HenkT Geplaatst 6 juni 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 juni 2009 lekker slapen dan tapasdat ga ik ook, doen, weltruste voor zo en tot nog laterders Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 6 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2009 Tapas, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 6 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2009 Nou ja ik ben wel gegaan, en ook weer op tijd naar huis gegaan, en niet gedronken.en nou niet allemaal zo lief doen want daar kan ik vandaag niet tegen hoor!snfsnifweltrusten!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 6 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2009 Het klokje van 12 heeft weer geslagen, "normale" mensen liggen op bed.Hee trouwens Henk, lekker slapen op je bed.Tapas, nou kan ik je zo goed begrijpen. Dat is uitpuffen hè, van zo'n discussie. Weten zij veel.Ik heb ook zo'n omgeving van geslaagde mensen. Ach wat!Kunnen zij zo mooi foto's nemen als jij? Kunnen zij zo denken over het leven als jij?Je hebt geen prachtige bolide voor de deur staan maar jouw eigen transportfiets waarop jij jouw eigens transporteert. Ik bedoel, dat doe je wel met je eigen benen, met je eigen hond voorop, en jouw eigen gedachtes.Aan de andere kant, zij zijn blij met hun leven, dat valt ook te respecteren toch?Of wat denk jij?Hermie, dat meen je toch niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 6 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2009 Oh sorry Tapas, dit was niet lief bedoeld hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 6 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2009 Tapas,Voel je tot niets verplicht als ik lief ben. Potjandrie, ik ben meestal wel lief voor een ander.He, he, en ik heb weer het cryptogram opgelost. Doe ik dit jaar wel erg dikwijls. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 6 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2009 Wingchun ik weet niet wat Advaita is, hou het zelf liever bij Ayurveda, maar hoe dan ook wens ik je een goede nachtrust-En welterusten voor iedereen, fijn dat jullie er zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 6 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2009 Wat denk je zelf Vie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 6 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2009 Laat ik jullie ook maar welterusten wensen. Morgen is er weer een dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 6 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2009 Corinne, ik dacht even, dat je in jouw berichtje van 23.59 uur een nieuwe ondertitieling had;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 6 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2009 Ik ga ook slapen, allemaal heerlijk slapen en jij helemaal HenkieT in je nieuwe bed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 6 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2009 Wing ik heb geen idee waar je het over hebt maar wij zijn de enigen nog hier dus als je nog iets leuks weet graag anderd log ik ook uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 6 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2009 Ok da's duidelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 6 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2009 Henk kun je ook niet slapen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 6 juni 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 juni 2009 nee Ik heb een schitterend heerlijk nieuw bed en ik lig wakker haahahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 6 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2009 Tsss heb jij weer. Al schaapjes geteld? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 6 juni 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 juni 2009 t blijken allemaal wolven te zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 6 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2009 Gooi d'r een paar geitjes tegenaan heb je er geen last meer van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 6 juni 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 juni 2009 strak planwie geitjes zaait zal rust oogsten, das een bekend gezegde'Ik ga t nog even proberen, morgenochtend even zwemmen ook weltruste hermie en weltruste voor zo fishermansfriend tpt straks, t is al morgen zie ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 6 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2009 Tuurlijk wie kent dat gezegde niet:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 6 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2009 Dank je Henk, jij ook weltruste in je nieuwe bed!Ik heb mijn haar 'even' in de henna gezet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 6 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2009 Ik ga proberen te slapen met de henna...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NoaduBois Geplaatst 7 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2009 Als iemand dit nog terugleest... Ik heb 't gered hoor, een nachtje zonder alcohol stappen... Het was wel apart eigenlijk. Ik was nu ook de eerste die naar huis ging, en iedereen was heel verbaasd, ik moest het ook echt gaan uitleggen zeg maar... Helaas zagen een paar mensen me mijn jas halen, en toen moest ik een heel verhaal vertellenn.... uuuuhm, ja ok... ze vroegen zovan: ga je NU al naar HUIS?!?! Heb je t niet naar je zin gehad? Dus ik zo: Jawel heb een leuke avond gehad, maar nu ook wel mooi geweest. Lekker slapen, heb ik zin in. (het kwam er vrij overtuigend uit) Snapten ze niet.De rest van mijn vrienden heb ik lekker niet gedag gezegd, die komen er vanzelf wel achter. Had geen zin om er een heel afscheid van te maken, daar hou ik sowieso al niet van. Het was een leuke avond al met al, ik merkte dat ik beter naar mensen kon luisteren, en ben wat leuke dingen te weten gekomen, die zij waarschijnlijk morgen al niet meer weten Haha! Ik heb ook lekkere gedanst, en al voelde ik me wat onzekerder dan anders, ik zag nu ook beter dat iedereen eigenlijk maar een beete staat, beetje ouwehoert... dat ik zeg maar niet altijd 'all over the place' hoef te zijn... Ik hoéf niet persé altijd vettt vrolijk en leuk te doen. Dat voelt wel als een opluchting... Mijn eigenwaarde hangt niet af van het feit dat ik t grote feestbeest moet uithangen, of dat iedereen me aardig moet vinden.Nouja, ik voel me een beetje misselijk nu eigenlijk, best vaag, heb denk ik teveel water gedronken... Komt omdat ik zo gewend ben om de héle tijd door te drinken, dat ik t nu nog steeds doe, maar dan met water... Mijn buik zit net zo vol als anders. Iedereen gaat nu nog door... nog naar een ander feest in een bos... maar dat zag ik niet zo zitten... mijn vriend is daar ook nog... Toch wel een beetje moeilijk toen ik net naar huis fietste hoor... De kroegen die als je er langs fietst nog zo vol geluiden zitten, vol leven... Aan de andere kant, zag ik die bezopen mensen lallend door de stad, en dan heb ik ook wel een idee van: Been there, done that Goedemorgen voor de mensen die straks alweer opstaan, ik ga pitten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 7 juni 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 juni 2009 goeiesmorgens waarom slapen met henna fishermansfriend?heej Noa goed gedaan hoor, erg trots op jou!In de landen waar alcohol verboden is is dat niet vanwege t gezondheidsrisico denk ik, eerder uit religieuze overwegingen.Verder ben ik niet zo voor verbieden, mensen moeten hun eigen keuzes kunnen maken, maar goed,dat is maar mijn mening Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 7 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2009 Ik vraag me af, wat voor een bed je gekocht hebt Henk???omdat je niet kunt slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden