rapilos Geplaatst 21 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2009 Drup,Heb je niet per ongeluk een bestelling gekregen van iemand anders.Dit kan jij toch nooit besteld hebben lijkt mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 21 mei 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 mei 2009 Wat valt het weer tegen.Ik had mij erop verheugd de hele dag buiten te zijn.Nu ben ik maar mijn bed aan het verschonen en de kasten aan de onderkant aan het uitsoppen.Wel nuttig natuurlijk maar niet echt mijn hobby.Was draait en van het één komt het andere klusje.Vanavond ga ik lekker asperges eten.Jammie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 21 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2009 Albertina,Ja, balen dat weer.Hier de koelkast en vriezer helemaal ontdooid en schoongemaakt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaia Geplaatst 21 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2009 Har ik heb nog steeds mijn X, Y noch Z gevonden, dus geniet jij maar lekker van jouw N, en sterkte met het zeggen tegen A... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 21 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2009 Ja Rapilos ik denk dat een of ander tehuis heeft besteld hahaha. Sjonge wat een werk en plaatsgebrek maar wel lachen en balen tegelijk. Had meteen moeten reageren maar was zo confused vanwege de lading en rekening....Enfin heb tot Kerst genoeg denk ik en kon het gelukkig betalen. Heb 2 katten dus die eten het voer wel op, ga de musli broodjes een de eendjes voeren en moet morgen naar de winkel voor yoghurt. Echt gillen hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 21 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2009 Goedemiddag.Nou valt zeker tegen zeg, met het weer. Wij hadden plannen gemaakt om de hele dag te gaan fietsen, maar nee, toch maar niet.Har, ik zend je op afstand wat kracht. Heel goed van je dat je het direct bespreekt. pijnlijk voor jullie allebei, maar zachte heelmeesters.... Het is mij wel eens overkomen dat een geliefde signalen afgaf dat hij niet meer met me door wilde, maar er niet voor uit durfde te komen. Ik denk dat hij hoopte dat als hij maar vervelend genoeg zou doen, ik de knoop wel zou doorhakken. (Wat ik tenslotte ook heb gedaan.) Maar dat vond ik veel pijnlijker dan wanneer iemand eerlijk tegen je zegt dat 'ie niet verder wil.Verder hoop ik dat we het met ons allen weer droog houden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anja62 Geplaatst 21 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2009 Goedemiddag allemaal,Het gaat er bij een aantal van jullie privé best heftig aan toe en ik vind het dan ook moeilijk om daar nu op te reageren.Ik sta sinds afgelopen zaterdag droog en ben, hoop ik, over de ergste lichamelijke dip heen. Ik ben nog wel bang voor de geestelijke dip die gaat komen, maar ja, als je naar de top van de berg wilt klimmen moet je altijd eerst door een donker woud heen.Ik wens iedereen sterkte en wijsheid!Groetjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 21 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2009 Met mij gaat het goed hoor Dar, beetje pijnlijk, zo'n drain in je oor, maar die mag er einde volgende week uit.Anja je hoeft niet op iedereen te reageren. Lijkt me, zeker in de beginperiode van het stoppen dat je je handen al vol genoeg aan jezelf hebt. Gefeliciteerd, dag 5!!!!En ehhhh angst is een slechte raadgever. Wel heel menselijk om zo te denken. Kop op, je hebt de lichamelijke ontwenning al gehad, en als je nou elke dag die eerste niet neemt gaat het vanzelf.En echt waar, er komen andere dingen voor in de plaats. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 21 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2009 Oh jaaa, helemaal off-topic, maar gisteren werd het modem van mijn nieuwe provider bezorgd. Tjeee, wat een prachtig designding is dat, die zou ik nou zo voor de sier in de kamer zetten.28 mei ga ik over op de nieuwe provider. Kan ik eindelijk ook weer eens normaal telefoneren. (De overstap ging niet helemaal naadloos, zit al sinds 1 mei zonder vaste telefonie. De kosten van mijn mobieltje zijn schrikbarend gestegen.)Hee lekker zeg Dar, draadjesvlees. Eigenlijk eet ik geen vlees, maar dat ga ik toch ook weer eens maken. Je moet toch af en toe èrgens mee zondigen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 21 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2009 Nou, hier begint het zachtjes te regenen.Nee zo'n drain is niet fijn, ik zal je de fruitige details besparen Dar. Maar goed, nog anderhalve week en ik ben er van af.Zeg, even een andere vraag. We hebben het er af en toe wel eens over dat je jezelf met het geld dat je eventueel bespaart door niet te drinken, beloningen kan geven. Ik weet niet meer wie het was, met dat afgesloten spaarvarken, maar er waren ook potjes, blikjes enzovoort.Doet een van jullie dat nog?Ik heb het in het begin wel gedaan, best leuk. Zo heb ik een weekendje bjoetieboerderij voor mijn zus en mij opgespaard.Maar ik merk dat het geld tegenwoordig aan andere dingen toch wel opgaat. Bijvoorbeeld, ik eet veel beter dan in de dranktijd (dus duurder) en ik ga weer naar musea of voorstellingen, waar ik met dat duffe wijnhoofd ook nooit aan toekwam.Ik zou het leuk vinden om te lezen - mocht iemand nog sparen - wat voor kadootjes jullie kopen of hebben gekocht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 21 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2009 har sterkte , moedig van je zo lieve mensen ik heb mij een weekendje opaal kust geboekt , vertrek morgen en kom zondag terug effe er uit zal mij goed doen voor de grgrgr begint strakjes vertrek ik naar grim de fietsen ophalen wens jullie fijne dagen toe ps misschien kom ik nog effe langst maar beloof niets Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 21 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2009 Ik leg 200 per maand weg, gewoon omdat ik dit leuk vind. Ik geef het nog niet echt aan andere dingen uit.mmm 10 kilo appels: appelmoes ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 21 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2009 Blacky,Veel plezier.Ik heb ingelogd en werd afgeleid. Dus heb nog niets gelezen.Een goede dag wens ik iedereen en ik ga maar eens doen waar ik aan begonnen was: stofzuigen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 21 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2009 Darleeling mag je best om lachen hoor, deed ik ook maar ben nog steeds bezig en na peentjes schrapen ben ik het echt ff zat en zit me suf te piekeren waar het te laten. Maar ga dapper verder want er ligt nog Chineese kool,venkel, kilo tomaten, komkommer, uien, Spaanse peper, knoflook, tauge en peultjes. Wat een hemelvaartsdag hahaha, had er eigenlijk een foto van moeten maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 21 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2009 Drup, heb je al gekeken of je wel de goeie bestelling hebt gekregen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 21 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2009 Goeiemiddag jongens! Ik ben vandaag lekker VRIJ !!! En het zonnetje schijnt hier dus wel.....Zo naar het strand denk ik...Ik wil AFVALLEN!! Helemaal sinds ik gestopt was met drinken eet ik best heel veel. De bakken ijs vlogen erdoor. Achteraf bleek dat ik een rekenfoutje had gemaakt met de calorien tellen daarvan. Was 2x zoveel! Ijs neem ik dus niet meer. Ik heb citrusvezeltabletten gekocht, en nog een capsule waar de trek van zou verminderen. Heb wel het idee dat het een beetje helpt.Gister het programma van Sonja Kakker gekeken ter inspiratie. De kilo's vlogen eraf bij de dames! 10 kilo in 8 weken! Wil ik ook!!Ik ga mijn tussendoortjes nu dus niet meer per pak eten, maar per stuk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 21 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2009 dhendro kom je ff appelmoes maken dan voor ik de helft aan de merels voer? Naja die zijn er dol op en hebben nu ook jonkies. Trouwens het zijn Granny's en daar krijg ik al het zuur van, vooral mijn gezicht.Ja FF ben altijd zo ruimerig dus bestelling van internet af en rekening weg. Goede les dus voor me want weet zeker dat ik deze groentezaak niet besteld heb hahaha maar wel geleerd beter op te letten. Ach zoals ik al zei kon het betalen maar het is ook 4 jaar goed gegaan dus een keertje mis is niet erg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 21 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2009 Vie, sterkte hoor lijkt me heel naar iets met je oren en een drain helemaal.Ga even met doggy want ik dreig een groenten-rsi te krijgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 21 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2009 Iedereen die ziek is of slechte uitslagen heeft gehad: heel veel sterkte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 21 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2009 Zo! De was zit er eindelijk in! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 21 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2009 Nou maar hopen dat ik mijn tentamen goed gemaakt heb! Heb 3 juni een her-tentamen ook van Medisch over veel moeilijker stof! Maar dat ken ik dus al een beetje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 21 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2009 FF, jij was toch eigenlijk op zoek naar een nieuw huisje? Hoe staat het er nu mee?Voor wie wil afvallen kan ik alleen maar zeggen: snoep niet en doe iets aan sport. En eet veel gestoomde groentes. Ja gekkie, wat dacht je, als je liters ijs gaat zitten eten. Haha, ik hoop dat Drup inmiddels is uitgelogd, want die wil niet afvallen en heeft wel heel veel groentes in huis. Vorig jaar was ik veel te mager (ziekte) en kreeg van de diëtiste van het ziekenhuis een streng programma. Veel pasta, kaas, vette vis. Maar geen suikers! Veel snoep en ijs is gewoon voor iedereen slecht. Het schijnt iets te doen met je hersenen waar je depressief van wordt, of bij sommigen juist hyper.Inmiddels ben ik zo gezond aangekomen, dat ik het iets te bloeiend ga vinden. Nog steeds niet van de gekke, 60 kilo bij 170 cm. mag. Maar ik vind het voor mijn lichaamsbouw te zwaar. Vandaar dat ik me opgegeven heb voor een atletiekvereniging. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 21 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2009 Hee Fish ik moet ook afvallen, maar dat komt door het stoppen met roken, vandaag 11 weken.Ben aardig ontregeld met alles. Dat Sonjabakkeren zie ik niet zitten, ik ben nog zoekende.Volgende week ga ik daar dus ook over nadenken.Zo eindelijk mijn computer op orde.Alles moest er nog een keer vanaf en ben er nu zoooooooooo blij mee.Ik kreeg maar de helft van de sites b.v. En het was altijd maar gokken.Verder gaat het redelijk, aardig goed met mij, niet helemaal dus aldus.Wil er liever niks over zeggen nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 21 mei 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 mei 2009 Vie,60 kilo bij 1.70 is toch prima?Ik ben net zo lang als jij en ik weeg 70 kiloen ben eigenlijk aan de dunne kant.Het zal ook wel met je "bouw" te maken hebben.Fish,Een Magnum ijsje is gelijk aan één pakje roomboteren zit vol met verkeerde vetten.:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 21 mei 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 mei 2009 An,fijn dat je er weer bent.Ik heb je gemist. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden