CPAS Geplaatst 21 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2009 Een geboren avond- en nachtdier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 21 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2009 Moet morgen om 8 uur bij de huisarts zijn. Dat is even ver als mijn werk, maar ik begin te werken om 9 uur. Maar ik kan het wel aan, hoor, Witte Lelie, 'k heb 13 jaar van mijn leven in Rotterdam gewerkt van 8 uur 's morgens tot 4 uur 's middags. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 21 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2009 Ik ook, maar nu is het tijd om weer eens aan mijn was te werken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 21 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2009 Zo, hier ben ik weer.Lekker vanmiddag in de tuin gezeten en yatzee gespeeld met man en een vriend.Vriend was inplaats van de gebruikelijke whisky aan de wijn.Was veel gezonder zei hij.Lachen hoor, hij dronk dubbel zo snel als anders en is nu aan de tweede fles begonnen.Wie fopt nou wie ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 21 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2009 Wng, die gekke bult is weg!! De antibioticum kuur is nu afgelopen, dus nu kijken of het ook wegblijft. Zij is al afgevallen, nu ik nog.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 21 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2009 Er is vandaag wel héél weinig geschreven! pas pagina 5! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 21 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2009 Fisch,Ja, weinig geschreven vandaag, misschien omdat het vanmiddag toch ineens mooi weer werd.Over afvallen gesproken, sinds ik niet meer drink ben ik blijvend 3 kg. kwijt.Toch mooi meegenomen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 21 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2009 Rapilos,Ach, 2 flessen wijn is gezonder dan 2 flessen whiskey. Je gaat er iets minder snel aan dood.Fish,Ik denk dat zij wel weer zal aankomen als ze genezen is.En ik was na het stoppen in korte tijd ongeveer 13-14 kg afgevallen. Ging een tikkeltje te hard (70 naar 56 kg). Inmiddels is er weer wat aangekomen en zit ik op ongeveer 62-63 kg (incluis de 2 kg van het stoppen met roken). Ik vind dat een prima gewicht voor mezelf. Ik ben 1,62 m. Ik heb nog nooit gelijnd. Waarschijnlijk ben ik daarom niet dik.En wat zal ik nu gaan doen. Er zit nog een was in de wasmachine en eentje in de droger. Ik heb zin om een lekker douche te nemen en nog een was bij te maken dus. Ja, dat ga ik maar doen: lekker douchen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 21 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2009 Dan past je gewicht wel goed bij je lengte hoor Wing:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 21 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2009 Ik was er vandaag min of meer niet, hier bleef t wel droog, Ik wens dat iedereen die dat wil toe en iedereen een prettige nacht en tot morgen (een dag buiten met fietsen en zo is best wel vermoeiend, kijken of ik daar beter van kan slapen ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 21 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2009 Henkie,Dat is gezonde vermoeidheid, geen drankvermoeidheid.Wedden dat jij heerlijk slaapt vannacht!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PEM Geplaatst 21 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2009 Goedenavond allemaal,Even laten weten dat het goed gaat hier. Een 2e alcoholloze dag. Ik moest er eerlijk gezegd ook niet aan denken, na mijn enorme uitspatting van dinsdag. Daar ben ik nog beroerd van geweest. Reden genoeg om het maar niet meer te doen. Over afvallen gesproken, ik ben ook in de race. Ik weeg nu 75 kg. en ben 1.68 m. Er moet dus nog een kilootje of 10 af. Andere uitdaging.Morgen naar de peut om mijn misser van dinsdag te bespreken.voor een ieder die gaat slapen zo, slaap lekker.Nadat ik dinsdag in coma heb gelegen heb ik niet al te best geslapen. En nu nu ben ik ook alweer klaarwakker. Ik ben nog erg onrustig.Lieve groetjes Pem Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 21 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2009 Zo, ook weer op honk, wilde vanmiddag de deur uit gaan stond eerst 1 vriendin voor de deur.. okee nog even en bakkie, en dan echt weg, vriendin 2 voor de deur, gelukkig kwam die alleen maar iets afleveren en zo was ik rond 4 uur toch nog in het huis van mijn ouders. Lekker in de tuin gewerkt, gras gemaaid, onkruid gewied, gekookt en rond 8 uur was ik weer thuis.Eindelijk mijn eigen huis opgeruimd!!! hehe, wat een heerlijkheid, orde, eindelijk!!!! morgen kastjes opruimen want daar is alle bende nu heen gegaan lekker dagje wel dus! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
linde Geplaatst 21 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2009 Zo daar ben ik nog even. Vandaag heerlijk gefietst met mijn vriend. We hebben niet zo heel veel tijd zo samen dus daar genieten we dan ook erg van! In de Drentse bossen waren we en mijn vriend zei(zegt ie toch wel vaak) hoe geweldig hij het van me vond dat ik gestopt ben en hoe knap hij dat vind. ik word er altijd een beetje verlegen van en zeg dan maar gauw dat ik ook geen keus had, dat het ook niet meer kon, dat ik anders dood was gegaan. En zo is het ook toch jongens, laten we ons niet vergissen! Alcoholisme is een ongeneeslijke dodelijke ziekte. Als je maar doordrinkt ga je er uiteindelijk aan dood!! Confronterend he? Kan het zo gauw niet terugvinden maar iemand vroeg waar mijn zoon had gezeten. Nou die was de korte vakantie gaan vieren met een aantal anderen, lekker chill mama! Ik kan niet wennen aan die puberterminologie! Chill! Nou vooruit maaar. Toen zijn ze naar de film gegaan en daarna nog even gaan stappen. Chickies scoren!!!!! Nou ja zeg! Chickies scoren!!!! En Oh zielig mamma maar ik heb er echt niet aan gedacht, o zat je met het eten klaar? Oh wat zielig mamma ik zal het niet meer doen. Hij is alweer de hort op met zijn vrienden, chillen en chickies scoren denk ik! Mijn dochter gaat het straks uitmaken met haar vriendje, dat wil ze gewoon via de telefoon doen. Jeetje heb ik zo slecht opgevoed? Hij is sneu! Daarom moet ie weg want ze kan wel wat beters krijgen en ze heeft ook al een nieuwe op het oog, die werkt bovendien bij de phone house, lekker makkelijk. En ik maar preken over respect voor andermans gevoelens en wat gij niet wil dat U geschiedt enz. Ik ben wel lief zeggen ze maar niet van deze tijd en daar kun je het dan mee doen. Nou daar kan ik het weer mee doen! Jeetje ik hou gauw op wat een verhaal is dit geworden!! Iedereen alle goeds en lekker slapen straks en met nieuwe moed weer op morgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cato Geplaatst 21 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2009 Hoi allemaal,Gelukkig heb ik vandaag ook een fijne dag achter de rug. Vanmorgen even over een rommelmark gelopen, de praxis bezocht en daarna heerlijk gerelaxt in het bubbelbad samen met mijn vriendin. Ze zei nog: je bent een beetje over je dip heen he? Je voelt je beter vandaag? Van dat bubbelbad werden we allebei zo vreselijk lui dat we even lekker geslapen hebben op een ligbedje in de tuin. Dit weekend kijk ik ook erg naar uit, niet verwacht dat ik er naar uit zou kijken, omdat er geen feestje of stappen (met wijn) in de planning staat. Ga lekker samen met mijn kids naar haar toe voor een relaxed weekendje bubbelbad, barbeque...enz. enz., maar zonder drank!Wish me luck.Voor allemaal slaap lekker en morgen gezond en uitgerust weer op.Liefs,Caro2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 21 mei 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 mei 2009 Wat stilleks hier vandaag.Ik heb nog lekker even van de zon kunnen genieten.Daarna lekker gegeten en nu ben ik best moe.Veel klusjes ij huis gedaan en aangezien ikerg kort geslapen heb vannacht hoop ik vanavond tochiets beter te kunnen slapen.Wing,onthand frutten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 21 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2009 Opes, ik heb wel drie muesli-reepjes gegeten vanavond. Verder niet gesnoept hoor.Vier boterhammen met ontbijtkoek erop, een Wasa Sandwich, Chili Sin Carne met zilvervliesrijst was verder alles wat ik gegeten heb. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 21 mei 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 mei 2009 Er komt nu op Ned 2 een documantaireover de virtuele wereld.Ik ga even kijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 21 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2009 Corinne, mijn teefje moest afvallen hoor! Ze krijgt speciaal dieetvoer hiervoor en dat werkt goed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 21 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2009 ik ga slapen truste allemaal tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 21 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2009 Zo een beetje iedereen heeft hard gewerkt vandaag. Ik ook! Maar nu ben ik toch maar gestopt. Er ligt nog een was die opgevouwen moet worden en een was in de wasdroger. De verdere afhandeling van beide wassen is voor morgen. Vier wassen dus, het hele huis gezogen en de wastafels en douche in de badkamer gesopt. Oh ja, ik heb ook nog wat betalingen ingepland.Fish,Dan is het goed, ik dacht dat ze vanwege die bult was afgevallen. Mijn kat zit ook op dieet, maar niet om af te vallen. Gruis in de blaas. Levenslang dieet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 21 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2009 Een rondje fietsen 's avonds is ook wel lekker, alleen ben ik nu klaarwakker.Ik ben de laatste tijd helemaal "in" tekenfilms. Family Guy en South Park vind ik het leukst. Dat absurdisme. Ik ga nog even wachten tot mijn lief thuiskomt, dat zou wel eens laat kunnen worden. Als de heren naar hun vriendenclub zijn.... net meiden.Ik vind er trouwens niets mis mee om af te willen vallen. Als ik me goed voel bij een bepaald gewicht, dan doe ik daar moeite voor.Ik vind het prettig als mijn kleding soepel om me heen zit. En fijn om in de spiegel te kunnen kijken en tevreden te zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 21 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2009 Lekker om te lezen dat iedereen een lekker dagje heeft gehad!.. en volgens mij ook nog drankloos!!Ik heb de koude biertjes in de koelkast van mijn ouders keihard uitgelachen, blijf maar lekker hier koel liggen zijn, ik laat jullie mooi liggen!De hond van buuf is hier. Vanavond gedropt omdat zij gaat stappen, ik hoop dat ze niet te laat terug komt want ben eigenlijk wel moe en wil niet te laat naar bed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 21 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2009 Tapas dat heb jij mooi gedaan, dat uitlachen.Maar stappen, dat duurt toch tegenwoordig minstens tot vijf uur 's morgens? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 21 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2009 Weeg 46 hele kilo's en ben 1.59 lang, niks mis mee als je je daarbij goed voelt want daar gaat het om toch? Pf was een zware (groenten)dag dus kruip in mijn nestje en wens iedereen een heel goede nachtrust.Hahahah Vie boezem heb ik niet maar draag een strikje dan zien ze wat de voorkant is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden