tasseke Geplaatst 1 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2009 goedemorgen allen,ik heb al drie keer het dagdraadje geopend en weer gesloten! weet niet goed wat te vermelden, ik ben net thuis en als een kind zo blij maar verder............onwijs geschokt door de dingen die vandaag gebeurd zijn, de mexicaanse griep rukt op, een aanslag op het koningshuis, een aantal doden alleen maar omdat je ontslagen bent??op dit moment valt eigenlijk alles in het niet, het lijkt zo onbelangrijk, heb het dagdraadje terug zitten lezen en lees behoorlijke dingen, situaties waar ik eigenlijk op wil reageren, doe niet zo dom of fuckerdeduck hoe kan ik je helpen? wat kan ik doen?en tegelijkertijd.......ik denk dat we maar één ding hiervan kunnen leren........waarom zo kwaadwaarom zo onwilligwaarom is onze ik altijd belangrijkerwaarom maken we ruzie waarom waarom waaromlaten we elkaar meer en vaker respecteren, geniet van elk mooi moment en laten we eerst focussen op wat echt belangrijk issorry niet echt een vrolijke opening, maar soms is dat nu eenmaal zovoor iedereen een hele dikke knuffel, en zoen, een omhelsing, wat aandacht en een knipoog van mij:heart::heart::heart::heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 1 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2009 Mogguh!Huh ruzie?Nix gezien of gehoordEn was hier de hele nacht Honger. Havermout met veel suikerNjamnjamnjam En..... Koffie!!!!!En dan springt deze dame overluttele uurtjes on tha bike! Yehaaa!!Door de polder.Kom. Eerst nog even onderhandelenmet de toiletdame en de radslag oefenen.Meisje!!!! Het was een TASDAG!! Geniet!Knuffeldepluffeldenofnniefknafreuzeknuffel!!!!!!!(((((((((((((((((((((((((((((()))))))))))))))))))))))))))))))))))))Zo. Open.Maken!!!!:)Do not sipjust hip! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 1 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2009 Zie! 1 meiDag van de arbeidjeee zus zit ik hier al zolang?Herinner me opeens1 mei een jaar geledenEen jáár?????Oh my ........Mein himel! Dan ist bijna bevrijdingsdagIk ben weg!that rednecks are coming!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 1 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2009 Ja. Die euh Ka... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 1 mei 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 mei 2009 morge marjo,ik wil net alles afsluiten en hoppa daar ben je!!!eigenlijk ben ik helemaal uitgel@ld, vroeger..... haalde ik de zin en onzin zo uit het mouwtje en wat een aanslag is het op je levenik heb nog nooit zo slap uit mijn nek zitten kletsen (nuchter dan) en zo vaak dezelfde grappen verteld en uitgehaald.deze dame toch echt nog even strekken!maar oohhh jaaaa,hoe is jou dag verlopen???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 1 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2009 Tahaaas! Het is allemaal heel ergDat is het. Vreselijk.Maar wat te doen?Dag makenLachen!Radslag? Toe??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 1 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2009 Mijn dag? Das lang geleden..Ojah! Superrelaxt in mijn blote kontbij de caravan. Héééél simpel.Vogeltjes en wat Thé tussendoor.That's it! Kon er gewoon niet van slapen net.Zo mooi! Echt echt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 1 mei 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 mei 2009 jipperdejippppik loop nu even naar buiten4.57 de deur open5.00 gadverderrie, radslag gemaakt!!! wel in de poep maar mag niet deren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 1 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2009 Nah. Koffie.Tien ook een bakkie?Mogguh! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 1 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2009 YEHAAAA! RADSLAGPOEPTASSIE!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 1 mei 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 mei 2009 gaat alles een beetje op de plaats vallen dame??volgende week mag ik in mijn blote kont bij de caravan huppelen, heb ik echt zin! is ook weer een tijd geleden, rust en nog eens rust Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 1 mei 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 mei 2009 tinaaaaa goedemorgennnnn,vandaag geen koffie van mij maar van marjo:Deen beejte lekkere dag gehad??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 1 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2009 Oh yes my dear lady...Lekker toch!!! Gniffel, gaan we straks bruine billen vergelijken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 1 mei 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 mei 2009 lang leve de Dove zelfbruiningscreme:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 1 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2009 Mogge meisjes,Ik ga toch nog even slapen.Beetje te vroeg voor de koffie.tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 1 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2009 Heb ik niet nodig!Ik ben een bruine kabouter!Dat vallen hè, dat is helemaal niet waar joh!Er valt niets. Het lag er al. Even kwijt zeg maar.En nu is het er. Alleen weet je bij mij nooit hoelang.Dus geniet ik er NU maar van huh! Het is eerder een kwestie van overbodige troep eruit knikkeren!En dan bedoel ik niet eens alleen de drank.. Ken je nagaan!Dat is het hem eigenlijk niet. Maar goed. Sssstttt!!!Het heeft wel geholpen. Ja! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 1 mei 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 mei 2009 slaap lekker tinahet spijt me marjo maar ik ga ook even afhakenben eigenlijk nog een beetje in de jubelstemming en zit te twijfelen of ik ga wandelen, echter als ik opsta heb ik de blaren op mijn voeten ( gewoon op hakken gewerkt, hoe dom kan je zijn???)weltrusten en tot straks! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 1 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2009 Daaag!!!Slaap lekker lieve meisjes!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 1 mei 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 mei 2009 that's the spirit marjo,nu nog even een brilletje zodat "het "wat eerder kan vinden goeie tip voor mijzelf trouwens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 1 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2009 Eerst even met de merel meejoelen...Die zit hier ook gewoon. Wow!! Zo mooi!Geen bril Tas, dat is juist het geheim!!Geen bril voor nodig! Gna Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 1 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2009 Nou ja, een bakkie dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 1 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2009 Ik wil er niet over doorzeuren,toch ben ik van de leg door wat ik gister op tv heb gezien.Kan maar moeilijk geloven dat het allemaal echt gebeurd is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 1 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2009 Tina, een bakkie voor jou.Ik was er niet bijHeb het niet gezienDat is maar goed ookBegrijpelijk dat het je aangrijptMaar wat? De wereld was al gek!Leef in harmonie met jezelfWat kun je doen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 1 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2009 Nee ik kan niets doen.En toch ben ik ervan aangeslagen.Die arme slachtoffers, de nabestaanden,het staat nog op mijn netvlies.Moet even wat slijten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 1 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2009 Wát kun je doen Tina?Gaan zitten sippen?Hoor! De merel. .Het is niet leuk. Maar het is zo.Wij moeten onze dag maken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden