Spring naar bijdragen

vrijdag 10 april

albertina

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 250
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Komt me bekend voor :D
de avond voor ik ging bevallen
(bleek achteraf)
Zei klaas: je kan douchen!
De douche was af!
De arts sjouwde de volgende dag mopperend
over de puinhopen afval voor de voordeur!
Gnagna!

Ik vind het cool!
Ik denk dat het heel leuk gaat worden!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Carolien,
Nu ze er niet meer aan 'werken', zijn ze allebei veel meer ontspannen en dan gaat het ineens wel.
Zoiets komt meer voor en dan voornamelijk bij stellen die na jarenlang tevergeefs proberen met alle moderne middelen die er zijn een kind adopteren en dan prompt een eigen kindje verwachten.
Gefeliciteerd!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha die Oma Caro, wat geweldig leuk nieuws. Wat zijn ze nog heerlijk jong, ik was 34 nb. toen mijn eerste kwam, een leven verder.

Dat huis verbouwen lukt wel, je hebt zoveel energie dan.

Gefeliciteerd en ik hoop met jou op een fijne en voorspoedige zwangerschap en een gezond (klein)kindje.

Goh!!!!!!!! Je zal moeten wennen, ik zit op afstand al mee-te-wennen...... Leuk hoor!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou ik was getverderrie blij dat ik niet hoefde te genieten, vond er niet zoveel aan eerlijk gezegd. Het duurde langer dan 6 weken mijn verlof, Puber was te vroeg en te klein (zou je nu niet meer zeggen hihi met zijn 1.85 meter en nét 14 jaar) geboren. Oooooohhhhhhh wat was ik blij dat ik weer gewoon kon gaan werken........heb mezelf wel kei voorbij gelopen die periode.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha ik ging naar het Requim van Mozart, dat stuk met die 4 koren in volle bezetting in het Concertgebouw, Zoon heeft me bont en blauw geschopt, vond die klassieke muziek toen al niets. Het was ook knalveel muziek natuurlijk.

En vliegen vond hij ook niks, hij ging rondjes draaien tot mijn ogen uitpuilden van misselijkheid. Het is me er eentje!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha :o inderdaad. Nou was ik tijdens de zwangerschap en bevalling echt bijna 9 maanden nuchter hoor. Teveel verantwoordelijkheidsgevoel. En misschien in 9 maanden 9 sigaretten gerookt.

Ja, dat vergeten jullie altijd dat ik ook de periode van 2 pakjes per dag heb gehad vroeger.

Niet-dronken heet nuchter, en hoe heet niet-rokend? Schoon-luchtend?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...