Mieke Geplaatst 7 april 2009 Rapport Share Geplaatst 7 april 2009 Ik was huilend in slaap gevallen. Bedankt voor de reacties. Zal mo een gesprek aangaan met MR Right en aangeven hoe ik me voel.Dat zal moeilijk zijn om mijn gevoelens te uiten, maar eens moet de eerste keer zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 7 april 2009 Rapport Share Geplaatst 7 april 2009 Knappe Zowie Woman Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 7 april 2009 Rapport Share Geplaatst 7 april 2009 Ik zal het aan haar doorgeven Mieke xxSterkte met je liefdesverdriet, ook al is het jouw keus, toch is het verdrietig als een relatie eindigd xxxxxxxxxxxxxxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tim25 Geplaatst 7 april 2009 Rapport Share Geplaatst 7 april 2009 hoi woman!mn beste vriend is net weg, erg lang mee gepraat, en we gaan morgen samen naar verslavingzorg. bedankt voor je reactie.....groetjes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 7 april 2009 Rapport Share Geplaatst 7 april 2009 Goed zeg, Tim !Laat je ons weten hoe het gesprek gegaan is ??Over het algemeen is de ervaring hier dat de eerste stap doodeng is en als je eenmaal geproefd hebt aan een leven zonder, je niet meer anders wil. Er gaat een wereld voor je open Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden