HenkT Geplaatst 6 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2009 :present: :present:eerlijk verdiend, goed hoor, al vier weken droog :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present:en deze zijn voor alle andere forumgenoten vechtstertjes en vechtertjes, maar ook voor diegenen die die strijd allang al voerden en hier achterovergeleund als winnaar een baken zijn voor diegenen die daar heen willen, dat is ook knap, eigenlijk kan je gewoon stellen, ik heb een gulle dag Dus doe ik er voor iedereen nog een flinke portie wijsheid bij en het vermogen tot relativerendat lijkt me ruim voldoende om deze dag goed door te kunnen komenEn dan heb ik ook nog een opdracht voor jullie, *kijkt dominant* wees lief voor jezelf, de wereld doet wel naar genoeg, vijanden zijn er zat, wees zelf je beste vriendje!gaat nog even slapen, op de grond he vandaag komt t nuuwe bed!vier rode zoren voor Sneeuwitje heette de discussie eerst, t is nog erg vroeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 6 juni 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 juni 2009 goeiemorgen carolien ook een bakkie koffie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 6 juni 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 juni 2009 goeiemorgen, klinkt wel gezellig en je hebt de heeeeeeeeeele dag voor je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 6 juni 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 juni 2009 tot zo kunstenaresse doe nog maar meer koffie ja en idd de luchten zijn schitterend op die foto, de compositie ook wel heIk heb er geen verstand van maar ik zou de brug uit de midden halen maar dat is maar een idee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 6 juni 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 juni 2009 mijn internet dee een beetje moeilijk wat luister je, deel t es met mij als je wilt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gees Geplaatst 6 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2009 morgen henk, carolien en dar!zojuist even gisteravond bij gelezen, heftig.we houden het droog hoor!!!ik vandaag 2 maanden en absoluut geen trek.waar die kracht vandaan komt...voor mij een geschenk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gees Geplaatst 6 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2009 danke vor die bloemen..... ik ga zo aan de wandel, een prachtige ochtend buiten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 6 juni 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 juni 2009 drie jaar, wowwwwwwwww ja dan heb je wel een bossie verdiend heik zal zo even luisterenik kwam even niet op deze site meergoeiemorgen Mevrouw Den goeiemorgen Geesen werkse en tot snel Carolien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 6 juni 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 juni 2009 liefde is altijd een drijvende kracht ja, een imens grote kracht ooken ik kan t weten want ik ben nogal fliefderig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 6 juni 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 juni 2009 en marjo mis ikjullie moeten echt even een geluidje maken hoor!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 6 juni 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 juni 2009 ja dat zou kunnen hoor Mevrouw D, ik heb nogal de gave om over berichtjes heen te lezenherken je dat? lees je later nog es terug zie je een berichtje wat je eerder helemaal niet zagik heb dat maakt nog even koffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 6 juni 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 juni 2009 kijkt samenzweerderig om zich heen, we hebben t rijk alleen zie ik ;d Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 6 juni 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 juni 2009 ja samen overleggen, beetje gniffelen in onze vuissies en iedereen laten zeggen wat ze helemaaaaaal niet zeiden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 6 juni 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 juni 2009 ja fototjes neer zetten als avatars denkt aan dierenfoto's apies en zo ))) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 6 juni 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 juni 2009 hmmmmmm klinkt lekker Mevrouw D zoek ik nog even koffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 6 juni 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 juni 2009 denkt even bij jou zou dan kunnen staanop de goeie weg, 2009 is mijn schoenmaat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 6 juni 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 juni 2009 even voor diegenen die denken dat dit nergens over gaat en of topic isdat is t niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 6 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2009 Dag! Wat zijn jullie hier nou weer allemaal aan het uitvreten!Pas op hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 6 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2009 Oh ja, en Henk, van harte met je hele maand, ik dacht dat dat een paar dagen geleden al was. Krijg je nou als beloning een echt bed?Gees, twee maanden, joepie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 6 juni 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 juni 2009 ja ik mag van me matje af Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 6 juni 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 juni 2009 gratis optreden is mooi goedkoop jaren gedaan trouwens maar dat is niet voor hier lacht ondeugend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 6 juni 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 juni 2009 Snoodaard is ook een leuke nick even weer aan Tactive vragen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 6 juni 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 juni 2009 even Vie s avatar aanpassen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 6 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2009 Haha, weet je waar ik mee zit te ontbijten? Nou, ik was me gisteren te buiten gegaan aan een bakje sushi, maar kreeg het niet helemaal op. Dus nu zit ik vis-rijstrolletjes te eten met ontzettend scherpe wasabi.Dar, denk aan je ei! Niet te hard laten koken.Henk dat moet toch een prettig gevoel geven, om vanavond in een echt bed te gaan slapen. Lijkt me wel hard, op de grond.Off topic? Ik ga even boodschappen doen voor de drukte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 6 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2009 Goed idee Dar, dat kaartje. Ik vond het ook al zo vreemd, een opname vlak voor het weekend, dan is het niet niks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden