Har Geplaatst 12 mei 2009 Rapport Geplaatst 12 mei 2009 Vandaag opperde An het idee een lijstje te maken. Een lijstje waarop je je naam vermeldt als je NIET hoeft te drinken...lijkt me de juiste formulering Ik vind het een goed idee en heb daarom dit lijstje gemaakt; een dagelijks blijvertje voor hen die het als een steuntje in de rug zien.Voor vandaag de volgende namen tot nu toe:AnMarjoTassekeWaterCatieHoutjeHenkieTHarVoorstel: Quote alleen het lijstje en voeg je naam toe en verminder de spaties...die ontstaan vaak bij gequote berichten. Kun je makkelijk doen door de rest van dit bericht weg te laten: Backspace
Har Geplaatst 12 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst 12 mei 2009 Ga er iets aan veranderen Caro(lien); ga er NIET hoeft van maken..
Mai Geplaatst 12 mei 2009 Rapport Geplaatst 12 mei 2009 Enorme lijst zeg! Ik sta erop voor de leukZonder lijst had ik ook niet gedronken En ik voel nu al dat ik niet dagelijks op zo'n lijst komBrrrrr!!!!!
Flocko Geplaatst 12 mei 2009 Rapport Geplaatst 12 mei 2009 An Marjo Tasseke Water Catie Houtje HenkieT Har Carolien Flocko!!!
Har Geplaatst 12 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst 12 mei 2009 Je naam staat erbij Kirky. Trouwens die lijst hoeft niet telkens aangevuld te worden hoor. Het gaat erom dat JIJ de intentie uitspreekt en je hieronder vermeld...naam is genoeg. Wat ermee te winnen valt is misschien een wat gesterkt zelfvertrouwen als het je wat minder afgaat.Hoe dan ook, in welke vorm dan ook....misschien draagt het vooral voor de stoeiers wat bij.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden