Soothe Geplaatst 18 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2009 Hoi Spudje Ze liggen voor me. Ik rook even teveel, beetje stress nu. (Wat een smoes, om te roken)Straks gaat de rem erop veel drinken en dan ga ik aan de pipo's!Groet!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 18 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2009 Zegt er nog iemand dat het een pracht stad is nou ben ik echt weg met doggy want heb een frisse neus nodig. Ga tegen de bomen trappen, vloeken op Amsterdam, stampen in de plassesn, schreeuwen naar de vogels maar ik drink niet!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 18 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2009 Hoi.BeslotenIk mag even moe zijnEn als ik wil huilen is dat ook okeeVanavond lekker vroeg op de bankDat geacclamatiseer.... Ik zie op de kalender dat klaas er niet is vanavondDat komt goed uit dacht ik opeens Verder is alles okee met mijIk weet het welMaar het voelt soms andersZeker nu de vakantie besproken is...(deden we nooit!)Naar heel goede vrienden van ons in Belgie. Kanoen op dat mooie riviertje. Mijn dingetje!Hoort erbij Marjo. Loslaten!Maar ach, ik zag mijn zoontje kijken; zonder jou..Yep.It all happens en het is niet ergMaar soms voel je het opeens zo intensEn dan denk ik aan het mooie weekend terugen aan mijn vrede met mijzelf en dan weet ik dathet goed is.Een huissie int verschiet, een baantje om de zaken te regelen.. je kan het ook omdraaien en zien wat voor bofkont ik wel niet ben So it is! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 18 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2009 Dat klooster waar we waren vond ik mooi.Ben zelf een keer op retraite geweest in Heeswijk-Dinther bij de Norbertijnen.Te gek!!Ik wilde dat gebruiken om met drinken te stoppen, zat ik'avonds met een mede logé op een terrasjeeen wijntje te drinken. 22.30 uur moest je binnen zijn. Dat is geen 23.30 uur!Dan werd de gastenbroeder een beetje boos. Niet dat hij vloekte hoor ,maar z'n gezicht sprak boekdelen.Wat een rust daar. Al die oude kanunikken (geen monikken) schoffelen tussen de dille en de rozemarijn.Ze worden stokoud. No care in the world!!Een dag een begravenis daar in de tuin. Die was zééér oud. Jonge kanunniken waren er ook.Het is een sprekende orde. Goed eten met een grote kan water (voor de liefhebber)Op een dag was er één jarig,hadden ze een kratje Brandbier.Één flesje en daarna craving.Wat een overweldigende rust.Of ik drie van de vier diensten wilde bijwonen! Vier uur in de ochtend liet ik maar voorbijgaan!Kan het aanbevelen! Dan moet je niet bij de Benedictijnen gaan, die zwijgen.Dan moet je naar het zout wijzen als het eten flauw is.Ze zwijgen als het graf! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fiet Geplaatst 18 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2009 Goed van jou Marjo, dat je het zo kan zien. Jij komt er wel. Knuf voor jou! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 18 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2009 Dank je Fiet!Jij ook zeer welkom in ons mooie dorp!Soothe, dat lijkt me werkelijk te gek!Als ik net zo oud als jou ben! Spud, rustig aan! Kan best meevallen ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 18 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2009 Net zo jong Marjo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 18 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2009 Vooral dat schoffelen tussen de rozemarijnIn hogere sferen door die overweldigende lucht!En maar schoffelen... Jaja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 18 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2009 Beste, ik ga administratie doen. Ben een beetje gekrenkt. Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 18 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2009 Dat zeg ik toch: Als een jonge god(in) tussen de rozemarijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 18 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2009 Je bent in de war; Gekrenkt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 18 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2009 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 18 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2009 Sterkte en succes Sootheje maakt een glimlach bij mijik zie je voor me Rustig aan hè! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 18 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2009 Aangepast. Als je gelijk hebt krijg je het. het kofschip!! Het blijft een struikelblok. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 18 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2009 Gewoon een helder momenttussen de mistvlagen doorHet kofschip, dacht plots skûtsje.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 18 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2009 Ja. Het was een mooi klooster. Zeker. Je proefde de sfeer van weleer.Prima bediening ook! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 18 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2009 Of... 't Fokschaap. daar weet jij alles van.Daar op het platte land!!Nu ben ik echt weg, niet meer te leimen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 18 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2009 ... goed volk over de vloer!Nu hou ik maar weer eens opratelDagdag!Oja: Yihaaaa!!! It hearenfean is kampioen!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 18 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2009 Al heb ik momenteel meer met geiten op...Geiten in een skûtsjeVan die langharigen met hoorns zijn hetMooi beeldje! Frisian landscapeOok mooi. Maar de kust.... Tsà ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 18 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2009 Mensen. Ik hoor net:IK HEB DE BAAN!!!!!!!!!!!!!IK ben BLIJ!!!!!!:):):):):):):) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 18 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2009 Voorwaarts mars! Met leven!Het betreft een tijdelijke baan in de zomerperiodevoor 34 uur id week. Met kans op meer....Een prachtig begin. Bij de grootste zorgverzekeraar van -bliep-land! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 18 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2009 En dat ga ik vieren met;Een radslag natuurlijk!en lekker eten vanavondDus; naar de winkel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 18 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2009 Bleer Marjo mag ik die radslagen niet aan jou over laten? Ik lazer weer van de trap natuurlijk. Jij gaat naar de winkel en hier mag de ha komen gggrrrrrrr. Wie heeft er nog leuke ideeen voor de maandag dan is dupje pleitos tot dinsdag hahaha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 18 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2009 Okee. Goed nieuws willen jullie ook niet horen...Prima.Sterkte Druppeltje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 18 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2009 MARJO PROFICIAT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Hehe, eindelijk bijgelezen.Dank voor alle tips voor mijn koortslip.Heb ik lang niet meer gehad, maar heeft flink pijn gedaan.Is nu alweer aan het genezen.Net die stadia van alcoholisme gelezen.Als ik naar me zelf kijk en mensen met alcoholisme die ik ken of kon (want veel leven er niet meer) dan kan ik dat wel herkennen. Tegelijkertijd ook weer niet.Dat korsokov idee, dat je vergeten ben dat je alcoholist bent, korte termijn is dan een beetje stuk, herken ik dan weer wel. Ik noem het 'selectief' geheugen. Dit is geen grapje hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden