100.000 bezoeker ben, en dat ik die LCD_nogwat ....... what een crap!Ok je website is betaald........Jammer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 24 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2009 Mooi Saf!!!Groet je manEn blijf genieten van al het mooieJe bent een pracht mensIk ben blij dat ik je mag kennen Nu ga ik slapenEnergie opdoen voor een nieuwe dagDagdag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 24 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2009 truste Corinne:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 24 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2009 Corinne Je bent een kanjer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 24 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2009 Tregals je savonds laat trek krijgt dan kun je het beste naar bed gaan is mijn ervaring.Gewoon lekker vroeg onder de wol.Maar als je dat niet wil dan zorgen dat je wat lekkers in huis hebt wat je voor dat moment bewaard hebt.een stuk taart, lekker beleg, chocola een lekkere smoothie.Hoe vaker je dat doet hoe sneller je het kan weerstaan, om toch nog die drank te gaan halenOf eens gewoon de trek uitzitten, hem echt voelen en aandacht geven en je dan realiseren dat het na een tijdje overgaat en dat er niets ergs gebeurt is.Je leeft nog en de wereld is niet vergaan.SuccesAlbert je bent een complimeteuze man! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 24 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2009 quote: Originally posted by: treg58he safidepali, Denk je nu echt dat ik denk dat ik de 100.000 bezoeker ben, en dat ik die LCD_nogwat ....... what een crap! Ok je website is betaald........ Jammer Sorry Treg ik denk dat je het verkeerd begrijpt ik schilder nog maar een paar maanden als vervanging van mijn verslaving. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
treg58 Geplaatst 24 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2009 He safidepafiMoest je nou net zeggen!!!!!!!!!!!!! Ik heb nog een stuk chokola in de koelkast.................... heerlijk.Ga ik gelijk uitproberen..................En wellicht nog zo'n grote plaat halen voor later.........Weet je ik heb vaak gedacht, en dat denk ik nog wel eens, dat honger/trek gevoel ook aanzet om nog wat te gaan drinken.Maar zeker ben ik daar niet van... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 24 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2009 quote: Originally posted by: safidepafiOh Albert dat spijt me krijg je er nog een dil bos bij dus :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: Maar heb ik het dan wel goed dat je met 3 maanden mijn mooie stad komt bewonderen? Nee niet echt Safi het was een grapje, het ging om het woord martini toren, maar je hebt wel goed gelezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 24 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2009 truste Marjo:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 24 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2009 Moe Marjo, maar wel voldaan.Vandaag voor aankondiger gespeeld van mijn eigen trouwerij.Niet zoals vroeger met een platmanneke op zak.Maar brood nuchter mensen te woord gestaan.even bijkomen van al de indrukken vandaag opgedaan.Veel gekletst en veel te veel koffie gedronken.Ik sta te zweven van de cafeine.Ben daar toch gevoelig voor.Ik wist al niet meer dat ik zo'n grote familie heb.Ik ben weer helemaal op de hoogte van de familie aangelegenheden.Niet alleen over ergenissen maar ook blijde gebeurtenissen passeerden de reveu.Wat me opvalt dat de vader en moeder die een kind moet boren al weet of het een jongetje of meisje is.Jammer, is het geen verrassing meer.Mijn vrouw is in alle staten en op zoek naar een nieuw kleedje voor het feest.Morgen voor een afspraak naar het gemeentehuis.Paperassen in orde maken.De makelaar komt kijken en spelt een prijskaart aan mijn woning.De buren door geven welke poststukken moeten worden doorgestuurd.Met mijn zoon naar de bank om te informeren naar zijn krediet waardigheidivm een hypotheek.En zo kom ik mij dagen door.Het is goed zo.Alles wat ik aanpak lukt zonder al te veel tegenslag.Dat was vroeger anders.Ik was zelf mijn grootste vijand.Bij de minst of geringste weerstand maakte ik rechts omkeerden verdween in de kroeg.Het zal een ander feest worden.De eerste keer dat ik trouwde zat ik op de trouwdag smorgens al om negen uur in de kroeg.De twijfel verdween na het eerste glas gedistilleerd.Het moment tussen het eerste en tweede glas was het mooist.Daarna voltrok zich een persoons verandering.Ik werd een ander mens.Dikke mist maakte zich dan meester van mijn hersenen.De tong luisterde niet meer naar het brein.Een draaiend gebaar van mijn opgestoken hand ontlokte een glimlach aan het gezichtvan mijn lotgenoten.Gelukkig werd ik aan mijn trouwerij herinnert door de kastelein.Kon nog net een dutje doen en stond net op tijd voor het altaar.Heb je al gedronken zij de bruid.Nee, zei ik en het schaamrood was net niet te zien onder mijn boord.Je bent helemaal rood in je gezicht?Zenuwen zei ik.Dingen gebeuren niet voor niets.Best wel pijnlijk terug kijken naar een leven beheerst door drank.Ik heb ook mooie dingen meegemaakt.t Voelde of dat niet mocht.En dat klopt.De ontkenning vroeger van miijn vreugde volle momenten heb ik later voor waarheid aangenomen.Ik ben net op tijd gestopt met drinken.Gelukkig maar.Het is al de moeite meer dan waard geweest.Naar bed is nu de beste optie.slaap wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 24 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2009 Lieve Pip, hoe zeg je zoiets.Zo dus! Dat is geen klagen hoor!Dat is even je hart luchten. Dat mag!Meid, laat het even bezinken allemaalEen hele strakke knutsel{{{{{{{}}}}}}}:heart::heart:Lekker slapen zoMorgen koffieBiologische, zonder toevoegingen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 24 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2009 Pip dat is toch niet zo en dat weet je zelf ook wel.Roken en drinken is ongezond en een leven zonder echt geen ramp.Maar dat je het nu moeilijk hebt begrijp ik.Je kampt al een tijd met allerlei kwaaltjes en je longen.Dat lijkt me ook hartstikke zwaar voor je.Maar als je dan niet mag drinken omdat je daar te ziek voor bent en niet mag roken om dezelfde reden, dan moet je toch gaan nadenken waarom je dat dan, heel zelfdestructief, toch nog blijft doen!Er is een reden voor dat je jezelf niet belangrijk genoeg neemt.Stel je eens voor dat jij je eigen kind bent en hoe je dan voor jezelf zou zorgen.Dat ben jij waard die goeie verzorging van jezelf.Je wilt toch ook de toekomst van je kinderen meemaken.Nou pak je zelf bij de slurven en gooi die sigaretten door de wc en die fles wijn erachteraan.En verder een dikke HUG omdat je het zo zwaar hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 24 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2009 Pffffffffff klinkt als teveel Pippi.Houd je haaks, een luisterend vind je hier. Schroom niet om te vertellen wat je dwarszit.Ik luister wel hoor.Slaap lekker en neem je rust Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 24 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2009 Pippi ga jij es even heel snel naar bed nu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 24 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2009 Pippi je ziet het echt even helemaal niet meer zitten hè. Tsjong dat is me ook al niet een lijst van wat je allemaal niet mag. Kan ik je ergens mee helpen behalve een heerlijke massage want die gaat er nu echt helemaal komen hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
treg58 Geplaatst 24 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2009 pipiIk heb er ook 3 gehad vanavond. Maar als ik alles zo lees, kom je er wel.Maar bedenk wel dat alcohol meer energie ontneemt dan het geeft. Het geeft nu energie, en morgen heb je minder.Dat is mijn ervaring.Sterkte en ga zo goed mgelijk slapen, morgen is er weer een kans. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 24 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2009 Rudy Ik ben blij voor je! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 24 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2009 Sjips das balen,kom ik thuis van op bezoek gaan en hebben ze Hermie en Ar door terwijl ik IK AR zo lief vond, ga als een speer bij lezen wat er in die paar uurtjes is gebeurd.Eerst ff vertellen waarom ik op de koffie was want vond dat een bijzondere ervaring.Ik was op de koffie uitgenodigt vanavond door ene vrouw die ik kende van samen met de hond wandelen. Om een kort verhaal lang te maken ben er naar toe gegaan ondanks pijn en vermoeidheid want wil wel wat met mijn sociale leven doen. Nam een bloemetje mee en heerlijk taart smikkelen, koffie drinken en kletsen tot dat ze tegen me zei ik ben erg blij dat je wilde komen want ik ben lesbisch. Naja dan toch dat wist ik al en wat kan mij dat schelen ze is een lief mens. Einde avond de hondjes samen uitgelaten en ze gaf me een prachtig bloeiend plantje als dank voor de fijne avond en deze begreep ik weer niet want was bij haar op visite. Raakte emo en zei weet je wel dat ik een alcoholist ben. Naja het kon haar niet schelen want ze vond me een lief mens............ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 24 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2009 truste Rudy:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 24 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2009 Mooi Rudy! en ja van cafeine ga ik ook zweven en die komt er bij mij ook niet weer in. Nou ja dat probeer ik dus maar die vind ik nog moeilijker dan de drank laten staan. Stoppen met roken was een makkie vergeleken bij die twee.Treg er zijn 4 trigger gevaren HALTHunger-hongerAnger-woedeLoneliness-eenzaamheidTired-moeheid.Dus als je trek krijgt moet je die 4 eerst bij langs lopen en je afvragen of je wel echt trek hebt aan alcohol.Lees de Cirkels van van Dijk maar eens bij Tips en adviezen.Ik zal hem voor je naar boven halen.Albert jammer het is een mooie stad Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 24 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2009 Drup zo zie je maar weer etiketjes zeggen niets, lesbisch, alcoholist.. wat zie je als mens in elkaar en zij ziet kennelijk een waardevol mens. Begiet het plantje zodat het groeit en bloeit en geniet van de aandacht die je krijgt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
treg58 Geplaatst 24 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2009 Maar lieve luitjes,Ich gehe so pipi machen und danach gehe ich shafern zellen, weissen und swarchen, ich mach kein unterschied....Ich wunche sie allen dasselbe...........Und morgen haben wir alle gluck der welt......Guter nacht.................. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 24 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2009 Hé Drup ieder mens is uniek en het maakt niet uit wat of wie die is, als ze jou maar accepteren zoals jij bent, dan is het goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 24 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2009 truste Treg:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 24 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2009 Pip heel veel sterkte , het is inderdaad wel erg veel wat je nu even niet meer mag.Ik ga ook opslomen.Trusten allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden