Spring naar bijdragen

zaterdag 6 Juni


HenkT

Aanbevolen berichten

goed idee Dar, ik doe mee hoor, regel t maar

we liggen wel op een matras hoor, t bed staat al in zoons kamer, dat scheelt weer werk voor zo

klinkt heerlijk Vie ssllrrpp

de avatar is niet gelukt, dat haalt de enter niet

hef fun Vie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 274
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Nou ja zeg! Ik was net even bij C100000 (ja dat was heel snel, er hoefde ook niet veel worden gehaald) en je komt er niet onderuit om langs het wijnpad te lopen, want dat is tegenover het brood.
Daar hebben ze een loeigroot bord neergehangen met wijn-aanduidingen. Je weet wel. nummer 1 is rond en soepel, enzovoort. Nummer 5 is: Vol, Krachtig en Kruidig. En bij die aanduiding kreeg ik me toch ineens een trek! Belachelijk!
Toch geeft dat een gekke kronkel in je hoofd, want ineens stond ik als een gek flessen sinas en cola in mijn wagentje te laden, die ik helemaal niet nodig had.

Ja Noa, ben benieuwd hoe je avond gisteren is verlopen, in je schone bed met je liefste huispak aan.
Succes Dar met de vaatwasser.
En succes Henk met het bed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede morgen allemaal, gisteren ècht jarig geweest en een lekkere dag gehad met Will.

Ook hebben we het over mijn ex drankgebruik gehad en ze heeft me vanalles gevraagd over hoe het werkt als je verslaafd bent. Ik kon voorbeelden aandragen ivm roken want dat doet zij ook, ze heeft hier diverse keren gezeten in die tijd dat ik dronk met tranen in de ogen en dat heeft me nog het meest pijn gedaan, 1 van de redenen dat ik niet meer drink dus.

Gisteren dus lekker met z`n tweeen gejankt gelachen hondjes uitgelaten boodschappies gehaald en lekker gegeten `s avonds; snitzel, met verse spinazie geroerbakt en een gekookt aardappeltje.

Ik heb haar `s avonds om 23.45 weer naar huis gebracht.

en lag om 1.30 uur in mijn bedje geloof ik.

en nu moet ik rennen alweer.

Henk gefeliciteerd
Carolien gefeliciteerd
Gees gefeliciteerd
Marion gefeliciteerd
:D:present::):heart::moon:;):musicnote::D:present::):heart::moon:;):musicnote::D:present::):heart::moon:;):musicnote::D:present::):heart::moon:;):musicnote::D:present::):heart::moon:;):musicnote::D:present::):heart::moon:;):musicnote::D:present::):heart::moon:;):musicnote::D:present::):heart::moon:;):musicnote:

en voor iedereen die het even niet meer ziet zitten een hart onder de riem
:heart:~~*~~:heart:~~*~~:heart:~~*~~:heart:~~*~~:heart:~~*~~:heart:~~*~~:heart:~~*~~:heart:~~*~~:heart:~~*~~:heart:~~*~~:heart:~~*~~:heart:~~*~~:heart:~~*~~:heart:~~*~~:heart:~~*~~:heart:~~*~~:heart:~~*~~:heart:~~*~~:heart:~~*~~:heart:~~*~~:heart:~~*~~:heart:~~*~~:heart:~~*~~:heart:~~*~~:heart:~~*~~:heart:~~*~~:heart:~~*~~:heart:~~*~~:heart:~~*~~:heart:~~*~~:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,

Ook vandaag sterkte aan de zieken en mensen met spannende prognoses, ik hoop dat ze de kracht hebben dóór te gaan en vol te houden, ook als het tegen zit.

Hier goed geslapen, de hele week eigenlijk en dat is bijzonder. Vroeg erin en vroeg eruit, was lekker. Zo meteen even boodschappen doen. Geen voetbal en hockey vandaag. Heerlijk!

Wens iedereen een fijne dag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen iedereen,
Is iedereen al weer weg? Allereerst wil ik jullie allemaal een goede dag wensen.
Goed zal voor iedereen iets anders betekenen maar ik durf wel te stellen dat voor ons allemaal
goed in ieder geval betekent droog. nuchter, helder.
Hier was op de vroege ochtend al een gevecht om een truitje.
Mijn dochters zijn zo slim geweest om hetzelfde truitje te kopen, toen nog gezellig zusterlijk
maar de stemming is omgeslagen en het was een behoorlijk kabaal. Enfin dat hebben we overleefd
en nu maar weer aan het werk!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goeiemorgen albertina, wat lekker dat je er bent, we waren je al aan t opsporen :)

goeiemorgen houtje, al drie jaar gestopt jij? das lang hoor

die sinas en cola komt wel op Vie, je liet je niet verrassen en nam niet die wijn mee

sjapoo :)

ik neem nog koffie :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Henk T van harte gefeliciteerd. Gees jij ook. Marion nog een paar dagen en datn zit je ook op een maand.

Anyhow alle mijlpalers van harte. Keep on the good work.

Straks voor 12.00 uur eindelijk mijn auto terughalen.

Nu even koffie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

AR: Fijn dat je zo'n waardevolle verjaardag hebt gehad, en wat goed dat jullie zo goed met elkaar hebben gesproken! :musicnote:

HenkieT: Jij bent ook alweer vroeg wakker! Gefeliciteerd met je maand!

Albertina: Wow, heftig... Ik ben blij dat je nietin het ziekenhuis hoefde te blijven, als je dat zelf niet ziet zitten. Sterkte ermee...

Vie: Ja, de supermarkt blijft gevaarlijk... In mijn supermarkt kun je wel de drank vermijden, daar hebben ze een hele afdeling. Gisteren stond ik even te bellen, dus ik loop zo'n beetje wazig rond, zonder er echt met mijn hoofd bij te zijn, sta ik ineens op de drankafdeling, hahaha! Leek net alsof mijjn onderbewuste er zo heen was gelopen :) Wel stom hoor die grote borden, nu heb je wel cola voor de rest van de maand ;)

Ook gefeliciteerd voor alle anderen met 2 maanden droog; 3 jaar (!!) :heart:

Mijn avondje ging verder goed, vrij snel in slaap gevallen. Nog wel 's nachts gebeld door iemand die zich afvroeg waar ik was... Hoorde een oop geschreeuw en gedoe op de achtergrond.. Ik was zo slaperig dat ik alleen maar zei: 'ik slaaaaaap!' Toen weer doorgeslapen!

Ben trouwens blij dat ik verhuisd ben, eerder woonde ik in het centrum, in de belangrijkste uitgaansstraat met een café onder me. Dan stonden er wel eens vrienden onder mijn raam te schreeuwen, of ik naar buiten kwam, haha! Vaak genoeg stond ik dan op, liep naar buiten, en ging zuipen. Wanneer ik 's middags naar buiten liep moest ik eerst een terras over, voordat ik weg was. Op dat terras kende ik na een tijdje ook veel mensen, dus vaak genoeg ging ik toch even zitten voor een biertje, en dan... was zo weer een dag om!

Nu is de verleiding gelukkig wat verder weg. (10min fietsen)

Wel nog lekker gejankt, maar dat voelde na een tijdje ook juist wel fijn. Opgelucht gevoel. + het gevoel van ik hoéf niet meer, dat voelde ook als een soort opluchting in mijn lichaam. Alsof ik iets overwonnen had. En nu heb ik een extra ochtend, zo voelt het! Want anders was ik nu echt nog niet wakker, en had ik me de hele dag lamlendig gevoeld :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goede morgen
de was wappert in de tuin
bouillon staat te trekken op het fornuis
werk meneer zit op het dak,repareerd de schoorsteen
daarna gaat hij de lekkage verhelpen op het garagedak
kom zelf weer in evenwicht na deze vervelende week
geniet van deze nieuwe dag en de zon
maar bovenal hou ik het droog vandaag

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja komt vanzelf op Henk, dat bederft niet.

Linde heb jij zussen? En had jij dat vroeger nooit, de ene keer love and peace en de dag daarop elkaar de ogen wel kunnen uitkrabben?
Ik heb drie oudere (half)zussen, en ik weet er alles van.

Houtje zomaar een :sun: voor jou, en hoop dat je een fijne dag hebt.

Albertientje, blij voor jou dat je niet in het ziekenhuis hoefde te blijven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenmorgen allemaal,

:present::sun::rose: Deze zijn voor iedereen met een mijlpaal vandaag.

@Tina, gelukkig dat je weer thuis bent, wel beterschap verder.

@ Henk, je gaat erg goed en bent erg sterk. Ik hoop net zo goed te gaan als jij. Soms voel ik me sterk, maar dan slaat de twijfel weer toe. Angst om toch weer die misser te maken. Maar ik put heel veel kracht uit je verhalen.

@ caro, suc6 met je schilderwerk.

Ik ga ook nog maar een bakkie doen, kan nog niet echt wakker worden. Was gisteravond ook en beetje laat. Ik ben actief geweest op marktplaats. Op fietsen jacht voor onze kleine man. Die kan nu "met zonder" zijwieltjes fietsen zoals hij het zelf zegt. :D

Dan douchen en boodschappen doen. Plicht roept weer.

Pem

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Albertina, de infectie moet bestreden worden maar natuurlijk fijn voor je als het thuis kan.
Beterschap!
Ja Vie, ik had een zus en ja ook dat was bal! Maar ik begrijp nu pas de wanhopige blik
in mijn moeders ogen en mijn vaders diepe zuchten!
Het zijn allebei leuke meiden, totaal verschillend, dat wel, maar bekvechten verbetert niemand ze geloof
ik.
Mijn plan om vroeg te gaan winkelen is in duigen gevallen, nou ja geeft niks tijd genoeg,
lekker even de was buiten hangen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen iedereen

Ben hier niet zo dikwijls omdat ik dit niet zo goed kan volgen , maar wil iedereen toch een gezellig AV weekend toe wensen
Ben zelf ook al 27 dagen nuchter en voel me der zeer goed bij
Ik hoop dat ik het deze keer kan vol houden
Heb ook een vraagje , zijn er hier soms mensen die ook last hebben van pijnlijke en vermoeide benen door jaren lang overmatig alcohol gebruik en wat kan daar aan verholpen worden

Groetjes JP

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
bako

goede morgen


de was wappert in de tuin


bouillon staat te trekken op het fornuis


werk meneer zit op het dak,repareerd de schoorsteen


daarna gaat hij de lekkage verhelpen op het garagedak


kom zelf weer in evenwicht na deze vervelende week


geniet van deze nieuwe dag en de zon


maar bovenal hou ik het droog vandaag



Bako, wat een mooi poetisch beeld zeg! ik zie het helemaal voor mij, de wapperende witte lakens (tja zal wel niet zo zijn maar is altijd zo'n mooi gezicht) de geur van trekkende bouillon!! en de rust dit dat beeld oproept!

Gisteravond en al een tijdje was ik steeds zo saggerijnig en huilerig en grmpffffff...en...ja hoor.. ik weet het weer, de maandelijkse pret. Dat wordt dus een dagje buikkrampen vandaag!

Gelukkig is dat zelfs geen reden meer om te gaan drinken! het wordt steeds meer een sport om heftige emoties en gevoelens nuchter te lijf te gaan en te kijken waar het dan naar toe gaat, en het is echt waar, nuchter zijn die gevoelens eerder over dan met drank en vooral met een kater.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen JP,

Je gaat ook erg goed.

Ik heb niet echt last van vermoeide benen. Dus daarbij kan ik je niet helpen. Ik ben en blijf wel moe. Gelukkig voelt het wel anders dan met een kater opstan, maar ik ben nog wel erg moe. Ik had gehoopt dat dat ook snel zou verbeteren. Maar daar moet ik at meer geduld voor hebben denk ik

Lieve groetjes Pem

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hihi, Linde als ik bij mijn vader logeerde met mijn zussen daar, vlogen we elkaar soms letterlijk aan.
En mijn vader bulderde dan: Hou er over op!
Dat deden we dan ook, maar dan zaten we elkaar urenlang broedend van woede aan te kijken.
Je kan het maar beter uit-bekvechten. Eventjes herrie klaart de lucht weer op.

Bako, ik vind je beschrijving van de was buiten en de bouillon die staat te trekken heel mooi, beeldend en optimistisch.
Zo is het, wat er ook gebeurt, sommige gewone dingen kunnen je zoveel goed doen.
Wat denk je van vers brood in de oven, die geur?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

PEM samen kunnen we t wel hoor, dag voor dag, vandaag drinken we niet en zo en dat doen we morgen weer, geen zorgen maken voor over tien jaar, das zonde van je energie, richt t op t nu gestopt blijven en vwalla na tien jaar zijn we nog gestopt, dag voor dag en geniet er ook van, genieten van dat je niet hoeft te drinken, dat je nu de dingen wel kan doen waar je toen niet toe kwam, dat soort dingetjes, genieten!

emoke t is helemaal niet gek dat je vermoeid bent als je lang gedronken hebt, je moet ontgiften, veel heldere vochten drinken, zonder alcohol natuurlijk!!
kruiden thee, opstaan met en glaasje lauw water met citroen, vitamine b, lief zijn voor je lever dan komt t goed maar dat kan wel even duren dus niet denken, het werkt niet, t heeft tijd nodig

je hebt tenslotte ook niet maar 1 weekje gedronken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...