Spring naar bijdragen

Dinsdag 9 juni


Har

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 239
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Vanwege die ehm daarvoor Henk.
Trouwens een van mijn grootste wensen is om in Japan kogelvis te gaan eten, wat ook een aanslag op je leven kan zijn als het niet op de juiste wijze is bereid.
Ik moet nu even uitlioggen want mijn it'er gaat mijn pc op afstand besturen en ik wil jullie niet blootstellen aan een blik die daar niet toe dient.

Albertientje veel genoegen bij de AA!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

dank je voor je antwoord tasseke,
ik hoop dat t bij mij ook zo blijft dat ik geen trek krijg
ik wil niet lang die refusal slikken eigenlijk vanwege de nadelen die ik er van heb
Ik blijf maar gewoon gestopt maar voor altijd mag ik niet zeggen van de brijder
dat vinden ze erg lang :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tassekeeeeeeee:heart:

ja lekker gewerkt vandaag en vroeg thuis want er kwam me toch een hoosbui en toen was iedereen het zat. dus de tent dichtgegooid.

Ik lust ook erg graag vis als ik een viswinkel binnenloop loopt me het water al in de mond maarrrrr die graten haat ik, als ik er daar 1 van in mijn mond heb hoef ik niet meer dus ik kijk altijd goed wat ik neem en daar zit pangasius ook bij, of tong want die weet ik goed te fileren zelf en schol ook.

zure haring zoute haring en nu de nieuwe haring, hom en kuit gebakken lust ik ook

nou ja er zijn ècht heel weinig dingen die ik niet lust zeg maar kliko dus en ik lust ook vooral veel helemaal als het naar mijn bekkie is. Will noemt me wel es pedaalemmer want als ze op mijn tenen gaat staan gaat mijn bekkie open:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oh, nou ik heb even met mijn it'er gebeld en zodra hij mijn pc op afstand overneemt laat hij het weten, dus dan sluit ik alsnog af.

Dar ken jij het programma van Michael Palin waarin hij heel de wereld over gaat?
Hij eet dan ook alles wat er in het betreffende land wordt gegeten.
Sommige dingen vind ik ook niet te hakken, zoals slangen of insekten.
Maar kogelvis schijnt een bijzonder kalmerend effect te hebben dat je verder je hele leven bijblijft.

En als je nou zegt: vis, dan vind ik gebakken paling het lekkerst, op een bedje van spinazie.

Hihi, ik heb het weer eens over recepten. dat mag eigenlijk niet.

Ik leefde eigenlijk nogal met je mee op het gebied van het vinden van een therapie die jou wat lijkt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

uhh,

krijg jij via de brijder refusal??
mij is continue verteld dat het beleid is van de brijder om géén refusal voor te schrijven.
er zitten namelijk gevaren aan als je dan toch gaat drinken.

had al verteld dat ik problematisch ben dus ik ben weer één van de weinige die door de refusal kan heendrinken.
nou ja niet helemaal, maar het begint pas te werken na een fles wijn en aaaalllllsssss het dan werkt is het ook wel een bom die losbarst.

hoeveel slik je eigenlijk per dag? als je zoveel bijwerkingen hebt kan je de dosis niet aanpassen? een halve tablet of één keer per twee dagen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

even totaly off the topic

ben ondertussen met de gordijnen aan het knoeien...
alles hangt nu....en is oogverblindend mooi.

ben even trots op mijzelf want ik heb nu voor 5 euro voor en achter nieuwe gordijnen (ok, tweedehands) en mijn huisje heeft nu de franse brocante look gekregen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb t via de huisarts, eigenlijk heb ik antabus maar das exact t zelfde, andere merknaam

maar tasseke als ik t niet via de huisarts had gehad had de arts van de brijder t voorgeschreven, nu zei ze, laat je arts dat voortaan maar regelen., je staat nu daar al in de computer

Link naar opmerking
Deel via andere websites

gisteravond uit eten geweest met de zaak en er thee bij gedronken, ze weten allemaal dat ik geen alcohol meer drink, maar thee vonden ze toch wel vreemd en er werd meteen gevraagd of ik het er niet moeilijk mee had en het antwoord was dus nee ik heb het er niet moeilijk mee.

ik zit steeds beter in mijn velletje en kom steeds meer achter de bevrijding van het niet drinken, nu na 4 maanden geen zweet voeten meer:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

pfff, die zweetvoeten had je ook anders kunnen oplossen hoor!!!

en toch ben ik blij en reuze trots dat ik voor deze manier heb gekozen;)

Ik doe het alleen Tas en weet dus ècht niet wat me het eerste jaar te wachten staat, ik wist ook niet wat me te wachten stond toen ik de eerste dag niet meer dronk, daar hebben jullie mij doorheen geloodst

Maar ik ben nieuwsgierig naar wat er allemaal nog komen gaat hoor

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een hele goeie avond,

Tja, alweer heel wat verhalen,
kan het soms niet bijhouden hoor,
doe mijn best, ben laat thuis van werk altijd, dus...

Harstikke goed AR, knap dat je zo helder je keus hebt,

goeie eigenschap om nieuwsgierig te zijn naar dat wat nog komt denk ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...