Spring naar bijdragen

zaterdag 23 mei

Vie

Aanbevolen berichten

Een heel goede vroege morgen.

Ik wil nog even tegen Rapilos zeggen dat ik het begrijp, van die zelfhulpboeken. Toch vind ik het niet erg aardig van je man om zo te reageren. Hij zou op zijn minst belangstelling kunnen tonen voor wat jou boeit.

Ik ga de hort op met de honden, het begint een beetje licht te worden.
En verder: vandaag geen alcohol. Wie doet er mee?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 237
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

de antabus zit er weer in, das wel raar. Ik heb geen trek in bier maar zal dat toch niet vergeten, die rust die t geeft is blijkbaar wel belangrijk voor me, of het feit dat ik vandaag niet hoef te kiezen of ik zou willen drinken omdat t niet kan. iedere dag zo is de keuze gemaakt met t slikken van een half pilletje, wat een luxe, dat had wel met een placebo ook gekund (in mijn geval dan)
oeh misschien is t wel een placebo haahahahaha
nou ik ga t niet testen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:moon: goedemorgen allemaal :moon:

hier een gelukkig, helder en fris tasseke op deze ochtend!!

ik ben gisteren zo uit mijn dakje gegaan en wilde alleen maar rust hebben!! helaas mocht dat niet baten! de meiden waren gisteren zo lief om me uit eten te nemen :D

waarschijnlijk moet je in dit huis eerst boos worden en chagarijnig met een maltje in tuin plaatsnemen voordat hier iemand luisterd.
maar goed, ellende weer opgelost en bijgelegd.

de zon schijnt in mijn gezicht, heb de ochtendkilometers er alweer opzitten en ben klaar voor deze dag!!
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ha,

ik wandel elke ochtend, wel een beetje stevig doorwandelen natuurlijk!

rennen is niets voor mij want ik ben constant afgeleid!, dan zie ik weer mooie bloemen of een bootje dat vaart, vanochtend heb ik weer tien minuten bij de zwanen met pullekes staan kijken.

stuiteren doe ik later op de dag!!:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

echt wel genieten!!

ik woon aan de zaan, het maakt niet uit of het winter of zomer is het is altijd mooi en relaxed.
een mooi rondje van 5 kilometer en ik ben klaar voor de dag!

heb het een tijdje geprobeerd om het niet te doen maar dan stuiter ik direct door het huis, teveel aan energie en kronkelende gedachtes, gegarandeerd dat het fout gaat.
buitenom de energie heb ik ook nog een puberdochter met een giga ochtendhumeur....... dat kost dus voorbereiding in de ochtend:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen medestrijders van noord tot zuid èn van oost tot West!Ik heb goed geslapen en ben klaar om straks naar mijn vrijwilligerswerk te gaan.Normaal,dwz. eerder,zouden de zenuwen al weken door mijn lijf gieren met meestal als gevolg dat ik afbelde als zijnde 'ziek',wat het ook was wat ik zou gaan doen,dus ook de leuke dingen liet ik aan me voorbijgaan.Nu is dat anders dus,en daar ben ik heel blij mee,het is gewoon niet leuk om jaren lang het gevoel te hebben dat je maar een beetje meehobbelt en dat het leven,wat dat dan ook inhoudt,aan je voorbijgaat.Ik ging op het laatst alleen nog ergens naar toe als ik minstens drie halve liters op had en wat seresta,en dan nog maar een uurtje ofzo en weer snel naar huis....Dan voel ik me nu toch wel heel erg veel beter.Ik drink nu 4 maanden niet meer maar dat is het niet alleen,ik sta nu,en dat is zo'n jaar of twee/drie,anders in het leven,ik wìl weer,ik wil anders,beter,bevredigender; léven i.p.v. óverleven.Het is,wat meer mensen al gezegd hebben niet enkel niet meer drinken,misch. dat dat voor anderen genoeg is,ik heb meer te doen,heb mezelf zo'n dertig jaar verdoofd met van alles en nog wat en begin nu te ontwaken maar ben met mijn ontwikkeling op bepaalde gebieden nog wel een flink eind achter,eigenlijk ook wel weer leuk want er staat me dus nog veel nieuws te wachten....,ik bekijk het dus positief.Ik wens iedereen weer het allerbeste vandaag,veel liefs,kracht en wijsheid.Poly (typefoutje)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

vorig jaar had ik een kleine hersenschock.......

dacht even mijn moeder op de camping te verrassen, och een ritje van 33 km, is te doen toch????

ik heb twee dagen niet kunnen plassen, maar bikkeltje als ik ben.... niet opgeven en ik ben er toch gekomen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hahahaha,

als verlegen wil en kan ik hem niet omschrijven:D

tja, tegen de tijd dat we aan een leesbrilletje toe zijn is het karakter ook behoorlijk gevormd.
hij is erg zelfstandig, en leeft erg voor zichzelf........ net als ik!

ik weet ook niet goed waar ik de tijd vandaan moet halen om met iemand om te gaan, of eigenlijk......ben ik het verleerd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Darjeeling,ten eerste weet ik niet hoe anders berichten te schrijven,ben een kneus wat dat betreft,dus sorry,ik had al iets verteld over vw,ik ga als eerste een mevrouw van 56 jaar bezoeken,eerst op de koffie en kennismaken en later een wandeling en/of boodschapje in de buurt,zij zit in een rolstoel,het is een mevrouw met geestelijke en lichamelijke beperkingen,en ze woont in een wooncentrum voor mensen met geestelijke beperkingen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ha poly,

rechts op je toetsenbord, zit een grote toets... die noemt men de "entertoets".
met deze toets kan je een nieuwe regel beginnen :P

zonder gekheid op een stokkie....
hoeveel keer in de week ga je dat doen?
heb je jezelf opgegeven als maatje of werk je voor het wooncentrum?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...