Spring naar bijdragen

zaterdag 6 Juni


HenkT

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 274
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Tja, mensen ik vraag mij ook al tijden af waarom in loeigrote letters op de pakjes sigaretten staat dat je eraan dood gaat, je liefdesleven op een laag pitje komt te staan enz...
Op flessen met alcoholische dranken ontbreekt niet alleen een -tig aantal waarschuwingen voor de gezondheid, maar ook de sticker: DIT MIDDEL KAN HET REACTIEVERMOGEN VERMINDEREN (autorijden - bedienen van machines - spelen op straat).
Ik bedoel maar, dat staat al op een pakje geneesmiddelen die ervoor zorgen dat je beter functioneert.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha! Ik kwam even iemand een pb sturen, maar vind de discussie erg interessant.
Bij drank- en zelfs snoepreclames op tv staat toch altijd een waarschuwing in beeld? (Ik kijk niet zo vaak tv.)
In Amerika krijg je al smartengeld als iemand een wind in de verkeerde richting heeft gelaten. Gelukkig is het hier zo ver nog niet.

Corinne dankjewel voor je compliment over mijn geheugen. Zeker voor iemand die zoveel geboozed heeft, vind ik dat iets om blij van te worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jawel Vie, laatst heeft iemand een scheet gelaten in een atractiepark.
Hij stond in de rij te wachten, degene die achter hem stond heeft hem op zijn gedrag gewezen.
Ze zijn beide op de vuist gegaan.
De scheter heeft een bon van € 350,--gekregen en de andere een bon van € 300,-
Was een duur windje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haaaa, Snowy, je meent het!
De volgende keer als ik in het openbaar vervoer zit 's morgens en iemand laat weer eens zo'n vieze bierwind.... hihi.

Lief trouwens dat je je man nu mist, hoe je dat schrijft. Vond hij het ook lief van jou?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou, of de hersenen zich weer herstellen, ik hoop het Snow, maar ik heb altijd een erg goed geheugen gehad voor kinky/menselijke/merkwaardige/speciale feiten. Dat is nooit weg geweest.
Maar soms als ik een aanmaning in de bus krijg weet ik ineens van niets. ;)
Trouwens jij hebt je naam weggehaald bij je postings, dus ik noem je Snow.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou Hermie, ik zal je dit zeggen: ik logde afgelopen nacht om zeer verkeerde redenen in. Namelijk omdat ik bloedzaggerijnig was.
Vergeet asjeblieft wat ik schreef, het doet er niet toe.
In ieder geval heeft het inloggen me afgehouden van het openen van een fles wijn.

Maar nou ga ik toch echt even die pb schrijven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, weer terug van verjaardagsfeestje, met gemengde gevoelens.
Eerste uur was leuk en prima, 2e uur was wat minder en heb ik voornamelijk in de keuken gestaan om hapjes klaar te maken en af te wassen
en toen was ik het zat, voelde me rot en ben naar huis gegaan... en daar ben ik nu.

Ik pakte trouwens per ongeluk een glas met wijn er in ipv mijn spa, was net zo'n glas, ik nam een slok en ieieieieieieks
spuugde het in de wasbak weer uit, daarna mijn mond weer gespoeld met spa!! bah, dat ik dat ooit nog eens vies zou vinden.

was nog een interessante discussie even waar ik me maar niet mee bemoeid heb, want wat is er nou slecht aan alcohol, behalve dan dat het bij kinderen de hersens kan aantasten en dat het niet goed voor je lever is?
want die en die drinken al hun hele leven en gaan niet dood aan hun lever, dus ze snapten niet wat er nou slecht is aan drinken.... toen ben ik maar gaan afwassen.

en nu ben ik kapot en doodmoe!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
sneeuwwitje

Er wordt toch altijd geschreven, drink met mate bij de reclames.



Ja, maar, er wordt niet bij geschreven dat maximaal 2 glazen bier, maximaal 2 glazen bier van 25cl zijn en dan bier van 5%. Er wordt niet aangestipt wat een standaard glas voor dat drankje is.

Ik dacht altijd: grote maten is ook met mate.




Dure scheet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...