sneeuwwitje Geplaatst 17 mei 2009 Rapport Geplaatst 17 mei 2009 Wing, ik heb 2 kinderen, een dochter van 34 en een zoon van bijna 32 jaar.Ik ben voor de tweede keer getrouwd, alweer 10 jaar. Ik ken hem 13 jaar.
sneeuwwitje Geplaatst 17 mei 2009 Rapport Geplaatst 17 mei 2009 WE moeten maar eens gaan praten, mijn man en ik.Het enige waar we samen over kunnen praten is de vennoot van hem en over de advocaat.Het is een hele introverte man, die alles insliktVooral zijn gevoelens kan hij moeilijk tonen.
sneeuwwitje Geplaatst 17 mei 2009 Rapport Geplaatst 17 mei 2009 Ik ga slapen jongens, samen met mijn man. Hij heeft 2 nachtdiensten gehad. Als ik hier nu blijf zitten werkt dat ook weer averechts.Lekker slapen allemaal en tot morgen.
CPAS Geplaatst 17 mei 2009 Rapport Geplaatst 17 mei 2009 quote: Originally posted by: sneeuwwitjeCorinne, ik zie dat je volgens je ondertiteling niet meer "zwanger" bent. Mijn planten leven ook naar het licht, die moet ik wel geregeld omdraaien, anders groeien ze een kant op. Dus oppassen Corinne. Zo een grote ontlok je me. Denk ik: moet ik een draaikont worden. HA HA HADaarmee ga ik lekker naar bed. Morgen vroeg op; 10 min. vroeger dan voorheen, want ik heb sinds een paar dagen de continudienst voor ontbijt, lunch en diner van mijn katten. Maak ik me natuurlijk sappel of mij dat wel gaat lukken en dat houdt mij wakker. Tja, laat ik maar gaan slapen, dan is er meer kans van opstaan op tijd.De update is niet gelukt, ik moet eerst nog een andere installeren. Dat wordt dus voor morgen of overmorgen of de dag daarna. Slaap lekker
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden