Spring naar bijdragen

Dinsdag 19 mei

Gast

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 142
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Voor ik tussen de flanellen lappen duik, op de valreep nog even een vraag aan Vie. Je refereerde vanavond aan mijn werkzame leven, ik begrijp niet goed hoe dat zit, voor jou heeft iemand anders op het forum dat ook al gedaan, maar ik heb bij mijn weten daar nooit iets over geschreven of laat mijn geheugen me nu in de steek? Ik schrik wel vaker als ik iets vergeten heb, heb in het verleden zoveel gedronken dat Korsakov mogelijk zou zijn geweest!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor ik tussen de flanellen lappen duik, op de valreep nog even een vraag aan Vie. Je refereerde vanavond aan mijn werkzame leven, ik begrijp niet goed hoe dat zit, voor jou heeft iemand anders op het forum dat ook al gedaan, maar ik heb bij mijn weten daar nooit iets over geschreven of laat mijn geheugen me nu in de steek? Ik schrik wel vaker als ik iets vergeten heb, heb in het verleden zoveel gedronken dat Korsakov mogelijk zou zijn geweest!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie avond allemaal,

Ik ben weer op honk en heb aangevallen op een boterham. Ja, ik had honger!

De theatermakerij was leuk en ook heel interessant. Het gaat om mensen, intermenselijke non-verbale communicatie, communicatie en mensen, eigenlijk niet echt te beschrijven. Nou, morgen ga ik weer en dan in het vervolg altijd op de repetities van de woensdag en zaterdag. Als try outs en uitvoeringen beginnen, ben ik wel 2 weken intensief onder de pannen. Ook grappig om een achterbuurvrouw te treffen.

Ik ga zo wel her en der wat proberen te lezen, maar niet veel, want ik ben toch wel moe.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
Spud

Joepie!!! Ik ga aan de internet behandeling beginnen!
:D

Moest ik effe kwijt!
;)

Verders niks zinnigs of onzinnigs te melden. Ben leeg maar da's soms ook best lekker, geeft in ieder geval een serene rust.
:)

Fijne aaf!

JODELADIHE, Eindelijk dan toch gelukt.
Ik hoop echt dat je er net zoveel aan zult hebben als ik. Behalve met het stoppen met drinken heeft de behandeling mij geholpen om mijn leven een nieuwe richting te geven, nl. mijzelf te leren accepteren en voor mezelf te gaan opkomen en - ook heel belangrijk - uit mijn sociaal isolement te komen.

Hannah,
Geduld met de vrijwilligersorganisatie. Het is bij heel erg goed bevallen destijds om Nederlandse les te geven aan buitenlandse vrouwen. Was ook heel goed voor mijn zelfvertrouwen. Niet alleen die vrouwen hebben ervan geleerd, maar ook ik heb bij mezelf onvermoede talenten ontdekt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ook, Wing, al was het tijdens een familiebijeenkomst rondom een lieve, oude tante die dement is, maar wel in volle glorie negentig werd. Alle kinderen en neven en nichten van haar hebben op haar gedronken (zij deed zelf ook mee). Dat was gistermiddag. Gisteravond heb ik het rustig gehouden (met een klein digestiefje). Stoppen lijkt voor mij nog erg ver weg. Gisteren was ik even mijn depressie vergeten.

Groetjes aan alle mensen zonder ruggengraat, zoals ik,

Depri

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Spud, mooi zo, ik heb inmiddels bericht gehad dat ik mee kan doen met de pilot van 'eetproblemen de baas'. nu gaat dat heel goed met die ritalin maar ik weet niet of ik dat eeuwig en altijd zal blijven slikken en zonder dat verval ik weer in vreten. Dus vandaar dat ik hoop dat ik een wat normalere relatie met eten kan krijgen.. ipv alles of niks.

Hannah, vind het megastoer dat je de stap naar vrijwilligerswerk gezet hebt.. nou moeten ze natuurlijk wel gaan reageren.. grmpffff. Het lijkt me best leuk om te doen en bibliotheken zijn ook wel vaak goeie organisaties om bij te werken. Belangrijkste is dat je je weer ergens aan gaat verbinden, nieuwe mensen gaat leren kennen, hopelijk iets doet wat je leuk vind en daar weer zelfwaardering uit kan halen. Dan kan Hannah groeien en bloeien!!

Wing, probeer eens hier te komen voordat je gaat drinken, wie weet kan je het dan voor zijn. Maar aan de andere kant is de keuze helemaal aan jou of je wel of niet wilt drinken en kan ik daar weinig aan veranderen ;) maar mocht je twijfels hebben dan is het soms handig om hier even mee te doen tot de trek over is.

Hier verder ook niet zoveel zinnigs meer te melden behalve dan dat ik weer eens een fijne rebound van de medicatie heb en kotsmisselijk ben.. dus zo mijn bed maar in!!

morgen weer een vrije dag, maar tijd om uit te rusten heb ik nog niet echt genomen ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hà, en gelijk willen blijven hangen, hè?
Nee, om eerlijk te zijn is het maar niets zo. Nu een week in de lappenmand, 8 dagen, en het is net of die dagen gewoon wég zijn!
Koortsig, lamlendig, en als vriend Soothe niet mee zat te luisteren zou ik zeggen : "doe mij maar een kater!"...
En zo voel ik me dus ongeveer, een kater van categorie 5, dus kómop, die hebben we allemaal wel erger meegemaakt! Niet zeuren dus, maar toch...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...