Vie Geplaatst 30 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2009 Goedemorgen,Tegen zessen, hartstikke licht, al met de honden uit geweest. Ik kwam even kijken of er al iemand wakker was, maar ik ruik nog geen koffiegeur. Dan zal ik het zelf moeten zetten.Heel fijne dag toegewenst, het ziet er mooi uit. Ik ben blij dat ik niet meer drink. Het is niet saai.Het is juist spannend om nuchter het leven aan te gaan.Geef jezelf die kans, je bent leuk genoeg van jezelf, zoals je bent, daar heb je geen douceurtje bij nodig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gees Geplaatst 30 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2009 goedemorgen vie!ik heb ook zojuist gewandeld, heerlijk die ontwakende natuur.hoe is het gisteren gegaan met je drain??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 30 mei 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 mei 2009 Hai Geeske, ik ben blij dat ik van dat ding af ben. Het oor ziet er goed uit, straks mag ik naar de audiciën voor verdere besprekingen.Ja fijn hè, zo vroeg op zijn en alles wakker zien worden. Gaat jouw slaap/waakritme ook met de seizoenen mee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gees Geplaatst 30 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2009 kun je al merken of je gehoor verbeterd is?ja, mijn slaap/waakritme gaat ook met de seizoenen mee, in de zomer kan ik niet wachten om op te staan om de zon op te zien komen!en ook als er geen zon is trouwens....licht! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 30 mei 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 mei 2009 Nee, ik hoor nog geen klap Maar dat komt wel goed. Gisteren schreef jij geloof ik dat er 20 pootjes op je stonden te wachten. Dat klinkt als 5 honden. Hoe doe jij dat met uitlaten? Laat je ze loslopen?Ik vraag het omdat ik de honden hier in de polder niet los laat. (Dan springen ze in een sloot, of ze gaan achter patrijzen aan, of ze worden overreden door een jakkerende automobilist,) En ik heb 1 hond die vooruit wil, en 1 die steeds blijft staan. Dus na elke wandeling zijn mijn armen weer een paar centimeter langer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 30 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2009 Goedemorgen dames,wat een heerlijke en zonnige dag.Ik werd ook wakker van de zon.Even een kop koffie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gees Geplaatst 30 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2009 ha ha vie.... jij kunt tenminste overal bij met zulke armen;)vlak naast ons huis loopt een ouderwets zandpad waar geen verkeer komt.hier kan ik ze loslaten, en ja, ze vliegen wel eens de weilanden in achter een ree of een konijn aan, maar als het dier zou stilstaan zouden ze gillend terugdraven.bovendien zijn mijn honden bejaard en daardoor iets trager.het ergste vind ik dat ze koeienvlaaien eten en nageboortes eten (goedemorgen .....) en nòg erger wanneer ze er in gaan liggen rollen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 30 mei 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 mei 2009 Goeiemorgen Tientje.Aggatverrrdamme Gees, weet je nog wat leuks? Koeienvlaaien, oke, dat kan ik nog hakken, maar nageboortes? En dan krijg je naderhand een fijne lik over je gezicht....Hihi, ik was al wakker, maar nou helemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gees Geplaatst 30 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2009 morgen tientje,ik hoop dat ieders ontbijtje nog smaakt........fijne dag voor iedereen, ik ga de tuin straks in! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 30 mei 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 mei 2009 Fruitvliegje, je hoeft toch geen kinderen te hebben om te genieten van dat soort uitjes? Mijn zus (58) en ik gaan elk jaar naar de Efteling. Maar een fiets kopen is altijd een goed idee, en er dan ook op gaan fietsen.Gees, ik doe met je mee, ga nu afsluiten en hop, de tuin in. Er is genoeg te doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 30 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2009 GATVERRRRRRRRRRR GATVERRRRRRRRRRRRRRRR GATVERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRen ik heb nog nie eens koffie goeiemorgen dames, een hele goeie morgendoe iets waar je Henk morgen bli mee maakt, iets kuisere berichten haahaahahahahat is al gezellig zo op de vroege morgen, patrijzen, reeen konijnen, dat zie je hier allemaal niet hoor(mooi eerste berichtje Vie ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 30 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2009 hier liepen om twee uur een groepje jongens zwaar vuurwerk af te steken, Ik heb ze met rust gelaten. Eén ervan werkt bij mij die heeft dinsdag niet zijn dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 30 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2009 Zucht es diep, Ik vin t niet gezellig als julllie nu al gaan hoor, doe es lief Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 30 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2009 Morguh maatjes! EERST KOFFIE!!!....EN EEN PEUK, help wat is het nog vroeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 30 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2009 Oh, vandaar het lawaai,het is dus luilak.Hier beneden is een kinderspeelplaatsmet een zandbak.Die ligt vol met bierflessen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 30 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2009 ...wou eigenlijk uitslapen maar ja, mijn blaas was klaarwakker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 30 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2009 ZUCHT Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 30 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2009 ow luilak ja goed dat je t zegt albertina, en goeiemorgen ook en mogge Harik ga ff koffie zetten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 30 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2009 Hé Vie, nog effe wachten op de klap dus Goh meid, laat je ons horen wanneer het geluid oorverdovend wordt? Mevrouw Gees ook goeiemorgen Tientje...SENSEOOOO! Henkie, wil je best bli maken hoor....vooruit ik geef je er de "j" bij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 30 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2009 Dar,misschien een ideetje om een stuk kunstgraste kopen en dat op je balkon te leggen.Mijn terrasje is al helemaal zomerklaar,allemaal zomerbloeiers gekocht,een paar hanging baskets, zo gezellig.Verleden jaar heb ik het helemaal opgeknapt,vlonders op de grond, een bamboe schutting.Is echt heel leuk geworden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 30 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2009 ZUCHT Tina? Adem in, adem uit....ooohhhmmmm, doe de zonnegroet Whaah, ik ga op vakantie naar Frankrijk! Kogel is door de kerk, nu nog de centen. N. gaat 7 weken vw. werk doen bij een vriendin, zij heeft een kampeerboerderij nabij Limoges. Worden ook wat cursusjes gegeven, waaronder dans....gronding, down to earth We kunnen elkaar niet zo lang missen en een houthakker, klusjesman is tegen kost en inwoning welkom...heerlijk, zie het helemaaaaal zitten, is verdorie 5 jaar geleden dat ik op vakantie ben geweest.De reis ernaartoe ga ik desnoods liften, alhoewel busvervoer niet zo duur hoeft te zijn....moet ik nog uitzoeken. Wordt hoogstwaarschijnlijk begin juli dat ik voor 3 weken ga...makes me happy!!!! :DB):light: slingertje voor ons beide Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 30 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2009 ja Dar er is versche koffie hurrrrrrrrrrrrr, ook voor jou natuurlijk en ook een hele goeie morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 30 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2009 Har,want ontzettend leuk, eindelijk weer eens vakantie.Limoges is prachtig.Is de trein geen optie?Mijn ouders gingen daar in de buurt altijd een paar maandenin de zomer naar toe.Dan ging ik ze alijd een paar weekjes bezoekenen dan ging ik met de trein. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 30 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2009 Dar,ik deed het altijd met de stofzuiger.En het voelt lekker zacht hoor!Nu heb ik er houten vlonders overheen gelegd.vond ik weer eens wat anders. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 30 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2009 Ik ben er nog hurrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden