diane Geplaatst 5 april 2009 Rapport Share Geplaatst 5 april 2009 Ik heb niet zo veel met het "geloof" als zijde met "god" maar voor het woord God kan je ook lezen het toeval, of universele liefde energie ect.HET GEBED DAT VERHOORD WERD Ik vroeg om kracht, en God gaf me moeilijkheden om me sterk te maken. Ik vroeg om wijsheid, en God gaf mij problemen om te leren oplossen. Ik vroeg om voorspoed, en God gaf me verstand en spierkracht om mee te werken. Ik vroeg om moed, en God gaf me gevaren om te overwinnen. Ik vroeg om liefde, en God gaf me mensen om te helpen. Ik vroeg om gunsten, en God gaf me kansen. Ik ontving niets van wat ik vroeg, maar ik ontving alles wat ik nodig had !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
diane Geplaatst 5 april 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 april 2009 Ja presies, ik geloof wel maar niet in een kerk.En ik noem het geen God. en idd het leven , das eenmooie beschrijving.En wij zijn met z'n allen het leven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 5 april 2009 Rapport Share Geplaatst 5 april 2009 Leuk!Mag ik hier mijn eigen "verhoord gebed" aan toevoegen.Ik voelde me zwak, tot ik begreep dat ik over oneindige kracht kan beschikkenIk vroeg om hulp, en ik kreeg inzichtIk zag overal gevaar, maar ondertussen was ik al die tijd veilig Ik zag overal problemen, tot ik begreep dat alles goed wasIk voelde me tekort gedaan, tot ik overvloed zagIk voelde me alleen, tot ik begreep dat ik nooit alleen benIk vroeg om liefde, en ik voelde dat er altijd liefde is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
diane Geplaatst 6 april 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 april 2009 Idd Spud,... zois het ook.Het leven zit immers in jou, dus jij kan het doen iemand anders .Mooi Kate,.. ja zo kan je het ook schrijven . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
change Geplaatst 7 april 2009 Rapport Share Geplaatst 7 april 2009 Kate; ik heb 'm overgeschreven in mijn agenda.. Op het openingsblad Mooi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden