NoaduBois Geplaatst 2 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2009 Goedemorgen allemaal! En gefeliciteerd Marjo, maak er een mooie dag van!Wat is de zon alweer warm! Net lekker langzaam wakker geworden op mijn balkon, en een vers uitgeperste jus gedronken, wat is dat toch altijd lekker ! Weer een nieuwe dag, ik wens iedereen veel moed toe om vandaag weer goed bezig te gaan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 2 juni 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 juni 2009 Ga naar http://imageshack.us/ en blader naar de map waar je je foto's bewaard op je PC. Upload je foto (max.formaat 1,5 mb.) of kies op verkleinen in het venster resize image bijv. 800x600, druk op HOST IT en wacht tot de foto is geupload; je ziet de foto in een klein venster op dezelfde pagina. Neem de bovenste optie: Direct Link to image.Ga met de aanwijzer op de link staan, klik met je linkermuisknop 1x op de link (deze wordt blauw) Toets dan Ctrl + C. Verlaat imageshack en ga naar je post. Zet je cursor op de gewenste plek en druk op Ctrl + V en voila...je ziet de link verschijnen. Om het nu een naam te geven zet je voor de link benaming Klik voor de benaming op Quote Tina, dan zie je wat ik bedoel: als ik het uitleg komt het er nu eenmaal te staan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 2 juni 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 juni 2009 Ah mooie foto! Je hebt talent Tina Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 2 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2009 whooohhhh,die had ik niet willen missen tina! vind hem zelfs zeer symbolisch, het licht verdrijft uiteindelijk het donkerte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 2 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2009 Tatááá!!!!Virtuele taart en zelfgemalen koffie!@!!!Dankedankdank voor de lieve berichtjes naar mijWordt er helemaal jiepiedepiepie vrolijk van! Niet gedokenWel hardgelopen Straks rebalancing!Het gaat goed met meGister afscheid genomenHet leven vindt blijkbaar dat ik het nu wel kan...Het leven heeft gelijk!!!!Fijne dag!Maak hem!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 2 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2009 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 2 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2009 yiehaaaaa, daar is ze daaaaan!!!met zijn 14-en jongens, we zetten marjo allemaal in het geniet ervan marjo, je hebt het verdiend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 2 juni 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 juni 2009 Nee, Tina op mijn uitleg moet je op quote drukken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 2 juni 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 juni 2009 Hummm....lekkere taart Marjo! Rebalancing lijkt me wel wat voor jou.; moet je wel op een smal koordje gaan lopen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 2 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2009 hoeveel calorieeen zitten er in een virtuele taart? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 2 juni 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 juni 2009 Weet ik niet Tas, hangt van de taart af die iets post Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 2 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2009 http://img195.imageshack.us/im.../indonesie2008022e.jpg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 2 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2009 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bako Geplaatst 2 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2009 tasseke gordelroos geeft geen pijn in de buuk[west-fries]maar zenuwpijn in de huid ,daar waar de uitslag te voorschijn komtis erg pijnlijk en langdurig en jeukt verschrikkelijkbij mij kwam het 10 weken terug te voorschijn de plekken zijn nog steeds zichtbaar en een plek nog erg gevoelig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 2 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2009 en maar wachten en wachten..........geen calorieeen gepost:D doe mij maar een stukkie extra!!!!!!moest trouwens net erg lachen, zat nog even je stukkie terug te lezen over je harem en tegelijkertijd was er in het nieuws dat mannen met meerdere vrouwen HIMBO worden genoemd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 2 juni 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 juni 2009 Himbo? Zal 's gaan googlen....ben benieuwd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bako Geplaatst 2 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2009 marjo gefeliciteerd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 2 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2009 he bako,ik weet het! ik heb vorig jaar al gordelroos gehad en ik dacht dat je het maar één keer kon krijgen, helaas dus niet, maar het is helemaal hetzelfde als vorig jaar.behalve de pijn dan!offfff,momenteel ben ik een wandelend pijn en probleemgeval, misschien ga ik wel wennen aan pijn hmmm, voordat je het weet hang ik in de SM-touwen, effe checken of ik nog leef Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 2 juni 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 juni 2009 Aah, zie het al. http://www.telegraaf.nl/binnen...n_van_nu__.html?p=3,1Klopt niks van...ben lelluk en intulligent Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 2 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2009 Harrieeeeeeeeeee:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:Dben je al klaar met google? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 2 juni 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 juni 2009 Wil best met je geiten Tas (en de rest) maar moet naar de tandarts....onderstel met gerebased worden Laterssssss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 2 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2009 Zo luitjes ik laat jullie alleen met de taart.Toedeledokie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 2 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2009 ok, de speeltuin gaat voor mij ook sluiten!!eventjes naar de dokter en boodschappen doenlaters!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 2 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2009 Borubodur op JavaYeeeessss, de aanhouder wint. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 2 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2009 Deze hing in de boom naast mijn cottegeGelukkig had ik het pas de volgende ochtend in de gaten.Nu houd ik ermee op.Zal jullie niet langer vervelen, weet nu hoe het moet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden