tasseke Geplaatst 2 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2009 hahah caro,ken je de site www.omaweetraad.nl al?????echt iets voor de klazienen onder ons!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 2 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2009 morge Dar!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lianne Geplaatst 2 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2009 Hi allemaal, ik ben brek en gebroken van slaapbegrek, heb een drama met ex gehad vannacht,maar o wat was ik blij dat ik nuchter was!hij gedronken natuurlijk1voooordeeeelen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 2 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2009 Nu nog leren dat je dronken mensen moet negeren en zeker geen ruzie mee moet maken maar ondertussen..........toppertje:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
roos2303 Geplaatst 2 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2009 gefeliciteerd marjo!!!enne succes en alles aan iedereen vandaag ook bedankt aan de mensen die gister er voor me waren en reageerde,enorm veel aan gehad en in die paar uurtjes veel bijgeleerd en in bed over nagedacht nu effe haasten,kindjes naar school en,...fris naar een afspraak! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 2 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2009 Goedemorgen allen.Hè weer lekker vertrouwd, kinderen om me heen, pc aan, alleen, waar is de koffie!?Ik zal hem zelf moeten maken vrees ik. De kinderen hebben nu al lopen zeuren dat ze volgende keer méé willen het weekendje uit. Lief zeuren hè dat wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 2 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2009 Marjo,Van megaharte proficiat met je verjaardag en dat dit maar JOUW JAAR mag worden. Die mag je ophangen in de caravan!!!!*aangepast: slinger rechtgehangen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 2 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2009 Goedemorgen vrolijke forumleden,Marjo van harte gefeliciteerd. Maak een fijne dag van.Alle anderen een mooie, nuchtere dag toegewenst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 2 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2009 MarjoGefeliciteerd!Hoe was de duik? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 2 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2009 hellup,ik ben zelf veranderd in een monster!straks even naar de dokter, heb al een paar dagen pijn in de beuk (zaans voor buik), maar nu zit ik onder de vlekken denk aan een gordelroosje maar je weet het nooit hé??@houtje is ook weer op het front zie ik!!hoe was je weekend? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 2 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2009 huuuhhhh safi,voor mijn gevoel heb ik je gisteren nog een fijne vakantie gewenst!was het een droomreis of is het een kwestie van lang leve de laptop? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 2 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2009 Goede morgen allemaalMarjo :light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light:Fijne dag allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 2 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2009 Morge AR,het gaat er niet om dat ik het niet snap!!!!maar ik vind wel dat je ons verwaarloosd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaia Geplaatst 2 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2009 Marjo Gelukkig Nieuwjaar en een hele fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 2 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2009 Marjo, geniet vandaag van je nieuwe jaar dat er aan staat te komenallemaal nieuwe kansen en ontdekkingen, de toekomst zal het leren!GEFELICIFLAPSTAART!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 2 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2009 :angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry:Het lukt mij maar niet om een foto te plaatsen.Ik probeer het steeds maar het lukt niet.OOk niet met de uitleg van Dar gister.Wil iemand mij PLEASE????? het nog eensstap voor stap uitleggen per PB?Mijn dank is groot.Ik wil het gewoon ook kunnen, kinderachtig hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 2 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2009 Gelukkige verjaardag, Marjo! En hou het leeg onder de caravan, hé! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 2 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2009 pffff, ik kan mijn kabeltje al niet vinden zou je de uitleg naar mij kunnen doorsturen, voor het geval dat ik het kabeltje wel weet te traceren?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 2 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2009 hmmmm,het is dinsdag, 09.10 uur!!!!!wat doe je normaal op dinsdag????ohhhhh, JE HEBT JE VERSLAPEN!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 2 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2009 Zo, daar ben ik weer, aangekleed en wel. Moet over een uurjte weer eens naar de pschyg. (huh????).....psych.Vanmiddag sporten (altijd fijn als ik het gedaan heb).... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 2 juni 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 juni 2009 Ik zal effe de bruksanvisnung voor je opzoeken Tina Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 2 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2009 ja houtje dat woord is een echte tonge en vingerbreker!!ik noem hem altijd de geestdokter!!errugg aardig, maar een echt spook en totaal humorloos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 2 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2009 Thanx Har. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
linde Geplaatst 2 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2009 Goedemorgen iedereen!Marjo, heel hartelijk gefeliciteerd, ik wens je alle goeds voor het komende jaar!Tas wat vervelend met je buik, hoop voor je dat het geen gordelroos is want datis een vervelende kwaal!Carolien, ook al geblesseerd, hoop dat het gauw beter wordt want aan je ogenkun je niet veel hebben hè.Ik ben al een paar dagen niet hier geweest, heb veel gefietst met mijn vriend,hele lieve man maar na 4 dagen samen geniet ik ook weer van het op mezelf zijn!Iedereen die het nodig heeft sterkte vandaag en een hele fijne dag, ook voor iedereen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 2 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2009 http://img514.imageshack.us/im...5/indonesie2008062.jpgNou de foto krijg ik geplaatst, nu nog de naam van de foto aan kunnen passen.Dit is de zonsopgang s'morgens om 05.15 op de vulkaan "de Bromo" op Java.Lekker irritant ben ik bezig voor jullie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden