Spring naar bijdragen

zaterdag 6 Juni


HenkT

Aanbevolen berichten

:present: :present: :present: :present:

eerlijk verdiend, goed hoor, al vier weken droog :)

:present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present:

en deze zijn voor alle andere forumgenoten vechtstertjes en vechtertjes, maar ook voor diegenen die die strijd allang al voerden en hier achterovergeleund als winnaar een baken zijn voor diegenen die daar heen willen, dat is ook knap, eigenlijk kan je gewoon stellen, ik heb een gulle dag :D

Dus doe ik er voor iedereen nog een flinke portie wijsheid bij
en het vermogen tot relativeren

dat lijkt me ruim voldoende om deze dag goed door te kunnen komen

En dan heb ik ook nog een opdracht voor jullie, *kijkt dominant*
wees lief voor jezelf, de wereld doet wel naar genoeg, vijanden zijn er zat, wees zelf je beste vriendje!

gaat nog even slapen, op de grond he :) vandaag komt t nuuwe bed!


vier rode zoren voor Sneeuwitje heette de discussie eerst, t is nog erg vroeg :D
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 274
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Haha, weet je waar ik mee zit te ontbijten? Nou, ik was me gisteren te buiten gegaan aan een bakje sushi, maar kreeg het niet helemaal op. Dus nu zit ik vis-rijstrolletjes te eten met ontzettend scherpe wasabi.

Dar, denk aan je ei! Niet te hard laten koken.

Henk dat moet toch een prettig gevoel geven, om vanavond in een echt bed te gaan slapen. Lijkt me wel hard, op de grond.

Off topic? Ik ga even boodschappen doen voor de drukte.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...