tasseke Geplaatst 23 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2009 chips, daar had ik niet aan gedacht ga direct bellen, ik wil ook varen!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 23 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2009 mijn lieve darretje...........ik heb de stoute schoenen aangetrokken en ga inderdaad varen........om 10.00 uur komt mijn boottaxi aan pffff, hellupppp waar heb ik mijn bikini gedaan????alleen die uit jaar nul is schoon Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 23 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2009 Goedemorgen allemaal,Ik werd vanmorgen met een vervelend gevoel wakker. Ik denk een beetje depri. Na gedoucht te hebben en de gordijnen open, werd dat gevoel minder. Zit nu aan de koffie. Maar helaas ondanks het mooie weer voel ik me een beetje down. Denk dat mijn hormonen beginnen te rommelen.Fijne dag allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 23 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2009 wil je continue op de hoogte gehouden worden??ik zit nu te panieken..... ik heb last van huisvrouwen bruin......... voorkant bruin de achterkant? spier en spierwit:Dloop als een dolle te zoeken naar de zelfbruinende creme.... bikini aan het uitspoelen....moet ik nu als een volleerd, volwassen jonge dame broodjes klaarmaken? thermoskan koffie mee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 23 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2009 Thanks Spud. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 23 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2009 Sandra,ook voor jou een kop koffie en een om de dag te beginnen!!laat de hormonen voor wat het zijn, ze leven toch hun eigen leven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 23 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2009 Fijn Tasseke, ik drink zwart. Nou, ja het is een tijd om extra alert te zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 23 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2009 ohhwww,tja, ik zal een verslag van de dag bijhouden en later een uittreksel publiceren.:D de onbetamelijke delen zal ik dan weglaten :D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 23 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2009 Goed idee Darlee, zal ik doen. Misschien een moorkop. Iemand trek in, hahaha.Zal straks effe ook sporten misschien helpt dat ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 23 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2009 AR en An,voor jullie beide ook koffie!! vangen!!Ar,moet je weer werken vandaag?An,hoe is het? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 23 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2009 serieussss?????dat is mijn hele leven al....ik heb dat gegeit even nodig........ben na 4 afspraakjes nog steeds bloednerveus.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 23 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2009 ga even snel mijzelf in een groot onderhoudsbeurt storten:huh:benen en bikinilijn bijwerken, buikspier oefeningen doen en gekke bekken trekken in de spiegel:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 23 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2009 Tasseke, gewoon jezelf zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 23 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2009 Goede morgen allemaalTas dank je voor de koffie en ja ik ga straks weer werken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 23 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2009 Spud ben je schoon geworden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 23 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2009 ik was 3 dagen bezig met een hoge druk en ben de laatste dag zo mijn nest in gedoken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 23 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2009 morge An Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 23 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2009 Corinne je schreef gisteravond: 'An, Ons pact staat. Zeg maar vanaf wanneer we het dagelijks gaan gebruiken. We kunnen zo morgen beginnen. 'TextZie handtekening hieronder Corinne, heerlijk dat je in me blijft geloven.Ik ben er weer helemaal klaar mee en heb mezelf bij de oren gepakt.Goede en kwade dagen, we steunen elkaar door dik en dun.. zonder rookwolken HenkieT: nog bedankt voor de TIP!!! Heb me aangesloten .. wat een uitvinding!Knap van je dat je die antabus er weer in hebt zitten, echt harstikke knap.Poly: alweer vier maanden droog! Proficiat.Sandra: sheer up, balen als je je down voelt.Tasseke: dank voor de koffie. Vandaag hoop ik iets in de tuin te doen.AR: ook goedemoggeIdem Carolien, Dar en Spud. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 23 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2009 Morgen An, alles oke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
linde Geplaatst 23 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2009 Goedemorgen iedereen!Zo zonder alcohol wil ik wel 200 jaar worden!!!!!!!!!!!!Tuurlijk Dar ga ik voor jou netjes schrijven wat denk je?Tas wat ontzettend lief dat ze je mee uit eten namen, zò schattig, je verdient het vast!Jammer dat het soms zover komt maar goed in het kader van begrenzen denken we dan maar weer hè.Elke ochtend als ik hier inlog denk ik aan de mensen die het zwaar hebben ik wens ze moed en doorzetten jongens het is zòòveel beter zonder drank! Het enige wat je hoeft te doen is het niet te doen, niet die eerste nemen en dan zo voort, dat is het meer niet!!!Zo ik ga even met mijn hondebeest uit, mijn parkietjes(Macha en MOzes) scharrelen al weer gezelligover de vloer, zulke leuke beestjes, altijd kwiek en bezig!het belooft een stralende dag te worden en ik heb er weer zin in! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 23 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2009 mmmmm,sinds mijn eierstokken verwijderd zijn heeft mijn lichaam de vreemde gewoonte ontwikkeld om iets te doen buiten mijn medeweten.ik kom geen gram aan maar alles wil richting het zuiden vertrekken:huh:elke dag zeg hopperdehop naar het noorden.......helaas het mag niet baten.....eigenlijk........... wat kan het mij ook schelen ik ben gewoon een leuk gezellig en lief persoontje Albert,werk ze vandaag!!!An,goed om te horen dat je jezelf weer bij de oren hebt gepakt! je bent het waard om af en toe streng naar jezelf toe te zijn!Voor alle anderen....een hele fijne dag, maak er wat moois van en laat de eerste staan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 23 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2009 ja goeie tip he graag gedaan hoor en die antabus is niet knap, dat is mooi makkelijk juist jullie hebben al aardig zitten typen, mijn vriendin was op msn dus ik was niet hier iedereen een hele fijne dag en maak er van wat je er van wilt makenIk ga pogen een mooi fietsrondje te maken in de kop van noord holland en zo(arme billen) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 23 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2009 An is back!! goed zo dame!! weer in de lurven en kladden pakken, en verder gaan, want van drinken wordt je duidelijk niet blij!Ik denk dat er bij jou weer wat veranderingen aan zitten te komen en wat zelfinzichten. Dat je bepaalde dingen gewoon echt niet meer wilt maar je nog niet de keuze durft te maken en je verstand de andere kant op laat praten.Gewoon gaan staan voor wat An wil, en niet voor wat mensen van An willen! Jij komt er wel!! GOGOGOGOGO!!!Tas, gewoon jezelf zijn, buik uit laten puilen, witte achterkant laten zien en lekker schijt hebben aan alles. Je bent allang goed zoals je bent en zeker weten dat overbuurman je niet mee neemt om te varen om je platte buik maar gewoon omdat ie jouw gezelschap waardeert. fijne dag toegewenst, goed insmeren en iets met mouwen meenemen!! Sandra die hormonen komen iedere maand weer terug. Je kan ze beter maar gewoon uitzitten dan er elke keer weer van aan de drank te gaan.Zo, mijn beddengoed zit in de wasmachine en vandaag is het voor het eerst een zomerse dag hier, zonder frisse zeewind en met blauwe lucht.Ik heb er zin in! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PEM Geplaatst 23 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2009 Goedemorgen allemaal,Ik heb net het dagdraadje door gelezen. Gezellige en drukke boel. :-) Dat deed me goed. Ik stond hier op met nogal een humeurtje en voila ik ben nu zowaar aan het glimlachen en ga zo lekker onder de douche springen. Een mooi begin van de dag. Ik lag nog in bed en te bedenken hoe ik de dag moest doorkomen. Maar na het lezen van deze vrolijkheid gaat het mij zeker ook lukken. @ Corinne: bedankt voor je mooie woorden bij wie is wie. Het is idd een proces als leren fietsen. Helaas ziet mijn partner dat niet zo. Dat frustreerd mij enorm en maakt mij boos, met als gevolg woede enorme woeden met als wedergevolg gremlins. Ik heb dat gisteren ook met de peut besproken. Ik heb hier nu weer houvast aan. erg lief van je.@ Rapilos: ik herken wel wat je schrijft. Zelfhulp boeken, daar ben ik ook mee aan de gang. Partner heeft het afgeschoten, dat is niets. Kreten als denk na over je laten opnemen. Woest werd ik erom. Wij begrijpen elkaar bij dit probleem niet. Enerzijds weet ik ook wel dat ik ook schade heb aangericht hier in huis door te drinken, maar mijn partner zegt dat het op zelfdicipine aankomt. tsja.... dat is het voor mij dus niet. Je ziet het hier thuis liggen wij hemelsbreed uitelkaar. Het gaat hier heel slecht in huis, ik heb een hoop vergooid, en toch ga ik er voor proberen te knokken, waarbij ik me heb voorgenomen mezelf vooral niet uit het oog te verliezen. Hoewel ik een hoop heb stuk gemaakt hoef ik het niet constant te ontgelden nu. Ik heb samen besloten met mijn peut liever te zijn voor mezelf. En de dag positief te beginnen. Bedenk dingen waar je dankbaar voor bent en begin de dag daarmee. ziet het niet drinken niet als een straf, maar kijk naar de tijd toen je nog niet dronk. Hoe leuk was het toen. Dat kan nu ook. Ik moet zeggen dat dat mij op het moment erg sterkt. Ik schrijf het ook allemaal op. Pfffff wat een lezing he. Sorry , ik bedoel het wel goed hoor.@ tasseke, ik ga je voorbeeld volgen, ik ga ook maar lekker aan de wandel en lekker overpeinzen. Ik woon wat hoger dan de Zaan. Ook een mooie omgeving. En geniet van het varen, je kunt er zo lekker bij uitwaaien. Geniet ervan en wees je zelf.@ allemaal een warme en zonnige en "droge" dag toegewenst.groetjes Pem Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 23 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2009 Tapas: Yep, je ziet het helemaal juist. Gestopt met roken, de pillen de deur uit. Nu weer verder met niet drinken en het eten aanpakken. Ik kom er zeker. Alleen het duurt wel ff. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden