An Geplaatst 17 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2009 dank je Gees, had ik natuurlijk ook ff kunnen googelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 17 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2009 An,ik las nog even over je koortslip.Zelf heb ik daar ook regelmatig last van gehad,Sinds een paar maanden gebruik ik Lysine van Solgar.een voedingssupplement.Tot op heden geen last meer gehad.Het werkt ook goed als anti oxydant. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 17 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2009 wat is in hemelsnaam lysine, voedingssupplementen? Is dat groente of zo?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 17 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2009 Ik zit hier maar en voel me net een zombie. Er komt totaal niets uit mijn handen.Ik voel me triest en mijn geest schreeuwt om alcohol.Het lijkt wel of de trek met de dag erger wordt en de vermoeidheid ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 17 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2009 Marion, we gaan gewoon lekker naar bed, goed plan?Ik wel in ieder geval.Kom op... het is nu al zo laat, vandaag ff geen drank ok! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 17 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2009 An,het is hetzelfde als bijv vitamine C of B1,in tabletvorm.De werkzame stof is Lysine. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 17 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2009 OK ik zal morgen ns gaan kijken.Je hebt je kranig gehouden vandaag Albertina!!We gaan goed en we gaan lekker verder!Deze week maar drie daagjes werken.En dan een heel lang weekeinde.Welterusten, doei doei. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 17 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2009 Ohh ha Hahahnnaahh: ja het went wel, jemig ik heb wel hevig zitten te zoenen van de week Nou meid, morgen weer lekker maandag ook zo'n leuke dag.Nu ga ik echt hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 17 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2009 Zo hier is druppie weer want moest mezelf ernstig toespreken omdat ik dus toch een dip had. Huis niet verkocht en ga toch dood dus waarom al die moeite niet te drinken. Had er vandaag lekker ff sch@t aan dus nam een borrel en samen met de tramdol zorgde er voor dat ik zo ziek werd als een kat en voorlopig niets meer hoef maar vooral tegen mezef zei: drup waar ben je mee bezig, als je zo doet kan je net zo goed meteen voor de metro gaan liggen. Maar ben bang voor de klap en vind het zielig voor de bestuurder dus moest mezelf maar even oprapen vandaar dat ik er weer ben hahaha.Ja lieve Sam dat weet ik en zal je er aan houden hoor, al is het maar om je weer eens te zien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 17 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2009 Hé Hannah,mooie naam hoor,wist je dat het een jiddische (Hebreeuwse) naam is?Het betekend "de liefelijke". Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 17 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2009 Daarom.:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 17 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2009 Oh Drup, ik zit hier te klagen dat ik zo triest ben, terwijl jij een ontzettende kanjer bent en jezelf een schop onder je k@nt geeft.An lekker slapen, ik heb al van 17.00 uur tot 20.00 uur liggen pitten.Zo, ik ga mezelf ook even een schop onder mijn r**t geven. Ik moet hier gewoon doorheen, maar het was wel leuk geweest om eens een keer een schouderklopje van mijn man te krijgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 17 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2009 quote: Originally posted by: sneeuwwitjeOh Drup, ik zit hier te klagen dat ik zo triest ben, terwijl jij een ontzettende kanjer bent en jezelf een schop onder je k@nt geeft. An lekker slapen, ik heb al van 17.00 uur tot 20.00 uur liggen pitten. Zo, ik ga mezelf ook even een schop onder mijn r**t geven. Ik moet hier gewoon doorheen, maar het was wel leuk geweest om eens een keer een schouderklopje van mijn man te krijgen. Toen je je ouders had geholpen, schreef je heel blij: "Dit had ik met alcohol nooit gekund"Hou vast he, dat gevoel. "virtuele aai over de bol" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 17 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2009 Dank je Dhendro. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 17 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2009 Marion we mogen allemaal wel eens triest zijn maar we moeten onszelf ook weer op kunnen rapen. Pas dan laten we zien hoe sterk we kunnen zijn of liever grote vechters en dat zijn we anders waren we allemaal niet hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 17 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2009 Ja Drup dat is zo, ik ga er weer voor."s Avonds denk ik had ik maar geen refusal genomen.'s morgens denk ik, wat fijn dat ik gisteren niet kon drinken door de refusal.Ik ga even douchen, misschien helpt dat wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 17 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2009 Wing, ik voel me gewoon alleen in mijn relatie.Nu ik niet drink word het me nog veel duidelijker.Rudy heeft het mij ooit geschreven in een pb en ik denk dat hij gelijk heeft.Het is allemaal zo afstandelijk, dat het ontzettend pijn doet.En aangezien ik nu niet meer verdoofd ben,komt het des te harder aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 17 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2009 Kom zo terug. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 17 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2009 Wauw drup, die zin is er 1 om in te lijsten rose;Hannah, geef jezelf wat meer credit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 17 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2009 quote: Originally posted by: AnNou ja, net als in het echte leven he, ben ik mijn eigen hoofd ook wel eens zat Ik heb een dikke vette zeer pijnlijke koortslip, wat doe ik daarmee?? Tee Trea olie erop doen, of Propolis.Verder kan inname van L-Lysine helpen om de herpes te overwinnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 17 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2009 quote: Originally posted by: albertinaAn, ik las nog even over je koortslip. Zelf heb ik daar ook regelmatig last van gehad, Sinds een paar maanden gebruik ik Lysine van Solgar. een voedingssupplement. Tot op heden geen last meer gehad. Het werkt ook goed als anti oxydant. Die bedoelde ik ja!Solgar is ook nog eens een super-merk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 17 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2009 Lysine helpt vechten tegen herpesvirussen. Solgar's L-Lysine wordt (preventief) gebruikt bij koortsuitslag (koortslip). Het is de natuurlijke vorm van lysine. Lysine kan niet door het lichaam aangemaakt worden en moet met de voeding binnenkomen. Vlees, melk, kaas, vis en avocado zijn belangrijke bronnen. Het aminozuur is belangrijk voor onder andere de groei, weefselherstel en de productie van antistoffen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 17 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2009 Zo, daar ben ik weer, fris en fruitig. Alleen mijn haren nog even drogen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 17 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2009 Ja Wing, zelfs mijn hond voelt het.Hij wil soms gewoon niet mee naar binnen,nadat ik met hem ben wezen wandelen, vanavond ook niet.Het is een kille sfeer, voel ik nu ook.Ik doe bijna alles alleen.Wandelen, naar mijn ouders, mijn hond laten inslapen, boodschappen enz.Ik praat bijna tegen mezelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geert111 Geplaatst 17 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2009 Dag allemaal,Ik heb nog altijd geen druppel gedronken, maar nu is het kermis in mijn dorp.Er is niets op tv, en nu krijg ik toch weer zin om er samen met mijn dorpsgenoten nog is in te vliegen zoals vroeger.Ik zou die spoken in mijn hoofd moeten kunnen weg jagen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden