Spring naar bijdragen

Dinsdag 2 juni

Har

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 254
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Dag 16 alweer achter de rug! Vandaag met een oudcollega/vriend op het terras gezeten. Hij bestelde op een bepaald moment een biertje, en ik had er niet eens moeite mee. Ik kon heel makkelijk zeggen dat ik cappuchino wilde. Had daar ook zelfs meer zin in, met die zon enzo, en midden op de dag terwijl ik nog werk te doen had. Van koffie wordt je dan tenminste wat fitter.

De setting speelt dan ook wel mee, want normaal begon ik meestal pas tegen de avond met drinken, en dan ook nadat ik klaar was met de belangrijkste dingen.

Vanavond kwam er een vriendin langs, en die had een kater dus hoefde geen drank. Het is opvallend te zien hoeveel van mijn vrienden positief reageren op mijn stoppen! Ze zeggen allemaal: 'ja zou ik ook eigenlijk wel willen, maar ... (en dan komt er een heel verhaal over waarom ze niet kunnen stoppen). Begin steeds meer door te hebben dat die redenen écht nergens over gaan.

Ik voel me heerlijk! Het voelt goed om mijn eigen keuzes te maken, los van het gedrag van de mensen om me heen!!

Iedereen een fijne nacht gewenst! En Roos: mooi dat het weer goed met je gaat!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...