AlbertRemmo Geplaatst 6 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2009 Drup een zeikerd ben je zèker niet en dat je er over praat is normaal anders blijf je maar in jezelf praten en krijg je geen antwoord ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 6 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2009 Drup,"klagen"doe je niet en ik weet dat je geen behandeling (meer) wilt. Als het zo werkt dat als je om advies voor pijnstilling de "molen"weer in moet dan kan ik me er iets bij voorstellen. Jijzelf bent de baas.Ik zou het alleen zo jammer vinden als er toch mogelijkheden waren. Ik wens je sterkte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sammy Geplaatst 6 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2009 Lieve mensen, Ik ga afsluiten. Nog even tweede helft met man voetbal kijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 6 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2009 Goede avond allemaal,Ik heb het bijlezen opgegeven toen ik bij de benen van JP Emoke kwam en de reactie daarop van Vie om het maar eens aan mij te vragen. Vie, mevrouw, jij hebt een olifantengeheugen. Ik heb Emoke een PB gestuurd met mijn zere-benen-ervaring en hem ook aangeraden een pb aan Gem te sturen met vragen over haar zere benen. Daar is uiteindelijk een ander iets uitgekomen. Toen ben ik gestopt met bijlezen en ben prompt zo een beetje alles vergeten van wat ik al gelezen had.Maar ik wil alle mensen die tobben met ziekzijn, defecte spullen, wachten op uitslagen enz... een bosje geven en een knuffel.En ik wil alle mensen met een mijlpaal ook een bosje geven en even flink de handen schudden.En iedereen wens ik veel in het leven.Ik heb het maar druk momenteel met al de repetities die ook almaar indringender worden. In september staan er ook nog 2 voorstellingen gepland in Antwerpen. Tjee, mijn ouders komen dan kijken en waarschijnlijk ook mijn ooms en grootmoeder. Ik heb vandaag weer een stap voorwaarts gezet: ik heb aangeboden hulp aanvaard. Met mijn zere rug lukte het me niet om een overall aan- en daarna uit te trekken. Hierbij laat ik het even. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 6 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2009 Drup, gewoon blijven praten. Als er mensen zijn die zich zouden storen, (maar dat kan ik me niet voorstellen), dan moeten ze maar scrollen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 6 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2009 Sam je hebt helemaal gelijk en je praat over een onderhoudsdosis maar (die mag ik) als ik dat doe en resistent raak is het einde zoek. Zo denk ik er over maar denk ook aan Rudy die strijd met de chemo om dezelfe de reden. En die Rapilos met zo'n uitslag die de weg nog moet zoeken. Zou wel graag je info willen over die morfineblokkage via het ruggemerg. Via ........natuurlijk anders wordt het doel hier vervaagt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 6 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2009 En jullie schrikken je vast kapot van het feit dat ik een paar berichten op 1 dag heb geplaatst!!!Ik ga in bad en straks nog een filmpje kijken.Iedereen alvast welterusten.Sammy, ik weet niet of ik je nog "spreek"voor je vakantie, maar anders wens ik je alvast een prettige vakantie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 6 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2009 Corinne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 6 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2009 quote: Originally posted by: GemEn jullie schrikken je vast kapot van het feit dat ik een paar berichten op 1 dag heb geplaatst!!! Ik ga in bad en straks nog een filmpje kijken. Iedereen alvast welterusten. Sammy, ik weet niet of ik je nog "spreek"voor je vakantie, maar anders wens ik je alvast een prettige vakantie! Echt schokkend, hoor.Dat is zeker omdat ik Emoke naar jouw benen heb verwezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jane Geplaatst 6 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2009 Ik kijk ook even om het hoekje,, mooi al die mijlpalen harstikke goed,voor jezelf, maar ook voor medeforummers, geeft moed!Ik hou het kort, ben doodophele dag cursus gehad, bleehh,nu lekker hangen op de bank,lieve groet en dikke knuf!trusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 6 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2009 truste Jane voor straks:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 6 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2009 veeg veeg maar hoe is de stand nu ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 6 juni 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 juni 2009 hoi jane en doei ook knufffffff druppeltjeweltruste voor straks Mevrouw Ddank je nog Gem sterkte voor wie dat nodig heeftveel liefs en tot nog later groetjes Henk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 6 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2009 Hoi Wing:present:was je vrij vandaag of heb je gewerkt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 6 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2009 geen idee Fruitvlieg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 6 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2009 kun je in de regen je werk afmaken of moet het daar droog voor zijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 6 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2009 ik help het je hopen Wing Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 6 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2009 omdat je die voor een bepaalde tijd gehuurd had denk ik dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 6 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2009 ik ga effe op de bank zitten kom dadelijk nog terug Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 6 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2009 Ho Caro, weet niet waar je van beschuldigd bent maar je bent een kanjer van een mens, een keigoede kunstenaar en een schat van ene vriendin. Taalgebruik is ook niet meer wat hteht was hahaha. Krijg je van die sapjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 6 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2009 Caro, ik snap het ook niet helemaal, maar maakt iets uit. je bent een toppie.Mijn man is net de nachtdienst weer in gegaan. Ik zei net tegen hem, toen ik nog aan de alcohol was kon ik haast niet wachten tot je weg ging, zodat ik stiekem kon zuipen.En nu, nu mis ik hem gewoon. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 6 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2009 Een fruitvlieg die ergens op zit te broeden!Wat zou dat worden???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 6 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2009 Fruitvlieg, die alcohol neem jezelf denk ik. je weet van te voren dat je lever naar de kl@ten kan gaan en al dat soort dingen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 6 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2009 Ik ga maar slapenWing top zoals je nu bent:present:Marion:heart:truste allemaal:lips: tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 6 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2009 Worden aambeien Marion. Hahahaha. Krijg je hier met broedsels want je weet nooit wat er uit komt. Denk verse aardbeien maar ik gok. Ga ook maar ff tukje doen, dank voor jullie gezelschap en truste allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden