HenkT Geplaatst 2 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2009 nee dat weet ik niet fishermansfriend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 2 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2009 Ja AAHHHHH!!!Waarom eigenlijk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 2 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2009 huilen is nu goed denk ik Tas...ff alle spanning eruit.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 2 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2009 Ik hoop dat An zich nog bedenkt....ik las haar zo graag....Of in ieder geval dat ze het goed krijgt bij de AA.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 2 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2009 ach, je krijgt er van die rare ogen vanmaar goed,kan ik hebben, ik zie er toch al niet uit!!en anders kan ik bij carolien het recept vragen voor geklutste eieren, speciaal voor ogen:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 2 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2009 Ha Tas, soms is het even te veel en dat mag allemaalals je pammetjes zo gaan werken dan lekker slapen en morgen weer uitgeslapen wakker worden.Slaap doet soms wonderen en overdag ziet alles er weer anders uit dan savonds en snachts!Topper, je komt er wel, je bent zo goed bezig!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 2 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2009 Ja, het eiwit-ogen-recept!je hebt in ieder geval je humor nog, Tas!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 2 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2009 als ik het kan!!!!!dan kan alle dozen ter wereld het!en dan heb ik het nog niet eens over de speciale dozen (alle dames van het forum)en uiteraard vergeet ik voor het gemak ook even de speciale hamers!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 2 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2009 Tijd voor het laatste rondje.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 2 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2009 Je kan in ieder geval ver gooien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 2 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2009 ik zonder humor....dan sta ik bovenaan de flat en bedenk dat tijdens het srpingen je sluitspieren het niet meer doen....dan kom ik weer beneden en bedenk maar een grap!!(sorry, zwartgallig, waar, maar niet serieus) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 2 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2009 iK ga slapen, maak het niet te laat! fijne dromen en tot morgen, knuffffff tas Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 2 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2009 Over slapen gesproken, sinds enige tijd (vanwege het afbouwen van de oxazepam) zit ik aan de bio-melatonine (zuigtabletten).Ik nam ze eerst te vroeg in en dat werkte niet, dus hebben ze een hele tijd ergens in een la gelegen. Nu liggen ze naast mijn bed, eerst een stukje lezen (ja hier nog ééntje die graag leest) en dan een melatonine er in, kwartiertje later het licht uit en dan val ik redelijk makkelijk in slaap. Ik slaap wel korter sinds ik de pammetjes aan het afbouwen ben maar mijn grootste zorg (het inslapen) gaat eigenlijk wel redelijk goed.Helemaal afbouwen durf ik nog niet omdat ik gelijktijdig ook de AD aan het afbouwen ben en wel een buffer wil hebben voor noodgevallenhihi, al schrijvend peuter ik in mijn oor en haal er nog wat verdroogd mos uit.. leuk hoor, zo'n terras schoonmaken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 2 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2009 Hebben jullie de kandidaten-lijst al gezien voor de verkiezingen?Staan zulke gekke en grappige namen op! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 2 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2009 Welterusten Tas, laat het zonnetje nu maar even onder gaan.Beetje Blasé, morgen schijnt ie wellicht wat meer.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 2 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2009 Slaap lekker, Tas, Dar, Henk en AR ik ga ff broodje eten;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 2 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2009 hihihi,ik begin zo wazig te worden dat ik al drie minuten zit te staren!!!mooi hé?wij zijn ook gewoon mooi, hihihihiik ga naar bed, welterusten allemaal!!!!!dikke kus en tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 2 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2009 trusten allemaal en sweet sober dreams! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 2 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2009 :camera::clock::D:camera::clock:MARJO! VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG!:camera::clock::D:camera::clock:Poehé, dat had ik bijna gemist. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 2 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2009 quote: Originally posted by: wingchunWel gezien, niet bestudeerd. Vertel! Quaedvlieg, Rana Netjes, André Kolodziejak (echt waar, niet verzonnen!) Ewout Deurwaarder, rein van Gisteren, Klaas Koelewijn, (niet Peter)Marloes Piepers, Engel Vrouwe, Gerben-Jan Gerbrandij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 2 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2009 Ik kwam, ik zag en wenste iedereen welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 2 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2009 ik geloof dat iedereen met een gekke naam zichzelf maar in de politiek heeft gegooid.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 2 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2009 Trees, hoe gaat het met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
roos2303 Geplaatst 2 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2009 ik ga slapen,...alles is goed gegaan hier en ben gewoon écht moe!heel goed en mooi gesprek met iemand gehad dus vandaar niet echt hier aanwezig. wel alles effe snel bijgelezen.slaaplekker en succes sterkte en alles! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
roos2303 Geplaatst 2 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2009 die namen trouwens,..lach echt effe dubbel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden