Har Geplaatst 28 april 2009 Rapport Share Geplaatst 28 april 2009 ....toen mijn ikje nog een ego had, oeioeioei. Is veel ellende uit voort gekomen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 28 april 2009 Rapport Share Geplaatst 28 april 2009 Zo, hier ben ik weer.Heb net 60 berichten van mij verwijderd die allemaal afkomstig van het forum waren.Had me inderdaad blijkbaar aangemeld voor dicussie.(Met dank aan Bam Bam en Fisch.Heb me weer afgemeld Phoe..wat een gedoe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 28 april 2009 Rapport Share Geplaatst 28 april 2009 Ja Har, dat ego is een vat vol tegenstrijdigheden.Maar wat zorgt er nou voor dat mijn hart vanzelf klopt? Of droom ik alles maar.Oke, genoeg!(ik?) ga bankhangen met een boek en een glas water.Fijne avond!de niet bestaande maar toch aanwezige Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ziza Geplaatst 28 april 2009 Rapport Share Geplaatst 28 april 2009 Har , Water en Wing,Iemand die dat mooi kan beschrijven over het ego en ik is Eckhart Tolle.Vooral zijn boek "Een nieuwe aarde" vind verhelderend.Mischien willen jullie het uitchecken.Ik kom net terug van het restaurantje aan de plas bij ons dorpje.Vrouw heeft buikgriep en de kids waren bij vriendje eten dus geen eten voor de man des huizes.Boekje meegenomen , beetje lezen en het zonnetje ging eindelijk schijnen. Heerlijk relaxing. Lekker gegeten trouwens.Ook was ik aanwezig in het zwembad vandaag om 17:30 om te zien hoe mijn dochtertje een briefje kreeg voor het afzemmen voor haar B diploma. Dat mutsje is 5 jaar oud. En ze wordt kwebbel genoemd door de badmeester. Die ogen en die blijdschap zo gaaf toen ze naar mij toe kwam gerend met het briefje. En daarna dochtertje bij vriendje afgezet voor het eten.Life is good. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 28 april 2009 Rapport Share Geplaatst 28 april 2009 quote: Originally posted by: KateVragen of je baas op bezoek komt en hem onderkotsen ...Gadsiederrie Moet zeggen dat dat wel zeer overtuigend over zal komen, moet je alleen niet je vinger in je keel steken maar je mentaal en fysiek voorbereiden door de meest vreselijke stinkgeur in huis te verspreiden. Een stinkbommetje lijkt me wel wat; moet je ook een luier aandoen om je statement kracht bij te zetten. Het onvermijdelijke 'ik wordt een beetje misselijk' doet dan de rest. Kortom, goeie tip Kate! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 28 april 2009 Rapport Share Geplaatst 28 april 2009 Ja Ziza Eckhart is leuk! Zijn dvd's ook trouwens van de Findhorn retraite. Hoe je 's ochtends bij het ontwaken vaak direct op zoek gaat naar je problemen: problems, where are my problems?!Waar zouden we zijn zonder onze problemen.Gewoon lekker in het nu, bij je dochtertje bij het zwembad met aandacht voor haar blijdschap.In het zonnetje met een boek.Mooi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ziza Geplaatst 28 april 2009 Rapport Share Geplaatst 28 april 2009 It's better to light a candle than to curse the darkness. -- Chinese proverbTo bring in something new, something fresh, something unpredictable, you must surrender something old, stale and habitual.-- Everyday WisdomIn most cases, when you say "I", it is the ego speaking, not you.... It consists of thought and emotion, of a bundle of memories you identify with as "me and my story," of habitual roles you play without knowing it, of collective identifications such as nationality, religion, race, social class, or political allegiance. It also contains personal identifications, not only with possessions, but also with opinions, external appearance, long-standing resentments, or concepts of yourself as better than or not as good as others, as a success or failure. -- Eckhart Tolle Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 28 april 2009 Rapport Share Geplaatst 28 april 2009 Het ging eigenlijk over FF Har, die hing al ziek boven een teiltje hihi.Kan hij zien dat het echt is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ziza Geplaatst 28 april 2009 Rapport Share Geplaatst 28 april 2009 En nu Barcelona - Chelsea !!Fijne avond allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 28 april 2009 Rapport Share Geplaatst 28 april 2009 Klinkt goed Ziza, 't zijn de kleine dingen die het doen Eckart Tolle..ha, heb ik in de boekenkast staan....niet het betreffende boek maar aangezien ik midden in het leven sta tussen de anderen (hoera, hoera wat een vooruitgang) hoef ik me steeds minder met het overlevingsmechanisme van mijn oude ik bezig te houden...tsss, die was alleen met zichzelf bezig Ik hoef niet meer te overleven....ik leef! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 28 april 2009 Rapport Share Geplaatst 28 april 2009 Oh ja ik ging stoppen.Ben een beetje hyper door de vakantiestemming.Even opslomen nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 28 april 2009 Rapport Share Geplaatst 28 april 2009 Ach, ik heb me maar afgeleerd om me druk te maken over mij.Het heeft me nog nooit iets goeds gebracht als ik dat wel deed. Zolang ik nog ademhaal en belasting betaal zal het allemaal wel meevallen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 28 april 2009 Rapport Share Geplaatst 28 april 2009 quote: Originally posted by: KateHet ging eigenlijk over FF Har, die hing al ziek boven een teiltje hihi. Kan hij zien dat het echt is. Oeps, dacht dat je Tina bedoelde....Hopelijk heb ik nu FF niet over haar nek geholpen Gadderrie, plaats ik nog een verkeerde smiley ook Mijn voetbalhart begint trouwens ineens weer te kloppen. Ga ook maar eens kijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 28 april 2009 Rapport Share Geplaatst 28 april 2009 Goedeavond Darjeeling.Ik weet niet of er ïngegrepen"is.Maar inderdaad wel lekker rustig.En... zo nieuw ben jij hier toch ook weer niet.Zie je regelmatig voorbij komen hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 28 april 2009 Rapport Share Geplaatst 28 april 2009 Als je eigen baas bent heb je dat soort problemen niet gelukkig.Maar ziek worden kan ik me bijna niet permiteren.Ze hebben vanmiddag van het ziekenhuis gebeld dat ze toch gaan opereren.Valt precies in m,n vrije week.Komt dat even goed uit:o Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 28 april 2009 Rapport Share Geplaatst 28 april 2009 Dar, de ervaring heeft geleerd dat mensen die spelletjes spelen, snel genoeg door de mand vallen.Tussen zoveel kritische zelf-analysten als hier is het erg lastig om dat lang vol te houden.Maar ik snap je zorg wel, nuchter worden is een kwetsbaar proces.Of en zo ja, hoe er is ingegrepen weet ik ook niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 28 april 2009 Rapport Share Geplaatst 28 april 2009 Weet niet op welk persoon of personen je doelt Dar, maar wat je zegt makes perfect sence. Onrust is niemand mee gediend. En ja, volgens mij is Jip naar Janneke verwezen....hopelijk is daarmee de grootste onrust verdwenen. Verder doel je ongetwijfeld op zaken waar ik niet van op de hoogte ben....lang niet alles bijgelezen. Ach de oude garde, weet je....er is nog nooit écht rust op het forum geweest. We zitten hier dan ook klaarblijkelijk niet voor onze zweetvoeten Als het te gek wordt wil even afstand nemen wel eens helpen. Ondergetekende heeft hier in het begin wel eens de Don Quichot uitgehangen zo was ik bezig met de rust proberen te herstellen, trok me die onrust zo aan dat ik met het forum opstond en ermee naar bed ging. Gekker moest het niet worden. Maar het bleken windmolens te zijn waar ik tegen 'vocht'. De oude garde leert vanzelf te relativeren hoe het er op een forum aan toe kan gaan....lijkt me het belangrijkste verschil met de nieuwkomers; kan me voorstellen dat het jullie tegen de borst stuit. Jullie verhaal is zeker van belang en de ondersteuning juist het meest gewenst. Die ondersteuning komt zeker van oudgedienden die hier nog dagelijks posten....dat zijn degenen die het forum overeind houden samen met de nieuwkomers. Wil geen namen noemen maar gelukkig is dát de vaste kern waar je op kan bouwen. Dat valt ook te lezen tussen de onrust door. Auw, mijn linkeroog wil ook mijn rechter oog naar het voetbal laten kijken...krijg kramp!Verrek tis al pauze.... :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 28 april 2009 Rapport Share Geplaatst 28 april 2009 Darjeeling,Ik begreep ook wel wat je bedoelde hoor.Maar toch bedankt voor de verduidelijking Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 28 april 2009 Rapport Share Geplaatst 28 april 2009 Ja Har,Het is OF voetbal kijken OF forummen:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 28 april 2009 Rapport Share Geplaatst 28 april 2009 Ben verheugd dat ik voornamelijk met mijn rechter oog heb kunnen typen Rapilos....was toch de moeite waard Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 28 april 2009 Rapport Share Geplaatst 28 april 2009 Darjeeling,Ik vind voetbal ook niets aan hoor.Mijn man zit nu ook beneden te kijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 28 april 2009 Rapport Share Geplaatst 28 april 2009 Het seizoen begint weer in september Dar. Helaas heb ik het filmpje over onze voorstelling niet op Caro's forum kunnen plaatsen....moet het met de juiste software in vieren kunnen delen. Op YouTube kun je hoogstens filmpjes van 10 minuten plaatsen. Och, is verder voor een buitenstaander ook niet zo interessant. Voor ons spelers is het iig een mooie ervaring geweest waar we ook van hebben kunnen leren. Zeker is, dat ik ermee door wil blijven gaan (de rest van de groep ook) Kan me er uitstekend mee vermaken en het is zonder meer een grensverleggende uitdaging. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 28 april 2009 Rapport Share Geplaatst 28 april 2009 Leuk om van je te horen dat je ervan weet Dar, bedankt voor de belangstelling. En nu ga ik echt met 2 ogen naar de bal kijken. Laterssss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 april 2009 Rapport Share Geplaatst 28 april 2009 Goedenavond!Ik was voor het eerst in mijn levenaanwezig bij een AA-meeting.Aardige mensen. Ik voelde geen weerstand.Ik denk dat ik mijn aversie voor groepen en hetwoord god even loslaat en het een kans geef.Dus, ga ik volgende week weer, als alles meezit.Nu eerst eten. Honger!Dan ga ik hier nog wat lezenen evt reageren.De bank is bezet, dochter kijkt voetbal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 28 april 2009 Rapport Share Geplaatst 28 april 2009 Vandaar dat het zo rustig is hier.Voetbal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden