orleando Geplaatst 25 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2009 Vie!Hoe is het met je?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bako Geplaatst 25 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2009 lief druppeltjeKracht Moed en Wijsheid zit in jezelfpas als je je eigen KMW herkend en erkend kan hij naar buiten tredenop donkere dagen krijg ik ook de neiging om tramadol voor de fles te verruilenrustig gaan zitten en zelfonderzoek doen helptis het onaangename gevoel het waard om te verliezen van king alcoholof ben jij het waard om te gaan voor de hoofdprijsrust in jizelf en king de deur uitnatuurlijk het laatsteje bent het waard je bent een goede vrouw,een uniek mens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bako Geplaatst 25 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2009 zie dat je uitgelogd bentdealen met pijn is moeilijkdaar word je deprie vankunst is er niet aan toe te gevenzoek altijd het positieve,dat maakt alles beter draagbaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Papillon Geplaatst 25 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2009 Orleando, ik heb je pb gelezen maar kan niet aantwoorden.Heb op het slot geklikt maar het gaat niet.....Groetjes Papillon Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
orleando Geplaatst 25 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2009 Bako, ik sluit me bij jou aan.Zelfonderzoek noem jij het..ik noem het bewust worden van mijzelf; weer leren houden van mijzelf..Stapje voor stapje, ook al is het oh zo klein... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 25 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2009 Bako:present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present:Gewoon omdat je zelf al zo vreselijk in de penairie zit en toch voor een ander altijd een bemoedigend woord hebt en steunt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
orleando Geplaatst 25 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2009 Geeft niet, Papillon.Wil je dat ik je help? Dat was mijn vraag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Papillon Geplaatst 25 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2009 Orleando, nu is het wel gelukt om een pb te senden. En ja ik zou graag willen dat je me helpt..Bin net weer in gesprek geweesd met mijn vriendin en heb besloten dat ik wegga hier. Het kan echt niet mee verder ....Groetjes Papillon Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
orleando Geplaatst 25 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2009 Ga zometeen 4 kinderen van school halen. Mijn eigen 3 plus een buurmeiske/ vriendinnetje van onze jongste dochter...Voel me nog steeds !@#$%^&^%$#@#$%^%$#@, maar dat went wel, toch?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 25 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2009 Orleando ik vind beide niks maar lust wel een kop tomatensoep van als het mag.Bako ik denk dat ik een beetje moedeloos ben van de pijn en dat maakt me opstandig. Nee is geen excuus om te drinken maar drank maakte me altijd wat onverschilliger. Zit nu in een aanvaardings proces waar ik door heen moet om te weten dat ik nooit meer beter word en alleen maar slechter. Niets levensbedreigensds maar wel eng omdat de wereld op zijn kop staat want het overkomt altijd een ander en niet jezelf. Denk dat ik zelfmedelijden heb en dat is niet goed maar kom er wel doorheen. Dank voor je begrip. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Papillon Geplaatst 25 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2009 Ik moet ff wat werk doen. tot later....Papillon Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bako Geplaatst 25 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2009 het aanvaardings proces en duurt lang en is erg moeilijkhet helemaal accepteren zal je waarschijnlijk ook nooit lukkenbij mij steekt de boosheid nog regelmatig de kop opwaarom iknu sta ik aan de verkeerde kant van het beddie van hulpvrager ipv hulpverlenerdit geeft je een boos en verongelijkt gevoelkan me goed indenken hoe jij je voeltmaar toch,tel je zegeningen,dit voorkomtdat je dingen doet die je eigenlijk niet wilt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 25 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2009 Zo, ben weer terug van de huisarts.Hij vondt het een heel nuttig gesprek en was blij dat ik geweest was zei hij.Volgende keer gaat hij zeker het drankgebruik van man bespreken.Huisarts wist dus van niets, ondanks dat ik het 3 jaar geleden al eens aangeven had was er nergens een aantekening gemaakt.Hij gooit het wel op de wat verhoogde leverwaarde en zijn suiker.Uiteraard verteld hij dan niet dat ik bij hem geweest ben.Gelukkig heeft hij een beroepsgeheim.Nou, ben wel een beetje opgelucht dat ik toch geweest ben.De vogende stap stoppen met drinken wordt misschien nog wel moeilijker voor hem dan stoppen met drinken.Als hij dat uberhaut wel wil.Goed, ik heb mijn best gedaan, meer kan ik niet doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
orleando Geplaatst 25 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2009 'tuurlijk, voor jou altijd Druppeltje...Komt Ãe:Men neme:1 moksoep a la Orleandrovermicelligehakt (soepballetjes)taugepreikoffiemelk1 heeeeeel klein uitjeknoflook (poeder?)en uiteraard een lepel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 25 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2009 Dankjewel Bako en Orleando.Rapilos je bent een sterk mens en hebt zeker je best gedaan. Voor jou:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 25 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2009 Goedemiddag samen!Prutweer, dus maar lekker binnenblijven!mensen, er wordt weer gevochten hier!Moed allemaal, en houd stand! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 25 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2009 Druppeltje,Dank je wel, je bent lief. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 25 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2009 Goedemiddag TreesGoedemiddag Rene,Ik ga er maar even uit.Kijken of ik boodschappen kan doen in die nattigheidMisschien wel lekker rustig nu in de winkels Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2009 Ik begrijp het welMen wil helpenRedden wat er te redden valtIk twijfel of het de juiste manier isAchter iemands rug omHet zou mij pislink makenMaar waar bemoei ik me mee.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 25 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2009 Vie, blijf jezelf, je bent goed bezig, waardevol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 25 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2009 drup, kan de dosering van de tramadol misschien wat omlaag? Iets lagere dosering kan bijwerkingen een stuk minder maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 25 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2009 Heej Trees, ik vecht met je mee hoor.Marjo, ik begrijp je posting niet zo goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2009 Ik wordt hier obstinaat vanWilde blijven om evt vragente beantwoorden, maar log nu toch uit.Ik besef me dat dit niet helpend isMaar ik vraag me af wie je zo wilt helpenPapillon, je zit moeilijk. Blijf van je af pratenZoek mensen op bij wie je je veilig voelt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 25 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2009 Darjeeling; je komt er wel. Maak je niet druk om dat antwoord, je geeft al erkenning door het te noemen. Zoals jij op mij overkomt heb je die keus al gemaakt en weet je best wat je wilt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 25 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2009 dhendro de dosering zal omhoog moeten en dat maakt me ook boos. Maja het is hier geen pijnbestrijdingsforum dus hups mandarijntjes persen want die lever krijgt echt rake klappe van me in haar leven. Het arme orgaan, eerst drank en nu pillen, zal maar eens lief voor haar zijn door haar te verwennen met extra gezonde dingetje zodat ze niet zo hard hoeft te werken hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden