Mai Geplaatst 10 april 2009 Rapport Share Geplaatst 10 april 2009 Carolien! Wat gaaf!!!Gefeliciteerd Ik zou zeggen; niet gaan slapen!Maar dat ben ik... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 10 april 2009 Rapport Share Geplaatst 10 april 2009 Komt me bekend voor de avond voor ik ging bevallen(bleek achteraf)Zei klaas: je kan douchen!De douche was af!De arts sjouwde de volgende dag mopperendover de puinhopen afval voor de voordeur!Gnagna!Ik vind het cool!Ik denk dat het heel leuk gaat worden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 10 april 2009 Rapport Share Geplaatst 10 april 2009 Carolien,Nu ze er niet meer aan 'werken', zijn ze allebei veel meer ontspannen en dan gaat het ineens wel.Zoiets komt meer voor en dan voornamelijk bij stellen die na jarenlang tevergeefs proberen met alle moderne middelen die er zijn een kind adopteren en dan prompt een eigen kindje verwachten.Gefeliciteerd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 10 april 2009 Rapport Share Geplaatst 10 april 2009 Haha die Oma Caro, wat geweldig leuk nieuws. Wat zijn ze nog heerlijk jong, ik was 34 nb. toen mijn eerste kwam, een leven verder.Dat huis verbouwen lukt wel, je hebt zoveel energie dan.Gefeliciteerd en ik hoop met jou op een fijne en voorspoedige zwangerschap en een gezond (klein)kindje.Goh!!!!!!!! Je zal moeten wennen, ik zit op afstand al mee-te-wennen...... Leuk hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 10 april 2009 Rapport Share Geplaatst 10 april 2009 Ik ben ook met een verhuisdoos in de ene hand en de witkwast in de andere ongeveer bevallen (de tweede dan)..... ons huis werd opgeleverd op de uitgerekende datum mèn als ik daar nog aan denk.Maar die van Marjo is ook erg leuk !!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 10 april 2009 Rapport Share Geplaatst 10 april 2009 Jongens, ik ben zo moe..........zal ik maar gewoon naar bed gaan? Dat vind een puber van 14 toch niet erg? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 10 april 2009 Rapport Share Geplaatst 10 april 2009 Yeah men! Die energie!!Ik wilde soms dat ik me altijd zo kon voelen...Houtje, gewoon gaan slapen!Hij kan er wel in komen toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 10 april 2009 Rapport Share Geplaatst 10 april 2009 Het is een puber hè Marjo. Vorige keer, na Bruce, ja, dé Bruce, op zijn 14e nb. moest hij net zo lang steentje tegen de ruit gooien tot ik wakker schrok, sleutel verteten. PUBERBREIN. De bel hoor ik niet als ik slaap. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 10 april 2009 Rapport Share Geplaatst 10 april 2009 Op een wankel keukentrapjein de laatste 4 weken nog even dehele keuken schilderen... TralalalaToch zwangersschapsverlof. Ooh nee, ik had gelijk mijn baan opgezegd natuurlijk Om te Genieten!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 10 april 2009 Rapport Share Geplaatst 10 april 2009 Ik bedoel wat een luxe op je 14e al naar een concert van The Boss. Veel kids krijgen die kans niet, maar Paps is fan vanaf het eerste uur, dan krijg je dat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 10 april 2009 Rapport Share Geplaatst 10 april 2009 Nou, dan nestel je je lekker op de banken hebt thee klaar, samen nog ff bijkletsen.Deed mijn moeder ook altijd.. Droomthee!Tot ze met de wijn begon Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 10 april 2009 Rapport Share Geplaatst 10 april 2009 Houtje,wij waren de 1ste december verhuisd. Mijn ouders zijn hier gebleven om de boel in orde te maken. Ze vertrokken 's middags en 's nachts kon man ze al gaan bellen om te melden dat zoon geboren was. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 10 april 2009 Rapport Share Geplaatst 10 april 2009 Nou ik was getverderrie blij dat ik niet hoefde te genieten, vond er niet zoveel aan eerlijk gezegd. Het duurde langer dan 6 weken mijn verlof, Puber was te vroeg en te klein (zou je nu niet meer zeggen hihi met zijn 1.85 meter en nét 14 jaar) geboren. Oooooohhhhhhh wat was ik blij dat ik weer gewoon kon gaan werken........heb mezelf wel kei voorbij gelopen die periode. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 10 april 2009 Rapport Share Geplaatst 10 april 2009 Toen onze kinderen klein warengingen ze mee naar van die wazigefusio/jazzconcerten in rokerige kroegjes...Marjo! shut up!Nostalgie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 10 april 2009 Rapport Share Geplaatst 10 april 2009 De geplande verhuizing e.d. was wel de reden waarom ik in het ziekenhuis wou bevallen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 10 april 2009 Rapport Share Geplaatst 10 april 2009 Zit hier te grinniken, het één is nog knapper dan het andere. Ik weet het: zouden we daarom aan de jww zijn geraakt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 10 april 2009 Rapport Share Geplaatst 10 april 2009 3 maand later had ik alweer een nieuwe, leukere baan...Tot zoon zich aankondigde a few months laterU raadt het al... het kind moest nog even de volle 100% aandacht voor het broertje ter wereld zou komen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 10 april 2009 Rapport Share Geplaatst 10 april 2009 Nou, zitten we nu nog even lekker nuchter na te genieten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 10 april 2009 Rapport Share Geplaatst 10 april 2009 Haha ik ging naar het Requim van Mozart, dat stuk met die 4 koren in volle bezetting in het Concertgebouw, Zoon heeft me bont en blauw geschopt, vond die klassieke muziek toen al niets. Het was ook knalveel muziek natuurlijk.En vliegen vond hij ook niks, hij ging rondjes draaien tot mijn ogen uitpuilden van misselijkheid. Het is me er eentje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 10 april 2009 Rapport Share Geplaatst 10 april 2009 Best wel knap dat we het allemaal nog weten... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 10 april 2009 Rapport Share Geplaatst 10 april 2009 Zit keihard mee te zingen met Adele (ik mag overdag niet zingen van de kids) en ben broodje-nuchter. Ik denk dat ik ga breien voor de mini-mini-Caro. Is een van mijn nieuwe hobbies, als de strijk geen zin heeft in mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 10 april 2009 Rapport Share Geplaatst 10 april 2009 nou, ik ga pittende hersens hebben rust nodigZe staan te springen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 10 april 2009 Rapport Share Geplaatst 10 april 2009 Haha inderdaad. Nou was ik tijdens de zwangerschap en bevalling echt bijna 9 maanden nuchter hoor. Teveel verantwoordelijkheidsgevoel. En misschien in 9 maanden 9 sigaretten gerookt. Ja, dat vergeten jullie altijd dat ik ook de periode van 2 pakjes per dag heb gehad vroeger. Niet-dronken heet nuchter, en hoe heet niet-rokend? Schoon-luchtend? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 10 april 2009 Rapport Share Geplaatst 10 april 2009 Getver Majo, wat ben je weer ongezellig. Zitten we net zo lekker te tutteren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 10 april 2009 Rapport Share Geplaatst 10 april 2009 Ja, toen konden we het opeens wel laten hè!Ik ben hééél gezelligmaar ook hééél moe!En nog een leuk weekend voor de boegWaarbij ik er natuurlijk uitgeslapen en opmijn PAASbest uit wil zien! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden