dhen Geplaatst 17 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2009 Wing: http://www.bitsandbees.nl/propolislinks.htm Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 17 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2009 Ja Geert dat ken ik. Ik woon in het centrum van een dorp en gistermiddag was hier ook van alles te doen.Een podium voor de deur met echte drankmuziek, alllemaal terrasjes.Moeilijk hé, die momenten.Hou vol hoor of kruip je bed in.Morgen ben je jezelf dankbaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 17 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2009 Meppen kan ik inmiddels goed Geert waar zitten ze? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 17 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2009 In zijn hoofd Druppie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geert111 Geplaatst 17 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2009 Bedankt sneeuwwitje.In mijn bed kruipen ga ik nu nog niet doen, want dan lig ik daar toch maar wakker.Ik zal maar even op mijn tanden bijten.Ik woon ook in het dorp, met een café over mijn deur.Ik kan de muziek tot bij mij binnen horen, dus ik zal maar eerst de rolluiken is naar beneden laten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 17 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2009 Ja ja en als ik hem op zijn kop sla heb ik weer een je weet wel en daar heb ik ook al zoveel ervaring mee hahaha.Gaat het weer een beetje met je?Dehendro achappiemoe welke zin bedoelde je? Voel me zeer vereerd wat nuttigs te zeggen want das nooit mijn sterkste zijde geweest Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 17 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2009 quote: Originally posted by: druppeltjeMarion we mogen allemaal wel eens triest zijn maar we moeten onszelf ook weer op kunnen rapen. Pas dan laten we zien hoe sterk we kunnen zijn of liever grote vechters en dat zijn we anders waren we allemaal niet hier. Deze drup, hee je praat grieks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 17 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2009 Geert als je het moeilijk heb kun je ook altijd even met iemand via pb kletsen, mits je wil natuurlijk maar dan is het minder openbaar.Heb je gremlins afgestoft, mep op je kop gegeven in gedachte dus het gaat je lukken om te slapen strakjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 17 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2009 Kletskousen zijn jullie. Op nog geen uur tijd 4 pagina's vullen.Ik ga even uitloggen om een update te installeren.Leuk he. Bijzonder interessante informatie.Is het ook. Er was een tijd dat ik dan heel veel alcohol tot me nam.Het ging dan soms ook wel mis.Daarna was er een tijd dat ik erg veel zat te roken (voor mijn doen, he).Dan kreeg ik koppijn.Nu nuchter en rookvrij. Hoe zal dat gaan?Dat weet ik straks.Slaap lekker voor straks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 17 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2009 Corinne, ik zie dat je volgens je ondertiteling niet meer "zwanger" bent.Mijn planten leven ook naar het licht, die moet ik wel geregeld omdraaien, anders groeien ze een kant op.Dus oppassen Corinne. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 17 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2009 Waauw Dehendro en ik maar denken dat achappiemoe Grieks was. Sjonge ik word beroemd naja laat maar want dat zijn de meesten na hun dood. Zei tegen Caro ook al dat ze haar oor af moest snijden en had opeens geen contact meer...........hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 17 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2009 Wing, waar ken jij Propolis van? als ik vragen mag... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 17 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2009 Veel slapen An, met je koortslip, werkt ook goed!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 17 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2009 Corinne voor jou: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 17 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2009 Zovirax An. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 17 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2009 Zovirax werkt niet aan je eigen verdediging Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 17 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2009 Zovirax moest ik op mijn gordelroos strijken. Ik had vorig jaar gordelroos in mijn nek en heb toen twee keer een antiviruskuur gehad, maar kwam er niet vanaf. Toen moest ik zovirax gaan strijken. Heb het bijna een jaar lang ghad. Schijnt ook van de stress te komen, zegt men. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 17 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2009 Leuk, zo'n toverkol!Hielp het? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 17 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2009 Wat is een toverkol? Ben blond:D, echt waar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 17 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2009 Op ontbijtkoek gedruppeld is het best lekker!Paar druppels per stukje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 17 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2009 Ik ga naar bedje toe!Weltruste iedereen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 17 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2009 FF heb je ergens gelijk in maar herpes simplex draag je je leven lang mee als je besmet bent en Zovirax bestrijd de symptomen, niet de oorzaak want dat kan niet maar kan je wel helpen van de problemen af te helpen. Zoals gordelroos een een vorm van herpes is kom je daar niet vanaf maar ook daar zijn goede middelen voor als symptoombestrijding. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 17 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2009 Zie dat er over me geroddeld word hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 17 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2009 Ja ik ga ook vragen of Banjo me naar bed wil brengen. Truste allemaal en bedankt voor de vriendschap/broederschap. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 17 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2009 Ben altijd de pisang hier want jullie gebruiken altijd druppeltjes maar ben vergevingsgezind. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden