CPAS Geplaatst 14 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2009 ik probeer je mee te helpen om die 5000 te halen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 14 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2009 quote: Originally posted by: HarTsss....een vrouw is een sprokkelaarster een man een jager, dan moeten ze natuurlijk ook stil zijn. Trouwens ik snap vrouwen niet als ze in de winkel elkaar bijna afmaken om een truitje....valt dat niet onder geweld? Met een truitje kan je dan wel weer geen oorlog voeren, dat is waar! Ik zou dat best wel eens in het echt willen zien. Tot hiertoe ben ik dat fenomeen alleen tegengekomen in lachfilms. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 14 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2009 quote: Originally posted by: CPASik probeer je mee te helpen om die 5000 te halen. Top! Ben inmiddels van mijn vermoeidheid af....effe een shagje draaien. Trouwens goed van je...niet rokerd! Toch? Of maak ik nou een foute opmerking :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 14 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2009 quote: Originally posted by: pippiHet is wel waar dat vrouwen de vernietiging naar hun zelf richten dmv automutulatie drinken etc. Mannen pakken eerder hun swiftje Meer crimineel gedrag naar anderen toe. Scholen onder handen nemen, misbruik van eigen kinderen, Dat hoor je niet gauw van vrouwen. Er is wel degelijk een verschil. Tsja, maar dat soort mannen snap ik dan ook weer niet. Zal best met de eeuwenoude rolverdeling te maken hebben en die zit in de genen.Worden mannen trouwens niet steeds vrouwelijker en vrouwen mannelijker? De rolverdeling is aan het verschuiven.Psst....niet verder vertellen. Rita Verdonk is een omgebouwde man........ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
roos2303 Geplaatst 14 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2009 goed.k kwam effe lezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 14 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2009 ...Heb ik vandaag al 8000 woorden getypt?Trouwens Wilders....pssst, is een omgebouwde vrouw. Chips, ben ik aan het roddelen een typisch vrouwelijke eigenschap... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 14 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2009 Nee, hoor, Har, geen foute opmerking. Ik ben nog steeds rookvrij. Maar de trek bestaat wel met vlagen. En soms spannen nico, tine en gremlins samen met neerwaartse gedachtenspiralen die gedreven door zwakke persoonlijkheidsstoornissen om mij tot gevaarlijke acties te verleiden.Ik begin zo langzamerhand ook te geloven wat iedereen zo een beetje tegen me zegt, nl. dat ik een taai, sterk meisje ben, want ik hou toch aardig stand. Poeh he. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 14 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2009 Ik ben trouwens androgeen, snap de meeste mannen én vrouwen niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 14 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2009 quote: Originally posted by: pippiHet is wel waar dat vrouwen de vernietiging naar hun zelf richten dmv automutulatie drinken etc. Mannen pakken eerder hun swiftje Meer crimineel gedrag naar anderen toe. Scholen onder handen nemen, misbruik van eigen kinderen, Dat hoor je niet gauw van vrouwen. Er is wel degelijk een verschil. Ja, er is verschil. Maar misschien een gekke vraag: wat is een swiftje???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 14 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2009 quote: Originally posted by: HarIk ben trouwens androgeen, snap de meeste mannen én vrouwen niet. Snap je Har wel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 14 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2009 Je bent een taaie voorvechtster in de goede zin van het woord, respect!Gordon lacht alweer...hoor ik op de achtergrond, achgut! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 14 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2009 Oh, ik zei dat ik tot 12450 zou gaan. Daar zit ik nu overheen.Ik kan het helaas niet terugdraaien, maar zal jullie verder met rust laten en mijn bed opzoeken.Morgen stemvorming. Ik ga wel, maar denk niet dat ik aan alles mee ga doen. Mijn keel voelt nog niet helemaal ok.Slaap lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 14 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2009 Roos Je bent een moet je niet onderschatten. Gaat het een beetje vandaag, die is al een half uurtje bezig....hou vol! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 14 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2009 quote: Originally posted by: CPASquote: Originally posted by: HarIk ben trouwens androgeen, snap de meeste mannen én vrouwen niet. Snap je Har wel? Ja, steeds beter Daarom kan ik veel mensen niet meer volgen....hoeft ook niet meer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 14 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2009 Ik houd er ook eens mee op, belachelijke recordpoging....dadelijk word ik nog hyper Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 14 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2009 Slaap ze dames ennuh bedankt voor de support Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
catie Geplaatst 14 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2009 Mensen, ff bij lezen ik ben een uur bezig geweest.De laatste bladz. heb ik maar afgeraffelt, al dat mannen geleuter;)Tapas ik vind je een kanjer! Ik erger me blauw als ik zulke verhalen over hulpverlebers hoor,maar helaas er zijn er bosjes zo.Roos je blijft gewoon hoor. Har ga nog maar even door hoor, maar ik ga plat.Slaap lekker, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
roos2303 Geplaatst 14 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2009 ok ik blijf. heb de hele dag niet echt gevolgd.ik blijf en sorry als ik zo slecht ben binnengekomen in deze groep.trusten en sterkte aan iedereen X Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 14 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2009 Roos heb je gedronken? zeg nee nee nee, ik ga ook te bed nu, ben bekaf na 27 uur wakker, morgen kindjes weer lekker vroeg brengen en op tijd opstaan! trusten allen en we houden het droog toch, lekkker nuchter koppie morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 14 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2009 Ik ga nu lekker slapen hoor, over 5 uurtjes weer op en ik ben echt kapotski,Trusten schatten en morgen lekker weer fris op, sorry ik ben echt aan het eind van mijn latijn,Trusten, tot morgendikke kusSussje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden