Spring naar bijdragen

Gem 2 jaar!!!!

Gast Hannah1

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 153
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Lieve Gem,

VAN HARTE MET JE 2 JAAR ADB!!!!!!!!

:heart::present::sun::heart::heart::present::sun::heart::heart::present::sun::heart:
:heart::present::sun::heart::heart::present::sun::heart::heart::present::sun::heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,
Niet lekker geslapen helaas.
Gem van harte met je 2 jaar. Ik hoop dat ik dat over 2 jaar ook met trots kan verkondigen hier op het forum.
Karinneke, welkom terug. Kop en schouders eronder. Ik ben na een megauitglijder afgelopen dinsdag ook weer begonnen. Ik strijd met je mee.

en voor iedereen een fijne dag.

Moet vandaag nog ff aan het werk.

Lieve groetjes Pem

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gem 2 jaaaaaaaar:D

Wow gefeli, je bent een voorbeeld hoor voor mij, op naar de 4 nu he.:musicnote:

Zo nu ga ik de tuin in, gras komt vandaag dus ga nog even harken en opruimen en snoeien,

Tina heerlijk een exxtra vrije dag heerlijk!!!

Pem het gaat jou ook lukken hoor,

Karinneke, gewoon vandaag de eerste laten staan en dan met de dag leven en als er ruzie is, gewoon een boek pakken of naar buiten gaan, Je kan het hoor!:moon::present:

HenkieT, jij gaat zo lekker positief en geweldig, big up voor jou:musicnote: Lees je met veel plezier hoor, ga zo door

caroline, mooi gezongen hahah, alles goed?

Hannah, alles goed meid??? ennog wat leuks te doen vandaag?

Nou ben al uren wakker dus ga de kindjes wassen en aankleden en dan de tuin weer in en om half 9 lekker de boodschappen doen met de kids en als mn man om half 1 klaar is dan het gras gaan leggen en wat struiken kopen, Hier nog steeds droog ondanks veel verjaardagen, lekker fris en aan de melk,
Nou ik ga beginnen.

Mensen succes vandaag en ik heb een typ gebrek merk ik hahhha

Dikke kus en knuf voor iedereen Suus

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
karinneke

dank je! ik zal moeten leren dat..als dingen verkeerd gaan het geen reden is om weer overstag te gaan...maar moeilijk hoor......in ieder geval werk ze. ik ga eens goed nadenken...want het niet gaan werken hierdoor zal me niet in dank worden afgenomen..ok, als dit alles is......

Hoi Karinneke,

Wellicht neem je het mij niet indank af,
ik zou toch even iets tegen je willen zeggen.
Ik lees je hier vaak als het je niet goed gaat,
daar is niets mis mee hoor!
Wat ik echter wel erg jammer voor je vind is
dat je dan ook altijd schrijft dat je niet gaat werken.
Pak jezelf eens bijeen en verzet je zinnen een beetje.
Het is zo makkelijk om thuis te blijven als het je even
tegenzit.
Vervolgens loop je dan weer het risico dat je je baan weer
kwijt raakt.
Het lijkt mij zo een cirkeltje te worden wat moelijk is
te doorbreken.
Het is geen kritiek maar een goed bedoeld advies om
niet zo snel bij de pakken neer te gaan zitten.
Wellicht kan je er iets mee!
Sterkte.
:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Suus vandaag last van mijn kuiten van het lopen in de horeca maar dat vind ik niet erg da`s na het weekend weer over dan ben ik er weer aan gewend.
Heerlijk werk vind ik dat en dat doe ik dus vanmiddag weer
Ja goed geslapen ook vannacht

Gaat het goed met jou? nu ga ik douchen en aankleden en werken tot vanavond

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Van mij ook een slinger voor Gem....2 jaar, fantastisch!!
B):sun::present::musicnote:B):sun::present::musicnote:B):sun::present::musicnote:B):sun::present::musicnote:B):sun::present::musicnote:B):sun::present::musicnote:
B):sun::present::musicnote:B):sun::present::musicnote:B):sun::present::musicnote:B):sun::present::musicnote:B):sun::present::musicnote:B):sun::present::musicnote:

Ook nog een verlaat :present:je voor je verjaardag!

Ferromonen Hannah? Axe misschien :D Zou het niet weten, maar ik kan het ook bijna niet bijhouden. N. ken ik al maanden van db. Ik denk dat het de beloning is van volledig mezelf zijn en keuzes kunnen maken ;)

Heb inmiddels gelezen Caro dat je de schetsen op je forum gaat plaatsen, leuk! Alvast bedankt voor je inzet :present:
Onder thema's vraag je naar indrukken van de meeting...zal er eens over na gaan denken.

Marjo, de verleiding toch te groot? Nog gefeliciteerd met je nieuwe baan trouwens. Pak jezelf bij de kladden meid...alcovrij leven is zoveel leuker, past veel beter bij je radslag! Drinken is een verkapte vorm van angst voor het leven. Onderschat het goedje niet, je kunt er zomaar in blijven hangen. Je hebt lef genoeg om jouw leven zelf (zonder drank) op poten te zetten. Je BENT al compleet :P

Henkie, toppie! Je gaat goed!

Geniet van je vrije dag Tina :present:

AR, werk ze! :)

Karinneke sterkte! Laat je niet door emoties over-mannen ;)

Har, neem een boterham!

Niegoedgelezen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Har, hou op.

Kom dan nu even melding maken van niets
Caravan ruikt naar groene zeep
Ik weer naar mij
Dus ben ik blij

Dan is er nog genoeg ander gif
Tintelende hersenen: Pillen
Kotsend uit het raam: Roken

Mwaah...

Potje freestylen vandaag!

:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Getver, wat negatief
Dan lijkt het alsof het
niet goed gaat...

Integendeel!!!!!!!

Het gaat goed

Ik maal de bonen voor de koffie
Met zo'n slingertje...

Ik doe de afwas aan de picknicktafel

Ik fiets en werk

En 's ochtends trap ik dauw

Dan eet ik een vis

Nu weer door
Dag maken

Dag Lieverds
Ga goed
Hou moed!

;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen medestrijders,Gem..van harte!!Verder iedereen die goed gaat(naar eigen maatstaf)ook gefeliciteerd,elke dag is er één...,dit mede voor degenen die vinden dat ze,nog,niet zo goed gaan;ELKE dag is er één....,dus ging het gister wat minder...,VANDAAG is de dag!Ik drink vandaag niet! Morgen is voor mij de dag dat ik voor de eerste keer vrijwilligerswerk ga doen,best spannend,maar leuk-spannend.Ik ga op bezoek bij een cliente om wat afleiding te brengen,eerste keer zal zijn kennismaken met een bakkie koffie,en mischien een boodschapje doen of een wandelingetje achter de rolstoel(ik erachter dus en zij erin)Als ik me bedenk hoeveel er de laatste paar jaar al ten goede veranderd is,zeker niet zonder slag of stoot,mag ik mezelf heel rijk prijzen.Geen drugs meer,geen alcohol meer,geen schulden meer(nog half jaar €50,- p/m afbetalen),geen puinhoop in huis meer,(wel gezellig rommelig,vind ik),ik heb goede begeleiding van Iriszorg,gesprekken met een psycholoog gehad en dat wordt voortgezet,dit even in het kort,ik vergeet vast wat,maar genoeg positiefs om vertrouwen te hebben en door te gaan op deze weg.Ik heb wel eens gezegd dat ik me er,zowat,al bij neergelegd had dat dit alles voor mij niet meer was weggelegd maar wat ben ik blij dat ik toch nog de drive had en heb om er toch nog voor te gaan!!!Ik heb weer toekomstperspectief en wil nog veel meer mooie dingen van het leven meemaken,kortom;ik ben een blij mens,lijkt wel of ik gelukkig ben....en nogmaals;dit is echt niet allemaal vanzelf gegaan,bloed,zweet en tranen,maar is het dat waard? JA!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...