AlbertRemmo Geplaatst 5 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2009 ja verjaardag was gezellig Fish. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 5 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2009 En ik zag eindelijk AR online na zijn verjaardag, leek me dus wel zo leuk om daar even naar te vragen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 5 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2009 Oh fijn, AR!Je hebt een hoop slingers gehad hier.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 5 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2009 Ik vind het ook wel typerend dat je soms wordt aangevallen als je niet overal op reageerd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 5 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2009 Dat snap ik (op zich, heb hier al een tijde geschreven) maar dit zijn voor mij echt van die signalen van: 'dont' bother me'. Zo'n duidelijk signaal van we gaan over tot het gewone gewauwel. En geloof me ik kanecht wel slap ouwehoueren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 5 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2009 Maar gaat het al weer een beetje, Hermie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 5 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2009 Hermie, over al het andere kun je controle krijgen of heb je controle, bij alcohol krijgt de drank de controle dus verlies je jezelf en dat is wel het laatste wat ik zou willen.wat drink je nu dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 5 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2009 Ik stond al een tijdje op het punt om naar bed te gaan, was net al tanden aan het poetsen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 5 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2009 AR voor de volgende Europese (of wat dan ook voor) verkiezingen: Go Hermie. slechter kan het niet worden toch. Ik drink nu Druif/Citroen ranja.FF if bedoel het niet zo kwaad ben gewoon een beetje fel in aanleg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 5 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2009 ouwehoueren kun je zeker Hermie, maar je kunt ook mensen helpen en een hart onder de riem steken en met ze mee janken en met ze mee lachen dat ben jij dus en soms komt het een beetje raar uit je toetsenbord maar daar ben ik ook aan gewend en dat mag ik wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 5 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2009 Verjaardag is ook erg belangrijk!Nou ik hoop dat je nog even met AR kan praten als je dat nodig hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 5 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2009 Hermie, het leven is gewoon af en toe prut en af en toe erg leuk, het hoort er allemaal bij.de drank heb je gelukkig weggegooid begrijp ik, want dat maakt het niet minder prut en morgen al helemaal niet.en prut gaat ook weer over gelukkigverdragen dus maar, wees gewoon boos, ga een kartonnen doos verscheuren, sla even flink in je kussens, ga desnoods een rondje hardlopen midden in de nacht met volle maanmaar drink niet want dat helpt toch niks!en ik ga naar bed want het is verdorie weer bijna half 2. trusten en houd jullie taai! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 5 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2009 Ja, ik ga er ook in, weltruste allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 5 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2009 alleen maar berg op Hermie en jouw slogan moet zijn He(a)rmie en iedereen zal luisterenof een nieuw soort Bamie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 5 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2009 Tapas heb nu net buiten staan schreeuwen, een oerschreeuw.. Zul je morgen de buurman horen haha, die vind me toch al prettig gestoorde dus wat the f@ck (hé heb er aan gedacht haha). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 5 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2009 quote: Originally posted by: Hermiedie vind me toch al prettig gestoorde dus wat the f@ck (hé heb er aan gedacht haha). helder kind;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 5 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2009 truste Tapas:lips:truste Fish:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 5 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2009 Hè dat vind ik een goede AR Hear(m)ie daar ga ik mee scoren op de school van dochterlief. Dank je lief, je mag me altijd stalken hoor.. (geen dubbele bodem). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 5 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2009 wat kan die drank vervelend zijn hè Hermie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 5 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2009 Yep absolutely, maar dit ik je lief noemde was helder, gemeend en zonder bijbedoelingen hoor laten we dat even helder hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 5 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2009 heb je ranja van karvan? of AH?ik zit nu aan de sinaasappel van karvan en tropical van AH is hier na aan de beurt ik ben niet zo van de rode soorten dus jouw variant lijkt me ook wel lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 5 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2009 ik doelde niet op je woord gebruik Hermie ik doelde op je glas Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 5 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2009 Karvan, als die man daar zo'n enorme limbo voor danst dan moet het wel lekker zijn.. en dat is het ook echt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 5 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2009 van AH is net zo lekker en goeiekoper Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 5 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2009 Tenzij het in de bonus is..ons let echt wel op de kleintjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden