Spring naar bijdragen

Zondag 22 maart

Har

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 133
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Ik vind het gewoon een belediging voor de kok. Zout voegt helemaal niets toe, ik gebruik wel heel veel andere kruiden, paprikapoeder, chilipoeder etc. en als het kan verse kruiden. Krijg er helemaal honger van trouwens, dochter is eten bij een vriendinnetje.. eens kijken wat ik nog allemaal heb staan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag mensen,

even ingelogd om hallo te zeggen. Gewerkt, opgeruimd, slaapkamer afgestoft voor het eerst in maanden (laat het een symbolische actie zijn die vrucht draagt, denk ik dan) en eea aan de inrichting van mijn huis veranderd. Morgen heb ik een vroege dienst, dus ik ga op tijd naar bed. Vanmiddag realiseerde ik me terwijl ik wegfietste van m'n werk, dat ik me minder opgejaagd en zachter voel zo zonder drank. Dat is wel fijn.

Heb het goed, veel liefs van Joy.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeieavond allemaal!
Ik ben net weer een beetje bijgekomen van mijn kotsende nichtje.
Ze was vanmorgen erg vroeg wakker, voelde zih ziekjes en ze begon over te geven. En niet zo'n beetje ook! Eerst al het beddengoed onder, de volgende 9x wel in de emmer gelukkig. Echt zielig!
Haar ouders (mijn zus) kwamen aan het eind van de ochtend met anti-braak-zetpillen, maar daar braakte ze nog gewoon doorheen! Toen hebben ze har toch maar weer in de auto meegenomen.
Zo even bellen hoe het nu gaat, nog niks gehoord daarna.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, weer twee mandjes was voorzichtig weggewerkt (langzaam strijken, veel vouwen).

Nog steeds aan de morfine, helaas. Wel minder dan eerst gelukkig.

Op 7 april krijg ik weer een blokkade op mijn zenuw van mijn linkerarm, in mijn nek tussen de wervels die klem zitten (nou ja, de zenuw zit klem). Duimen jullie dan voor me? Ik weet nu helaas hoe painlaik het is (ze doen het zonder verdeuving anders kunnen ze de zenuw niet opsnorren met een stroompje). Zo, verder geen geklaag, het is nou eenmaal zo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Getwijfeld of ik het zou melden maar toch maar wel. Wie weet heeft iemand er wat aan en zo niet heb ik het voor mezelf opgeschreven.
Vanmiddag was er na 6 weken zomaar weer die gedachte dat het wel weer leuk zou zijn.
Ik heb er een tijdje over lopen nadenken en besloot dat ik een glas wijn zou nemen.
Had het ook al tegen mijn man gezegd, die het trouwens van het weekend bij dat ene glas heeft gelaten.
Oh dan neem ik een biertje zei hij.

Omdat ik al lange tijd ECIW doe (een methode om in contact te komen met de heilige geest zeg maar) en ik de laatste tijd dat ook daadwerkelijk meer toepas dacht ik laat ik toch nog eerst om hulp vragen hoe ik hier naar moet kijken. Je weet maar nooit.
Ik lag op de bank, bedacht hoe onrustig ik me naderhand zou voelen, vroeg me af wat het echt toevoegt. Het maakt niet uit wat ik uiteindelijk doe, alles mag. De vraag is hoe moet ik hier naar kijken. Toen werd het stil in mijn hoofd. Ik viel in slaap, en toen ik wakker werd wist ik weer dat het niets zou toevoegen.
We hebben het allebei lekker fris gehouden.

En ik vind het toch ook wel fijn om de helpende gedachten van An hier te lezen, zoals aan Joy. Die helpen mij nl ook. Dat is toch de manier.

Vanavond weer een knikker in mijn niet-drinken schaaltje, voor de 6e week.

Fijne avond!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond allemaal,

Kate wat ben ik blij voor je dat je uiteindelijk dat ene glas toch niet gepakt hebt.
Je zou bijna zeggen dat je hulp van hogerhand hebt gekregen.

Houtje,
Sterkte met je arm, lijkt me geen pretje zonder verdoving, jij tobt al heel lang geloof ik he, met allerei vervelende kwaaltjes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kate: blij dat je wat hebt aan mijn schrijven gericht aan Joy. Van Joy heb ik niks meer gehoord hierover en dat vind ik dan ook wel jammer.
Maar zoals jij ook begint, misschien heeft iemand er iets aan en anders doe ik het voor mezelf.

Toch wel enorm benieuwd naar ECIW, wil je daar iets meer over zeggen of via pb?

Goed van je om te beslissen niet te drinken trouwens!! Het werkt bij ons gewoon niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sjonge wat een waarschuwing voor eten. Net ff een kennis gefeliciteerd en die had een uitgebreide kaasfondu dus lust druppel wel. Zoals eerder geschreven ontwijk ik de alco niet en drink nog af en toe maar vandaag niet. Toen ik 3 keer naar de tomaatjes had gegrepen en het stokbrood zag zweven wist ik hoe laat het was. Er zit alcohol in de fondu maar ik heb tramadol en dat vecht als de........Alsjeblief kijk uit wanneer je medicijnen en alco gebruikt. Neu niks gedronken maar wel zo knetter als een deur nu en ik zal je vertellen dat dit helemaal niet leuk is. Je zou zeggen dat is een bekend feit maar soms heb je het zelf niet in de gaten. Naja tis maar ff wakker schudden van kijk uit en straks 3 hondjes uit laten in de hoop de goede aan te lijnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rapilos: er zijn zoveel goede ondersteunende woorden maar als iemand het niet echt wil, dan kan je praten als brugman. Ik kom dat hier zo vaak tegen. Mensen die wel zeggen ADB te willen worden maar geen goede ideeen willen horen of aannemen. Kijk, uitvoeren is weer een ander punt.
Maar eerst eens willen luisteren wat iemand op je noodkreet te zeggen heeft.
Daar bedoel ik dus niet jou mee. Meer in het algemeen en dan naar Joy toe, want die heb ik niet meer gezien. Of ik heb er over heen gelezen dat kan natuurlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...