Gast Hannah1 Geplaatst 22 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2009 :musicnote: :musicnote::present::present:Alle ballonnen en slingers voor jou Gem.VAN HARTE MET JE 2 JAAR ADB!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 22 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2009 Lieve Gem,VAN HARTE MET JE 2 JAAR ADB!!!!!!!!:heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 22 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2009 Morgen Hannah,ja, ik heb erg lekker geslapen.Wel vroeg wakker maar ja, daar ben ik wel aan gewend.En jij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 22 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2009 Daar denk ik ook aan.Nog even lekker terug mijn mandje in.Het Is nog wel erg vroeg.Ik ben vandaag vrij, mijn leidinggevende is er nietdus hoefde ik ook niet te werken.Dus de vrije dag heb ik zomaar cadeau gekregen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 22 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2009 goeiemorgen dauwwtrappers Gem van harte hoor, daar hoop ik ook te komen wordt t mooi weer weer vandaag medeforumers eerst maar koffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 22 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2009 deelt ff koffie uit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 22 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2009 hoe lang dronk je al niet karinneke? jammer hoor maar je kan gewoon vanaf nu de eerste laten staan , dan komt t allemaal goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PEM Geplaatst 22 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2009 Goedemorgen allemaal,Niet lekker geslapen helaas.Gem van harte met je 2 jaar. Ik hoop dat ik dat over 2 jaar ook met trots kan verkondigen hier op het forum.Karinneke, welkom terug. Kop en schouders eronder. Ik ben na een megauitglijder afgelopen dinsdag ook weer begonnen. Ik strijd met je mee.en voor iedereen een fijne dag.Moet vandaag nog ff aan het werk.Lieve groetjes Pem Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 22 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2009 goeiemorgen carolien, jij begint de dag vrolijk, goedzo en je zingt prachtig hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PEM Geplaatst 22 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2009 Bedankt voor de mooie woorden carolien. Ze bezorgden mij een enorme lach. En ik ga ervoor. Ik schrijf je vers zelfs ff op.Pem Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 22 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2009 Gem 2 jaaaaaaaar:DWow gefeli, je bent een voorbeeld hoor voor mij, op naar de 4 nu he.Zo nu ga ik de tuin in, gras komt vandaag dus ga nog even harken en opruimen en snoeien,Tina heerlijk een exxtra vrije dag heerlijk!!!Pem het gaat jou ook lukken hoor,Karinneke, gewoon vandaag de eerste laten staan en dan met de dag leven en als er ruzie is, gewoon een boek pakken of naar buiten gaan, Je kan het hoor!HenkieT, jij gaat zo lekker positief en geweldig, big up voor jou:musicnote: Lees je met veel plezier hoor, ga zo doorcaroline, mooi gezongen hahah, alles goed?Hannah, alles goed meid??? ennog wat leuks te doen vandaag?Nou ben al uren wakker dus ga de kindjes wassen en aankleden en dan de tuin weer in en om half 9 lekker de boodschappen doen met de kids en als mn man om half 1 klaar is dan het gras gaan leggen en wat struiken kopen, Hier nog steeds droog ondanks veel verjaardagen, lekker fris en aan de melk,Nou ik ga beginnen.Mensen succes vandaag en ik heb een typ gebrek merk ik hahhhaDikke kus en knuf voor iedereen Suus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 22 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2009 goede morgen allemaal, maak er een fijne dag van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 22 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2009 quote: Originally posted by: karinnekedank je! ik zal moeten leren dat..als dingen verkeerd gaan het geen reden is om weer overstag te gaan...maar moeilijk hoor......in ieder geval werk ze. ik ga eens goed nadenken...want het niet gaan werken hierdoor zal me niet in dank worden afgenomen..ok, als dit alles is...... Hoi Karinneke,Wellicht neem je het mij niet indank af,ik zou toch even iets tegen je willen zeggen.Ik lees je hier vaak als het je niet goed gaat,daar is niets mis mee hoor!Wat ik echter wel erg jammer voor je vind isdat je dan ook altijd schrijft dat je niet gaat werken.Pak jezelf eens bijeen en verzet je zinnen een beetje.Het is zo makkelijk om thuis te blijven als het je eventegenzit.Vervolgens loop je dan weer het risico dat je je baan weerkwijt raakt.Het lijkt mij zo een cirkeltje te worden wat moelijk iste doorbreken.Het is geen kritiek maar een goed bedoeld advies omniet zo snel bij de pakken neer te gaan zitten.Wellicht kan je er iets mee!Sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 22 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2009 Goedemorgen AR,Lekker geslapen weer? Nog wat leuks in de planning?Zo nog 1 koffie, boom even gesnoeid gauw, ik heb er zin in Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 22 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2009 Goedemorgen allemaal,Gem van harte.Karinneke en Pem gewoon opnieuw beginnen. Het lukt wel.Sterkte allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 22 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2009 Gem gefeliciteerd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 22 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2009 Suus vandaag last van mijn kuiten van het lopen in de horeca maar dat vind ik niet erg da`s na het weekend weer over dan ben ik er weer aan gewend.Heerlijk werk vind ik dat en dat doe ik dus vanmiddag weerJa goed geslapen ook vannachtGaat het goed met jou? nu ga ik douchen en aankleden en werken tot vanavond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 22 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2009 Van mij ook een slinger voor Gem....2 jaar, fantastisch!!:musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote:Ook nog een verlaat :present:je voor je verjaardag!Ferromonen Hannah? Axe misschien Zou het niet weten, maar ik kan het ook bijna niet bijhouden. N. ken ik al maanden van db. Ik denk dat het de beloning is van volledig mezelf zijn en keuzes kunnen maken Heb inmiddels gelezen Caro dat je de schetsen op je forum gaat plaatsen, leuk! Alvast bedankt voor je inzet Onder thema's vraag je naar indrukken van de meeting...zal er eens over na gaan denken.Marjo, de verleiding toch te groot? Nog gefeliciteerd met je nieuwe baan trouwens. Pak jezelf bij de kladden meid...alcovrij leven is zoveel leuker, past veel beter bij je radslag! Drinken is een verkapte vorm van angst voor het leven. Onderschat het goedje niet, je kunt er zomaar in blijven hangen. Je hebt lef genoeg om jouw leven zelf (zonder drank) op poten te zetten. Je BENT al compleet Henkie, toppie! Je gaat goed!Geniet van je vrije dag Tina AR, werk ze! Karinneke sterkte! Laat je niet door emoties over-mannen Har, neem een boterham!Niegoedgelezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 22 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2009 Moggûh!Gem! Mooi!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 22 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2009 Har, hou op.Kom dan nu even melding maken van nietsCaravan ruikt naar groene zeepIk weer naar mijDus ben ik blijDan is er nog genoeg ander gifTintelende hersenen: PillenKotsend uit het raam: RokenMwaah... Potje freestylen vandaag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 22 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2009 :camera::clock::light:Lieve Gem! Gefeliciteerd met 2 jaar drankvrijheid!:camera::clock::light: Lieve Tapas! Proficiat met 23 maanden alcoholvrij!:camera::clock::light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 22 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2009 Getver, wat negatiefDan lijkt het alsof hetniet goed gaat...Integendeel!!!!!!!Het gaat goedIk maal de bonen voor de koffieMet zo'n slingertje...Ik doe de afwas aan de picknicktafelIk fiets en werkEn 's ochtends trap ik dauwDan eet ik een visNu weer doorDag makenDag LieverdsGa goedHou moed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 22 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2009 Har,Ik dank je voor het delen van je relatie-ontwikkelingen.Ik zit hier nu wel te suffen achter de compu. Eigen schuld natuurlijk, want ben veel te laat mijn bed ingedoken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 22 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2009 Marjo bek op `t stuur hoor hou vol je kunt het:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
poly Geplaatst 22 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2009 Goeiemorgen medestrijders,Gem..van harte!!Verder iedereen die goed gaat(naar eigen maatstaf)ook gefeliciteerd,elke dag is er één...,dit mede voor degenen die vinden dat ze,nog,niet zo goed gaan;ELKE dag is er één....,dus ging het gister wat minder...,VANDAAG is de dag!Ik drink vandaag niet! Morgen is voor mij de dag dat ik voor de eerste keer vrijwilligerswerk ga doen,best spannend,maar leuk-spannend.Ik ga op bezoek bij een cliente om wat afleiding te brengen,eerste keer zal zijn kennismaken met een bakkie koffie,en mischien een boodschapje doen of een wandelingetje achter de rolstoel(ik erachter dus en zij erin)Als ik me bedenk hoeveel er de laatste paar jaar al ten goede veranderd is,zeker niet zonder slag of stoot,mag ik mezelf heel rijk prijzen.Geen drugs meer,geen alcohol meer,geen schulden meer(nog half jaar €50,- p/m afbetalen),geen puinhoop in huis meer,(wel gezellig rommelig,vind ik),ik heb goede begeleiding van Iriszorg,gesprekken met een psycholoog gehad en dat wordt voortgezet,dit even in het kort,ik vergeet vast wat,maar genoeg positiefs om vertrouwen te hebben en door te gaan op deze weg.Ik heb wel eens gezegd dat ik me er,zowat,al bij neergelegd had dat dit alles voor mij niet meer was weggelegd maar wat ben ik blij dat ik toch nog de drive had en heb om er toch nog voor te gaan!!!Ik heb weer toekomstperspectief en wil nog veel meer mooie dingen van het leven meemaken,kortom;ik ben een blij mens,lijkt wel of ik gelukkig ben....en nogmaals;dit is echt niet allemaal vanzelf gegaan,bloed,zweet en tranen,maar is het dat waard? JA!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden