tasseke Geplaatst 18 mei 2009 Rapport Geplaatst 18 mei 2009 goedesmiddags allemaal!!!jakkerdejak, de eerste twee afspraken van vandaag zijn afgerond! nu nog twee en dan zit de dag er weer op!ondanks alle energie die ik altijd heb, ben ik vandaag geheel kapot, zelfs de boodschappen was me eigenlijk teveel, vervolgens staan er twee domme politieagentjes hele rijen op te houden bij de kassa (vergeten bananen af te wegen) en ook nog een grote mond, tijdens het afrekenen werd ik helemaal treurig €18.- en nog niets in je fietstas hebben zitten:(maar goed, wat is het eigenlijk ook heerlijk om je druk te maken over dit soort peanuts een teken dat het eigenlijk best goed gaat!!!Ferry,een wijze beslissing om de problemen te laten waar ze horen en denk vooral aan jezelf joann,de grote leegte, is zo leeg nog niet! eerst de onverwerkte emoties eruit en dan wordt de leegte vanzelf opgevuld met mooie dingen!sterkte in ieder gevalmarjo, dat vooral vaker en langer mag lachen!!!Hannah,gaat het bij de zuchtzuster?? helpt het al??
tasseke Geplaatst 18 mei 2009 Rapport Geplaatst 18 mei 2009 lekker snel en toeschietelijk zijn jullie vandaag!!!!
tasseke Geplaatst 18 mei 2009 Rapport Geplaatst 18 mei 2009 huhhhga met je ademhaling naar je kaak? ontspannen totdat het kwijl uit je mond loopt????hahahahahaha,gewoon dooroefenen, als het eenmaal lukt bij je kaak en je kan kwijlen.............de cursus voor gevorderden is de ademhaling richten op de onderkant:Dwat lijkt me dat heerlijk, geen lamme handjes, gewoon zuchten ok even serieus.....het is wel lachwekkend, ik kan me wel voorstellen dat het zweverig overkomt maar echt waar..... het helpt! gewoon doorbijten en blijf proberen om het serieus te nemen.trouwens een kuurtje kan ook geen kwaad hoor.
tasseke Geplaatst 18 mei 2009 Rapport Geplaatst 18 mei 2009 ha druppie!!!!heb je nu al eens een goedgeklede grijzeheer aan zijn laatste plukje meegetrokken in je huis??voor de verkoop bedoel ik open huizenroute werkte niet maar je zou natuurlijk de mensen ook gewoon binnen kunnen loodsen!wel even opletten op het uiterlijk (snel cursus merkkleding via internet)
Fiet Geplaatst 18 mei 2009 Rapport Geplaatst 18 mei 2009 quote: Originally posted by: SootheMaar dit zijn jouw woorden, citaat: "Als je zoals ik in een comfortabel leventje zit maakt stoppen met drinken alles alleen maar fijner." Dus vraag ik waarom je dan drinkt. Wat ik bedoel is dat voor mensen met 'lijken in de kast', met onverwerkte trauma's, met nare herinneringen, met mentale monsters die ze met de drank op afstand hielden de eerste tijd na stoppen met drinken soms een hele enge kan zijn.Mijn leven is comfortabel in die zin dat ik dat gelukkig niet heb, dat ik een fijn gezin heb, een leuk huis, een leuke baan, lieve familie, genoeg vrienden en kennissen. De drankduivels zijn daarin alleen maar storend. Waarom ik dan toch nog drink? Omdat ik een junk ben. Daarom.
tasseke Geplaatst 18 mei 2009 Rapport Geplaatst 18 mei 2009 niet zo negatief hannah!!!!!kosten voor een lachcursus bespaar je!!
tasseke Geplaatst 18 mei 2009 Rapport Geplaatst 18 mei 2009 ola fiet,ik heb de discussie niet gevolgd maar ik zit me dan toch af te vragen waarom je drinkt?de meeste mensen blijven doordrinken omdat het geen problemen oplevert, ze gaan pas stoppen als de problemen te groot worden.wat is bij jou de oorzaak dan dat je jezelf als junk beschouwd?ps,ben je junk of alcoholist? of beide?
sneeuwwitje Geplaatst 18 mei 2009 Rapport Geplaatst 18 mei 2009 Anjo, gaat het weer een beetje met de pijn?Het zit je niet mee:heart:
Fiet Geplaatst 18 mei 2009 Rapport Geplaatst 18 mei 2009 Aolcoholist. Junk zeg ik, omdat ik verslaafd ben. Ik heb geen rimpelloos bestaan gehad, er zijn heus hobbels geweest en toen leek drank me te helpen. Ik heb hard gewerkt om te zijn waar ik ben en helaas kan ik de drank nu niet meer zomaar loslaten. Het geeft me op zich geen problemen maar ik baal er erg van dat ik dit niet kan, dat ik dit niet onder controle heb.
druppeltje Geplaatst 18 mei 2009 Rapport Geplaatst 18 mei 2009 Nee Tasseke ze moeten me niet. Mij wel maar vrees om andere redenen hahaha en ik heb zo'n mooi groot huis in de aanbieding.
sneeuwwitje Geplaatst 18 mei 2009 Rapport Geplaatst 18 mei 2009 Tas, Geen lamme handjes meer?Die Tas toch;)
druppeltje Geplaatst 18 mei 2009 Rapport Geplaatst 18 mei 2009 Anjo hoe gaat het?Marion voor jou:sun:Drup:present: hahaha zo kan het ook dus.
tasseke Geplaatst 18 mei 2009 Rapport Geplaatst 18 mei 2009 Fiet, ik wilde geen onbehoorlijke vragen stellen hoor maar voor mij is er een groot verschil tussen alcoholisten en junken.ok, verder heel duidelijk en eerlijk gezegd heb ik ook wel weer bewondering ervoor....dat je een probleem herkent en erkent voordat je problemen veroorzaakt!kortom, Ga ervoor !!!!!!
sneeuwwitje Geplaatst 18 mei 2009 Rapport Geplaatst 18 mei 2009 Fiet, lieverd je hoeft je niet zo hard te verdedigen hoor voor je drankgedrag.We hebben het allemaal ondervonden hier.Soothe kwam een beetje krom door de bocht, maar ook hij heeft een drankverleden, net zoals wij allemaal hier.
Soothe Geplaatst 18 mei 2009 Rapport Geplaatst 18 mei 2009 Lets's go Fiet,Ik ben ook een Junk en blijf dat de rest van m'n leven naar ik vrees!De drank is uit de weg. Nu de hobbels.We gaan er voor!Ik loop in de schuldsarnering, mijn geld wordt beheerd door een instantie,deze is nu naar een andere instantie overgedragen.Alles liep inmiddels op rolletjes, en deze maken er weer een drama van.Als alles goed ging, na een jaarlang tot waanzin te zijn gedreven, waarom moet alles omgegooid.Ik ben boos!!Dus tussen ons keuvelen door. Zit ik me suf te regelen!! Stelletje dodo's!!Sterkte Fiet!!Een mede junk!!
tasseke Geplaatst 18 mei 2009 Rapport Geplaatst 18 mei 2009 Marion,ik zit in de schuldsanering dus batterijen zijn een luxe die ik mijzelf niet kan veroorloven........ of ik moet stoppen met roken.......de alcohol heeft ook mijn hersenen aangetast, dus gaat het niet zo snel meer!!!oeps , toch lijkt het me makkelijk, gewoon even zuchten en nog eens.....diep zuchten....
sneeuwwitje Geplaatst 18 mei 2009 Rapport Geplaatst 18 mei 2009 Zo nu ga ik even de handjes weer laten wapperen en wat aan de huishouding doen, want alleen met ademhalen red ik het niet. Helaas.
Soothe Geplaatst 18 mei 2009 Rapport Geplaatst 18 mei 2009 Even Tasseke tegemoet komen. Natuurlijk een drank junk!!
sneeuwwitje Geplaatst 18 mei 2009 Rapport Geplaatst 18 mei 2009 Tas, hihi. Daar wil ik wel 3 keer voor zuchten;)Soothe, ik dacht al dat je een slechte dag had, hier een dikke ( niet kijken Anna) knuffel:sun:
tapas Geplaatst 18 mei 2009 Rapport Geplaatst 18 mei 2009 Zo, ik ben weer gekneed en gekraakt, volgende week weer verder, heb weer wat ruimte in mijn nek zitten.Fiet, zolang je er niks aandoet blijf je een junk. Dat is wat we hier delen, met of zonder bagage uit het verleden.Zolang de voordelen van het drinken opwegen tegen de nadelen van drinkenen zolang de nadelen van het niet drinken groter blijven dan de voordelen van niet drinken....zal er niks veranderen.Het stoppen is niet het moeilijkste, dat is gewoon het drinken uitstellen tot de volgende dag en als je trek hebt afleiding zoeken of eten of water nemen of gaan wandelen.Het gaat om het gevecht tegen de trek, waarom het niet lukt om het een kans te geven.Heb je je al ingeschreven voor de internettherapie Fiet? Dat kan echt een enorme hulp zijn.
tasseke Geplaatst 18 mei 2009 Rapport Geplaatst 18 mei 2009 druppie toch,er mot toch een manierke zijn dat je dat huis snel kwijt raakt!!!!!!ik ga me er eens over buigen, potverdrie genoeg verkooptrainingen gehad!!misschien een suggestie om een meeting te houden, ipv adb, hellup druppie de winter door, koop haar huis en wie weeeeeeeet, slepen we er iets extra's voor je uit! (nee geen partner, kom je nog niet van dat hok af:D)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden