Hermie Geplaatst 6 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2009 Geen eieren in de ping Dar tenzij je de evolutietheorie van Darwin wilt naspelen:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sammy Geplaatst 6 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2009 Druppeltje,Hoe gaat het met je?? Kun je het nog redden met de pijnstillers??Is de flat bij Caro ook nog te koop?Je moet in deze wel een lange adem hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 6 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2009 Hoe ging dat liedje ook alweer? Oh ja, we gonna walk and don't look back.Dank voor je (her)welkom. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 6 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2009 Yaah girl respect (zo zeggen ze dat in, of is het op, Jamaica geloof ik). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sammy Geplaatst 6 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2009 Trees, Ik zag je ook weer even voorbij schieten. Gaat het beter met je darmen?Ik lees hier weer wat mee af en toe. Alles bijhouden , is me teveel.Ben op dit moment kurkdroog. Morgen een feestje maar daar heb ik me al op voorbereid.Gaat prima lukken. Zag net wel weer een uitnodiging voor een feest met veel drank en ook eentje van mijn werk met giga veel drank.Helaas ( maar niet heus) moet ik bij beiden verstek laten gaan. We zijn dan op vakantie. We gaan op de fiets van Wenen naar Boedapest. Vorig jaar tot Wenen gekomen.An der schöne blaue Donau mit dem fahrad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sammy Geplaatst 6 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2009 Albertina, Wat ben jij een pechvogel. Van de AB kun je ook misselijk zijn. Fijn dat je vriendin bij je komt.Gaan die schroeven er ook een keer weer uit??Ik las dat je je oog hebt laten vallen op een huis. Hopelijk wordt het niet net onder je neus verkocht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 6 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2009 Haha te gek toch, heb je maar mooi meegemaakt. Ik wilde dochterlief meenemen naar Lenny Kravitz, helaas geen kaartjes. Had de tekst voor het spandoek al klaar: 'Lenny wil you marry me'.. dochter blij dat het niet doorgaat..Sammy viel vergnügen mit dem Fahrrad von Wien nach Budapest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sammy Geplaatst 6 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2009 Hannah, schrijf je hier nog wel??En Gem, ben jij vorige week ook weer naar de boss geweest. Ik moest gelijk aan je denken.Bako, Rudy , Rapilos veel sterkte de komende spannende tijd.Houtje, Hoe is het met jou???? Safi zie ik ook niet meer.Soothe, lekker weer een weekendje samen met Anna denk ik.Ik probeer na mijn vakntie weer wat meer hier te komen. Ondervind toch wel ondersteuning. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 6 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2009 Tsja ze heeft ook een paar genen van paps geërfd kennelijk:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sammy Geplaatst 6 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2009 Dar, we fietsen het in 5 dagen. Dan nog Boedapest bekijken. Het is ongeveer 80- 90 km per dag.Terug naar Wenen met de boot en dan nog evn weer in Wenen blijven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 6 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2009 Kanjers met mijlpalen van een dag, week maand of jaar voor allemaar een van drupje:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sammy Geplaatst 6 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2009 Nee langs de rivier is het hoofdzakelijk vlak. Maar we kunnen ook wel klimmen hoor. Vlak fietsen we zo,n 23 km gemiddeld . is dus goed te doen. Bagage wordt vervoerd naar het volgende hotel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sammy Geplaatst 6 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2009 Druppeltje, Voor mij zitten de eerste 2 weken er weer op..Ik bezwijk weekends nogal eens. Steeds minder vaak.Het blijft af en toe moeilijk. Stomme is dat ik er door de week niet naar taal.Ik kom er wel. Zeker weten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sammy Geplaatst 6 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2009 Gisteren wel een heel doosje met 15 bonbons opgekauwd. Ik heb een patiënt ( oude dame)die elke keer met die heerlijke bonbons aan komt. voor ons alle drie een doosje.Wij zeggen wel dat het niet hoeft, en zeker niet elke keer. Maar niet al te hardop natuurlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 6 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2009 Had vanmiddag een mooie kaart gemaakt voor Tina maar gelukkig is ze nog thuis al klinkt het niet tof. Sterkte meis en ik denk aan je.Ja Kirky mijn broek zakt al naar beneden als ik CBR hoor maar gelukkig ben ik er door. Met het UWV wel goede ervaringen al denk ik de enige te zijn hahaha.Heej lieve Sam, fijn je te zien. Nee trek het niet goed met de pijnstilling. Wil niet resistent raken dus geen onderhoudsdosis dus neem alleen bij heftige pijn maar dan duurt het zo lang voordat het werkt.......Ja de flat bij Caro is nog steeds te koop en krijg zelfs 3000 euro verhuiskostenvergoeding als ik er naar toe ga maar zit hier nog in de tang. Weet je heus wel te vinden als er werk aan de winkel komt hahaha. Maar hoe gaat het met jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 6 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2009 Tina, van harte beterschap. Wat fijn dat je vriendin vannacht bij je komt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 6 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2009 Drup, CBR,CBR,CBR,CBR,CBR,CBR,CBRNu heb je niks meer aan zeker? koud hè Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sammy Geplaatst 6 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2009 Tja, Dan is het dus toch beter om wel een onderhoudsdosis te nemen. Een spiegel in je bloed krijgen.Maar dat hoef ik jou niet te vertellen.En is het zo erg als je af en toe de dosis wat verhoogd?? Daar zul je dan niet meer bijwerkingen van krijgen. Je lichaam went eraan. maar misschien zou ik het zelf ook wel net zo doen als jij doet. De beste stuurlui. Nietwaar. Ja met de verhuizing kom ik uiteraard. Ik por dan ook mijn vent wel op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 6 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2009 AR, Hahahaha, haar broek moet nu wel afgezakt zijn:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 6 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2009 ha de Donau, daar heb ik ook nog een deel van gefietst, maar dan rond Budapest zelf.Pfft, ik heb vandaag echt mijn dag niet, ben moe, misselijk, ongesteld, krampen, en nerveusheb zometeen ook nog een verjaardag waar ik het liefst niet naar toe zou gaan, maarja, het is mijn zus en ik laat altijd al verstek gaan...dus ik ga wel maar als ik het zat ben ben ik ook zo weer thuis!!Vind het altijd wat lastig bij mijn zus, zij heeft een totaal andere vriendenkring dan ik heb. Van die succesvolle mensen (tenminst zo lijkt het) met geld, eigen huis, goede banen, sjieke auto's, allemaal precies zoals het hoort.kom ik met mijn uitkering, alleenstaand, op mijn transportfiets met mijn 2e hands kleding.. nouja dan speel ik maar weer de creatieve kunstenares ofzo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sammy Geplaatst 6 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2009 Marion,Jij hebt de spurt er nu ook goed in las ik. Toppie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 6 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2009 Voor mij ben en blijf je een kanjer Sam en ben erg blij je hier weer te zien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 6 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2009 Dank je wel Sammy. Het mag ook wel een keer.Wel fijn dat jij door de week geen behoefte hebt aan drank, dat scheelt aanzienlijk:moon: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 6 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2009 Hoi allemaal,vanavond blijf ik hier kleppen of je wilt of nietHermie:present::present::present::present::present::present:Tasseke schrijf es wat hoe gaat het met je? ik mis jeAAAAAAAnnnn jou mis ik ookWoman waar ben jij mee bezig?Marjo fijn dat ik je weer even gelezen heb en dat het goed gaat fijn voor je zo`n bolide quelque voiture?HOI ALLEMAAL (nee heb geen drank op of zetpillen) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 6 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2009 sorry peppillen;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden